![]() |
Roken : de moeite waard ??
Ik zie meer en meer jongeren roken, is roken nu echt de moeite waard ??Kalmeert het u echt ...?wat denken jullie ervan :rolleyes:
|
roken is dom aangezien je er longkanker kan van krijgen maar eigen risico :wave:
|
Naar mijn bescheiden mening zijn er steeds minder en minder jongeren die roken :)
[in verhouding met de populatie dan ] |
Als je het de moeite waard vind om veel geld er aan uit te geven, en je kansen te verhogen op kanker en al die shit, vooral doen.:z
Dat 't kalmerend is enzo, hoor ik van wel is van mensen die roken, maar die kun je ook wel in andere dingen vinden lijkt mij. |
roken is vies, het stinkt, het is vreselijk ongezond, ontzettend duur en dikke onzin.
mja, das dan mijn mening he :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
kost alleen maar geld en het is ook nog slecht voor de gezondheid
|
ik vind t maar dom
|
Sommige mensjes zijn gewoon niet zo slim. :p
|
Lijkt me idd totaal niet de moeite waard...
|
ik krijg er ook steeds meer een afkeer van...,
maar een blowtje af en toe sta ik dan wel weer vrij positief tegenover :rolleyes: |
Citaat:
ontopic: als je dr mee begint is het de moeite niet waard nee...maar 1 keer je inziet dat je je longen aan het verspelen bent,is het al te laat en ben je verslaafd :( |
gewoon niet aan beginnen in de eerste plaats
|
tuurlijk is t niet de moeite waard, tis slecht voor jou, voor je omgeving, tis duur.
kalmering kan je, als je n beetje creatief bent, ook wel vinden buiten de drugs. |
Citaat:
sorry irene, maar als je daar op doelt.. niet iedereen is spiritueel aangelegd hoor ;x |
Citaat:
|
Re: Roken : de moeite waard ??
Citaat:
maarm, nee, totaal niet de moeite waard. Waarom niet? alle redenen zjn hierboven wel geplaatst geloof ik :z |
Citaat:
|
Citaat:
en nee ik ben neit zo kortzichtig dat ik denk dat iedereen dat leuk vind. ik ook neit trouwens, mocht je dat vooroordeel hebben. ik doelde inderdaad gewoon op sporten, lezen, tekenen, muziek luisteren, whatever. gewoon wat je leuk vind. |
Citaat:
en jij spiritualiteit niet leuk vinden? wtf praat je dan altijd over en staat er bij je usericon? /me krijgt het vermoeden dat we btje langs elkaar heen praten :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en als ik spiritualiteit leuk vind, betekent niet dat ik zweverig met n groepje ga handjes vasthouden. als dat jouw beeld van spiritualiteit is weet je niet waar je t over hebt. |
Citaat:
|
oow ik zie al waar ik t verkeerd begreep. mijn fout :)
|
Zeg ik snap ook niet waarom iemand rookt... ten eerste je weet zeker dat het slecht voor je is, je kan er aan dood gaan (dit staat zeeer duidelijk op pakjes geloof ik en toch kopen mensen het.. ):notgood:
|
ik ook mensen zeggen dat ze het lekker vinden :{ okeeeeeej... en ik hoor ook: me vader rookt dus ik heb et waarschijnlijk van hem. blowen vink niet zo heeeeeeeel erg maar jah...khou liever me bek over drugs n stuff :p
|
Da's een van de reden waarom ik dit post ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
|
Zelf houd ik er niet van, maar m'n vrienden doen het allemaal bij het uitgaan :[
|
De meeste jongeren roken meestal om stoer over te komen..
Dat zag ik paar dagen geleden nog toen ik op school was toen waren die eersteklassers naar buiten gegaan en dan gaan ze bij een groepje van de 5/6e klas staan en dan gaan ze daar roken.. Maar dan trekken ze een haaltje en dan gelijk blazen ze gelijk alles uit...(ok rare zin) Maar je bent gewoon dom als je aan roken begint zoals biffyclyro al zei roken is vies, het stinkt, het is vreselijk ongezond, ontzettend duur en dikke onzin |
en toch wordt het, misschien onbewust, wel als een soort van status symbool gezien. zoveel mensen gaan roken omdat ze het stoer vinden of wat dan ook.
ooit ergens gehoord in een film ofzo, kweet zo niet meer welke, maar vond het wel toepasselijk. "they're not cool because they smoke they smoke because they're cool" |
ik vind gelegenheidsrokers trouwens triester dan vaste rokers...
|
oow psychobunny?
lukt het nog steeds? |
Citaat:
|
Dan heb je het ook over studenten. :rolleyes:
|
Citaat:
problemen gehad toen ik twee weken bezig was,en dan zo zwak geweest om op te geven :( maar binnenkort moet ik 2 maand stage doen,in een school,en aangezien ik daar niet mag roken,probeer ik dan nog eens. zal al stukje beter lukken denk ik aangezien ik gewoon op school mag roken,wat het echt moeilijk maakt... |
Citaat:
|
Ik vind het wel kalmerend werken soms. En lekker is het ook.
|
Citaat:
sorry im done met al die sven |
Citaat:
blijf nou maar gewoon roken :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die roken zijn 80% niet sterk genoeg geweest in de pubertijd om nee te zeggen tegen zo iets "stoers" et is gewoon een kwestie van erbij horen. en tja nu zijn ze ouder en merken ze dat ze verslaafd zijn, en dan kunnen ze niet meer terug kunne ze ook niks aan doen, alleen zoude ze zich zelf heel erg kwalijk moeten nemen dat ze in de pubertijd niet sterk genoeg waren om nee te zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien kan je dan wat meer jongens krijgen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.