![]() |
koud
zowat altijd heb ik het koud. en twordt de laatste tijd steeds erger ofzo. altijd als ik op school zit, gewoon truitje en een vestje aan, heb ik gewoon kippevel.
vanochtend ook al weer, had een lange broek aan, een tshirt met lange mouwen en mijn enorme trui erover en nog steeds zoooo koud. ons mam zegt dat ik misschien bloedarmoede heb ofzo, maar ik heb al zo vaak bloed moeten prikken omdat de dokter dat vermoedde en elke keer was het negatief. dus het lijkt me sterk dat dat het nou is hebben jullie misschien ideeen wat het kan zijn? en zeg niet de winter komt eraan ofzo, want ook toen het warmer was paar weken terug had ik het koud. echt heel vreemd, maakt niet uit hoe warme kleren ik aandoe, kheb het gewoon koud. en volgens mij krijg ik nog de griep ook... :( |
Tjah ik kan je er niet echt bij helpen..kan alleen wel zeggen dat ik dat probleem dus ook heb ===> Bijna altijd hjeb ik het koud.
En wat je deraan kan doen? Geen idee:? |
nou, ik weet het niet precies..
ik heb er vaak wel last van ook. het schijnt dat als je een tijdje door je rechterneusgat ademt, dan zeg maar de warme stroom in je lichaam wordt geactiveert, en dat dat kan helpen. maar ik heb geen idee of dat werkt :) verder helpt het misschien om aigina-force of gewoon vitamine c pillen af en toe te slikken: die helpen je weerstand te verbeteren (je hebt dan ook echt veeeel minder kans om ziek te worden), en het zijn echt natuurlijke producten dus kan geen kwaad enzo. misschien moet je dat eens proberen :) en vaak als je handen en voeten warm zijn, krijg je het in je verdere lichaam ook niet echt koud, en das dus mijn probleem want ik heb bijna altijd koude handen ;D |
Ik heb het ook altijd koud, vooral mijn handen en voeten. Maar waarschijnlijk komt dat door een slechte doorbloeding. Ik zit in een t-shirt met lange mouwen en een spijkerjasje op school en verder loopt iedereen in een t-shirtje. Maar volgens mij kan je er niet zo heel erg veel aan doen
|
biffy bedoelt echinaforce... of echinacea (naar de latijnse naam van de plant .. ;) )
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik mijn linker dicht houd, kan ik niet eens ademen :( altijd leuk verkouden zijn en dan sochtends door de ijskou fietsen en smiddags met 26 graden weer erug fietsen naars chool :{ |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.