Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   k*t Turken (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36429)

lou 12 September 2003 23:05

k*t Turken

Ik ben het nu zo fucking zat dat er niks aan gedaan word . Het begon allemaal rond 7 uur bij de kermis in Rhoon . was allemaal wel leuk , veel lekkere weiven bla bla . Na een tijdje kwam er een vriend en die zei : Kom een blowtje roken . ok , ik dus mee gaan . Kwam er een groepje Turken uit Rotterdam en die ging ruzie zoeken met een groep uit Rhoon . Op een gegeven moment gaat er zo'n turk beginnen met vechten , toen sloegen ze de soort leider van die groep turken . Ze bril was helemaal kapot . Toen gingen die turken vluchten . Politie kwam zoals altijd veels te laat .Toen die aankwam was het maar trouwens 1 kleine auto voor 20 Turken . Maarja , toen de politie weg was kwamen die Turken terug en hadden ze er vrienden bijgehaald . Toen stond ik er niet meer bij en was ik maar weer naar de kermis gegaan en hoorde ik de gekste verhalen . De helft zal wel veels te overdreven zijn . Er werd bijvoorbeeld gezegd dat die Turken pistolen hadden , dat iemand een Turk met een moker hamer in ze kop hadden geslagen , maar volgens mij was dat bullshit . Maar wat wel waar is en wat ik wel zag is dat ze mijn fucking vrienden sloegen met fucking honkbal knuppels . Ze schopten een vriendin haar maag, ze schopten een vriend een paar keer tegen zijn kop ( Moet eerlijk toegeven dat hij wel fucking agressieft deed )en ze sloegen nog een vriend met een honkbal knuppel tegen zijn voet , Politie kwam toen weer, gelukkig net op tijd dit keer en nu met een busje . Het ergste was nog dat de politie maar 3 man oppakte terwijl er rond de 30-40 Turken waren .

Politie heeft dus weer goed werk verricht en de regering blijft ze maar binnen halen , goed werk :thumbsup:

:x En nu zullen mensen mij ongetwijfeld racistisch vinden terwijl die Turken fout zaten maarja . So be it , dan vinden jullie me maar racistisch ...

Forza 12 September 2003 23:07

Yeahhhhhh nieuw liedje

Kut turken

Chrizlybeer 12 September 2003 23:57

ik vind jou niet rasistisch, dit soort dingen gebeuren bij mij hier ook nogal vaak:kots:

lou 13 September 2003 00:01

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
ik vind jou niet rasistisch, dit soort dingen gebeuren bij mij hier ook nogal vaak:kots:

:respect:

Ar-Tuur 13 September 2003 02:17

Je bent inderdaad vrij kansloos generaliserend bezig. Ook blijkt uit sommige delen van je post weinig intelligentie. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er een vechtpartij is geweest, waarin beide partijen lomp en agressief bezig waren. Ook weet je niet precies zeker wat er allemaal gebeurd is. Toch zijn op basis daarvan Turken "kut" en "halen we ze binnen". Goed bezig Lou! :wave:

psychobunny 13 September 2003 07:36

ik ben gestopt met lezen na het woordje 'weiven' :{

Banaan 13 September 2003 09:26

ik irriteer me er eerder aan als je et woordje 'turken' opnoemt. maar zal jij vast wel niet begrijpen :Z

Helenaa 13 September 2003 09:55

turken heetten vroeger toch osmanen? dat klinkt veel leuker vind ik.

FiZz 13 September 2003 10:28

"Toen stond ik er niet meer bij en was ik maar weer naar de kermis gegaan en hoorde ik de gekste verhalen "

Dat zegt mij genoeg. Altijd maar weer van die verhalen. Jij generaliserend joch... bah.

mijisstoer 13 September 2003 10:40

zo gaat het overal met buitenlanders( alleen de buitenlanders met vroegtijdige snorren)

JoY_RFJK 13 September 2003 11:45

ik ben benieuwd wat Arie Kanarie er van vind..

Irene!!!! 13 September 2003 16:50

dat dat groepje nou zo was betekent niet dat alle turken zo zijn :{

en ja dat stukje "gekste verhalen" heb ik ook zo mijn twijfels over dat dat allemaal waar is:|

Atjeuh 13 September 2003 17:04

die turken waren niet de enige hoor die fout zaten dus wat zeur je met je kut turken net alsof turken alleen van die dingen flikken :wave:

Stevie 13 September 2003 17:17

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Je bent inderdaad vrij kansloos generaliserend bezig. Ook blijkt uit sommige delen van je post weinig intelligentie. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er een vechtpartij is geweest, waarin beide partijen lomp en agressief bezig waren. Ook weet je niet precies zeker wat er allemaal gebeurd is. Toch zijn op basis daarvan Turken "kut" en "halen we ze binnen". Goed bezig Lou! :wave:
ik ben het weer eens helemaal met je eens... :respect:

amyn3m 14 September 2003 10:22

Citaat:

Originally posted by psychobunny
ik ben gestopt met lezen na het woordje 'weiven' :{
ikke dat inderdaat niet begreipun....:respect:

-baerd 14 September 2003 16:43

Jop

Youssef 14 September 2003 16:46

Kansloooooooos :wave:

PFP 14 September 2003 17:02

Je hebt wel gelijk, die islamieten zijn vaak agressief en wat heeft een groep van zoveel islamieten te zoeken op een kermis? Gewoon om rotzooi te trappen, het word tijd dat dit soort groepen eens goed op hun bek worden getimmerd door geformeerde knokploegen van middenstanders

Little Angel 14 September 2003 17:04

Je zult het er wel naar gemaakt hebben:{

Atjeuh 14 September 2003 17:04

Citaat:

Originally posted by PFP
Je hebt wel gelijk, die islamieten zijn vaak agressief en wat heeft een groep van zoveel islamieten te zoeken op een kermis? Gewoon om rotzooi te trappen, het word tijd dat dit soort groepen eens goed op hun bek worden getimmerd door geformeerde knokploegen van middenstanders
net alsof nederlanders dat nooit doen als ze ergens in een groep rond hangen en stoer willen doen :O :wave:

PFP 14 September 2003 17:05

veel nederlanders schijten gewoon bagger voor die groepen jongeren, dat is toch niet meer normaal :no:

PFP 14 September 2003 17:05

Citaat:

Originally posted by Atjeuh
net alsof nederlanders dat nooit doen als ze ergens in een groep rond hangen en stoer willen doen :O :wave:
minder

Atjeuh 14 September 2003 17:06

Citaat:

Originally posted by PFP
minder
maar ze doen het wel dus niet alleen de buitenlanders de schuld geven :[

appelshampoo 14 September 2003 17:08

Citaat:

Originally posted by PFP
oh dus islamieten mogen niet meer op de kermis komen ?

zullen we dan maar een bordje neerzetten: voor islamieten verboden ?

dat doet me denken aan een bordje.. voor joden verboden..

:x

edit: er zijn toch ook altijd veel grote groepen nederlanders op de kermis ?

PFP 14 September 2003 17:09

Citaat:

maar ze doen het wel dus niet alleen de buitenlanders de schuld geven :[
ik heb nog nooit in de krant zijn staan dat groepen van 30 tot 40 nederlandse jongeren elkaar te lijf zijn gegaan. Cijfers in rotterdam liegen er echt niet om :no:

appelshampoo 14 September 2003 17:10

Citaat:

Originally posted by PFP
ik heb nog nooit in de krant zijn staan dat groepen van 30 tot 40 nederlandse jongeren elkaar te lijf zijn gegaan. Cijfers in rotterdam liegen er echt niet om :no:
Uhum ?

weet je niet meer

Ajax tegen feijenoord ? waren grote groepen nederlanders als ik me niet vergis?

met die dood van Carlo ...

bedoel ik..

Atjeuh 14 September 2003 17:10

Citaat:

Originally posted by PFP
nee, maar in de krant lees je de meeste dingen over de buitenlanders en over de nederlanders word niks gezegt :rolleyes:

-baerd 14 September 2003 17:14

Citaat:

Originally posted by appelshampoo

:respect:

-baerd 14 September 2003 17:15

Citaat:

nee, maar in de krant lees je de meeste dingen over de buitenlanders en over de nederlanders word niks gezegt :rolleyes:
Hou je muil toch joh, je woont in Den Bosch

PFP 14 September 2003 17:16

Citaat:

Originally posted by appelshampoo

dat doet me denken aan een bordje.. voor joden verboden..

:x

edit: er zijn toch ook altijd veel grote groepen nederlanders op de kermis ?

en jij vraagt je niet af wat een groep van 30 turkse jongeren oid uit amsterdam op een kermis in rhoon doet.

Stevie 14 September 2003 17:17

Citaat:

Originally posted by -baerd
Hou je muil toch joh, je woont in Den Bosch
iets mis mee ofzo :O |:(

-baerd 14 September 2003 17:19

Citaat:

Originally posted by Stevie
Bij jullie is het een attractie als d'r een turk over straat loopt.
Het hele dorp loopt dan uit; "oh kijk een turk"

PFP 14 September 2003 17:19

Citaat:

ja, ik nodig atjeuh van harte uit om even een middagje over het osdorp plein te lopen

Stevie 14 September 2003 17:27

Citaat:

dacht je dat? jij bent nog nooit in de kruiskamp of de hambaken geweest... buitenwijkjes van den bosch waar je op sommige plaatsen ook niet moet lopen hoor...

-baerd 14 September 2003 17:30

Citaat:

dacht je dat? jij bent nog nooit in de kruiskamp of de hambaken geweest... buitenwijkjes van den bosch waar je op sommige plaatsen ook niet moet lopen hoor...
8)

SpiNe 14 September 2003 17:30

Citaat:

wij hebben een oost en westzijde:)

oost:negers,marrokanenn,white trash
west:blanken,junks

westside 4 life8-) :d

ik ga s'avonds niet naar oost toe:notgood: :no:

PFP 14 September 2003 17:44

Citaat:

:d

lou 14 September 2003 18:16

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Je bent inderdaad vrij kansloos generaliserend bezig. Ook blijkt uit sommige delen van je post weinig intelligentie. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er een vechtpartij is geweest, waarin beide partijen lomp en agressief bezig waren. Ook weet je niet precies zeker wat er allemaal gebeurd is.
Dus ik ben niet intilligent , wat wil je dan daarmee zeggen dat ik niet mag posten ofzo ?? en ik hoorde 2 dingen waarvan ik niet precies wist wat er gebeurt was ja . Daarom zette ik er ook bij dat ik de gekste verhalen hoorde , ik kon natuurlijk ook net doen of ik bij die 2 dingen was, maar dat was niet zo .

Citaat:

Dat zegt mij genoeg. Altijd maar weer van die verhalen. Jij generaliserend joch... bah.
Wat ik hierboven ook al zei : Moest ik dan een verhaal uit mijn duim zuigen om net te doen of dat ik er wel was terwijl dat niet zo was.

Citaat:

Je zult het er wel naar gemaakt hebben
Toen die Turken kwamen gingen ze gelijk naar een groepje Rhoonaars . Éen Turk begon gelijk agressief te lullen en toen sloeg een vriend van hem een Rhoonaar . Toen gingen beide partijen wel vechten , maar die Turken hadden het er naar gemaakt .

Citaat:

In Rhoon komen normaal gesproken ook bijna nooit Turken , maar Rhoon ligt pal naast Rotterdam-Zuid dus de mensen zijn wel wat gewend.

Youssef 14 September 2003 19:26

Citaat:

Originally posted by PFP
Je bent er wel duidelijk op uit om het probleem naar islamieten algemeen te duwen hè? Terwijl het hier toch echt ging om TUrken.. :{ Weer een reden om je vooral niet serieus te nemen.

Woon je trouwens in Osdorp, ik woonde er kortgeleden ook nog 8-)

PFP 14 September 2003 19:52

Citaat:

Originally posted by Youssef
Je bent er wel duidelijk op uit om het probleem naar islamieten algemeen te duwen hè? Terwijl het hier toch echt ging om TUrken.. :{ Weer een reden om je vooral niet serieus te nemen.

Woon je trouwens in Osdorp, ik woonde er kortgeleden ook nog 8-)

als ik in osdorp had gewoond dan had je me vast wel herkent als enige blanke daar. Gelukkig woon ik niet in osdorp

Chrizlybeer 14 September 2003 19:54

Citaat:

Nee duh nederlanders doen die dingen niet

liekpiek 15 September 2003 18:50

Citaat:

:?

vaaaage opmerking

Atjeuh 15 September 2003 19:50

Citaat:

nee nee nederlanders doen die dingen niet :no:

RedBull 15 September 2003 21:06

Niet zo rascistisch zeg stelletje tuig :{

:notgood:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.