Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Roken : de moeite waard ?? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36476)

BasHeR 14 September 2003 13:39

Roken : de moeite waard ??

Ik zie meer en meer jongeren roken, is roken nu echt de moeite waard ??Kalmeert het u echt ...?wat denken jullie ervan :rolleyes:

Nightwolf 14 September 2003 13:42

roken is dom aangezien je er longkanker kan van krijgen maar eigen risico :wave:

BlueWolf 14 September 2003 13:52

Naar mijn bescheiden mening zijn er steeds minder en minder jongeren die roken :)
[in verhouding met de populatie dan ]

Raspberry 14 September 2003 13:56

Als je het de moeite waard vind om veel geld er aan uit te geven, en je kansen te verhogen op kanker en al die shit, vooral doen.:z

Dat 't kalmerend is enzo, hoor ik van wel is van mensen die roken, maar die kun je ook wel in andere dingen vinden lijkt mij.

biffyclyro 14 September 2003 15:11

roken is vies, het stinkt, het is vreselijk ongezond, ontzettend duur en dikke onzin.

mja, das dan mijn mening he :{

Larsjuh 14 September 2003 15:17

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
roken is vies, het stinkt, het is vreselijk ongezond, ontzettend duur en dikke onzin.

tis ook mijn mening hoor:Y)

Atjeuh 14 September 2003 16:06

Citaat:

same here :+

Stapper 14 September 2003 16:07

kost alleen maar geld en het is ook nog slecht voor de gezondheid

The6thgate 14 September 2003 16:31

ik vind t maar dom

Xero 14 September 2003 17:43

Sommige mensjes zijn gewoon niet zo slim. :p

Babysmurfie 14 September 2003 18:02

Lijkt me idd totaal niet de moeite waard...

dext0r 14 September 2003 19:02

ik krijg er ook steeds meer een afkeer van...,

maar een blowtje af en toe sta ik dan wel weer vrij positief tegenover :rolleyes:

psychobunny 14 September 2003 19:26

Citaat:

Originally posted by dext0r
ik krijg er ook steeds meer een afkeer van...,

maar een blowtje af en toe sta ik dan wel weer vrij positief tegenover :rolleyes:

is nochtans ook heel slecht voor de longen...

ontopic: als je dr mee begint is het de moeite niet waard nee...maar 1 keer je inziet dat je je longen aan het verspelen bent,is het al te laat en ben je verslaafd :(

L_angeldc 14 September 2003 19:41

gewoon niet aan beginnen in de eerste plaats

eneri 15 September 2003 17:17

tuurlijk is t niet de moeite waard, tis slecht voor jou, voor je omgeving, tis duur.
kalmering kan je, als je n beetje creatief bent, ook wel vinden buiten de drugs.

dext0r 15 September 2003 20:46

Citaat:

Originally posted by eneri
tuurlijk is t niet de moeite waard, tis slecht voor jou, voor je omgeving, tis duur.
kalmering kan je, als je n beetje creatief bent, ook wel vinden buiten de drugs.

yeah, lets all sit down in a circle, hold each others hands.. and close our eyes..and clear our minds....and imagine..

sorry irene, maar als je daar op doelt.. niet iedereen is spiritueel aangelegd hoor ;x

anemic 16 September 2003 09:17

Citaat:

yeah, lets all sit down in a circle, hold each others hands.. and close our eyes..and clear our minds....and imagine..

sorry irene, maar als je daar op doelt.. niet iedereen is spiritueel aangelegd hoor ;x

dude ik zeg: muziek

Jochemmm 16 September 2003 09:54

Re: Roken : de moeite waard ??

Citaat:

Originally posted by BasHeR
Ik zie meer en meer jongeren roken, is roken nu echt de moeite waard ??Kalmeert het u echt ...?wat denken jullie ervan :rolleyes:
het kalmeert als je der aan verslaafd bent, anders niet :)

maarm, nee, totaal niet de moeite waard. Waarom niet? alle redenen zjn hierboven wel geplaatst geloof ik :z

dext0r 16 September 2003 11:51

Citaat:

Originally posted by anemic
dude ik zeg: muziek
true, maar dan kan ik ook sport noemen bijv :+

eneri 16 September 2003 19:38

Citaat:

ik heet niet irene, maar maya :)
en nee ik ben neit zo kortzichtig dat ik denk dat iedereen dat leuk vind. ik ook neit trouwens, mocht je dat vooroordeel hebben.
ik doelde inderdaad gewoon op sporten, lezen, tekenen, muziek luisteren, whatever. gewoon wat je leuk vind.

dext0r 16 September 2003 19:46

Citaat:

ik heet niet irene, maar maya :)

wie heette er dan irene (afgezien van onze ex-fb) aangezien je naam dat in spiegelbeeld is? :+

en jij spiritualiteit niet leuk vinden? wtf praat je dan altijd over en staat er bij je usericon?

/me krijgt het vermoeden dat we btje langs elkaar heen praten :+

Femezz 16 September 2003 20:00

Citaat:

:yes:

Nightwolf 16 September 2003 20:03

Citaat:

wie heette er dan irene (afgezien van onze ex-fb) aangezien je naam dat in spiegelbeeld is? :+
dat is Little Angel :)

eneri 16 September 2003 20:03

Citaat:

en jij spiritualiteit niet leuk vinden? wtf praat je dan altijd over en staat er bij je usericon?

/me krijgt het vermoeden dat we btje langs elkaar heen praten :+

mijn tweede naam is irene.
en als ik spiritualiteit leuk vind, betekent niet dat ik zweverig met n groepje ga handjes vasthouden. als dat jouw beeld van spiritualiteit is weet je niet waar je t over hebt.

dext0r 16 September 2003 21:58

Citaat:

mijn tweede naam is irene.
en als ik spiritualiteit leuk vind, betekent niet dat ik zweverig met n groepje ga handjes vasthouden. als dat jouw beeld van spiritualiteit is weet je niet waar je t over hebt.

dan misinterpreteer jij mij.. ik had het niet over zozeer handjes vasthouden; maar over het al dan niet spiritueel aangelegd zijn.

eneri 17 September 2003 07:22

oow ik zie al waar ik t verkeerd begreep. mijn fout :)

Fastolph 18 September 2003 18:39

Zeg ik snap ook niet waarom iemand rookt... ten eerste je weet zeker dat het slecht voor je is, je kan er aan dood gaan (dit staat zeeer duidelijk op pakjes geloof ik en toch kopen mensen het.. ):notgood:

Banaan 18 September 2003 19:35

ik ook mensen zeggen dat ze het lekker vinden :{ okeeeeeej... en ik hoor ook: me vader rookt dus ik heb et waarschijnlijk van hem. blowen vink niet zo heeeeeeeel erg maar jah...khou liever me bek over drugs n stuff :p

BasHeR 18 September 2003 19:37

Da's een van de reden waarom ik dit post ...

silverchair 18 September 2003 19:38

Citaat:

Originally posted by Atjeuh
same here :+
:yes:

WishfulDreaming 20 September 2003 09:18

Citaat:

Freedom 20 September 2003 11:16

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Larsjuh 20 September 2003 13:06

Zelf houd ik er niet van, maar m'n vrienden doen het allemaal bij het uitgaan :[

CharmedOne 20 September 2003 13:13

De meeste jongeren roken meestal om stoer over te komen..
Dat zag ik paar dagen geleden nog toen ik op school was toen waren die eersteklassers naar buiten gegaan en dan gaan ze bij een groepje van de 5/6e klas staan en dan gaan ze daar roken..
Maar dan trekken ze een haaltje en dan gelijk blazen ze gelijk alles uit...(ok rare zin)

Maar je bent gewoon dom als je aan roken begint zoals biffyclyro al zei roken is vies, het stinkt, het is vreselijk ongezond, ontzettend duur en dikke onzin

L_angeldc 20 September 2003 15:14

en toch wordt het, misschien onbewust, wel als een soort van status symbool gezien. zoveel mensen gaan roken omdat ze het stoer vinden of wat dan ook.

ooit ergens gehoord in een film ofzo, kweet zo niet meer welke, maar vond het wel toepasselijk.

"they're not cool because they smoke
they smoke because they're cool"

anemic 20 September 2003 17:57

ik vind gelegenheidsrokers trouwens triester dan vaste rokers...

anemic 20 September 2003 17:58

oow psychobunny?
lukt het nog steeds?

0Vera 20 September 2003 19:36

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Naar mijn bescheiden mening zijn er steeds minder en minder jongeren die roken :)
[in verhouding met de populatie dan ]

naar mijn bescheiden mening rookt 90% van de studenten binnenin een studentenvereniging. Daar wordt zeker niet geminderd met roken...

Xero 20 September 2003 23:32

Dan heb je het ook over studenten. :rolleyes:

psychobunny 21 September 2003 12:40

Citaat:

oow psychobunny?
lukt het nog steeds?

:no:
problemen gehad toen ik twee weken bezig was,en dan zo zwak geweest om op te geven :( maar binnenkort moet ik 2 maand stage doen,in een school,en aangezien ik daar niet mag roken,probeer ik dan nog eens. zal al stukje beter lukken denk ik aangezien ik gewoon op school mag roken,wat het echt moeilijk maakt...

dext0r 21 September 2003 13:04

Citaat:

Originally posted by 0Vera
naar mijn bescheiden mening rookt 90% van de studenten binnenin een studentenvereniging. Daar wordt zeker niet geminderd met roken...
jij bent echt studentenvereniging-geil geworden ofzo ;/

Ssjpan 21 September 2003 21:08

Ik vind het wel kalmerend werken soms. En lekker is het ook.

anemic 21 September 2003 21:42

Citaat:

Originally posted by 0Vera
dat is ook echt een plek voor kansloze mensen en voor mensen die niet zelf vriendjes kunnen maken..
sorry im done met al die sven

anemic 21 September 2003 21:43

Citaat:

Originally posted by psychobunny
:no:
problemen gehad toen ik twee weken bezig was,en dan zo zwak geweest om op te geven :( maar binnenkort moet ik 2 maand stage doen,in een school,en aangezien ik daar niet mag roken,probeer ik dan nog eens. zal al stukje beter lukken denk ik aangezien ik gewoon op school mag roken,wat het echt moeilijk maakt...

ik had niet anders gedacht...

blijf nou maar gewoon roken :D

psychobunny 22 September 2003 17:36

Citaat:

ik had niet anders gedacht...

blijf nou maar gewoon roken :D

:no: k wil echt wel stoppen...

mijisstoer 22 September 2003 17:52

Citaat:

Ik ben het met je eens

Forza 22 September 2003 21:02

mensen die roken zijn 80% niet sterk genoeg geweest in de pubertijd om nee te zeggen tegen zo iets "stoers" et is gewoon een kwestie van erbij horen. en tja nu zijn ze ouder en merken ze dat ze verslaafd zijn, en dan kunnen ze niet meer terug kunne ze ook niks aan doen, alleen zoude ze zich zelf heel erg kwalijk moeten nemen dat ze in de pubertijd niet sterk genoeg waren om nee te zeggen

eneri 22 September 2003 21:06

Citaat:

Originally posted by Forza
mensen die roken zijn 80% niet sterk genoeg geweest in de pubertijd om nee te zeggen tegen zo iets "stoers" et is gewoon een kwestie van erbij horen. en tja nu zijn ze ouder en merken ze dat ze verslaafd zijn, en dan kunnen ze niet meer terug kunne ze ook niks aan doen, alleen zoude ze zich zelf heel erg kwalijk moeten nemen dat ze in de pubertijd niet sterk genoeg waren om nee te zeggen
:respect:

Little Angel 22 September 2003 21:13

Citaat:

Originally posted by Forza
Ligt ietsjes anders, ik kende een heleboel mensen die rookte en ik vroeg me gewoon af hoe het was om te roken, ikke geprobeerd en ik vond het wel lekker, vandaar, ik ben opgegroeid met rokende ouders dus daarom zal ik het wel niet zo erg hebben gevonden, Als ik wil kan ik stoppen, daar ben ik 100% zeker van en zodra de pakjes met 50 cent omhoog gaan stop ik ook echt wel anders wordt het veel te duur.:{

anemic 22 September 2003 22:16

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Ligt ietsjes anders, ik kende een heleboel mensen die rookte en ik vroeg me gewoon af hoe het was om te roken, ikke geprobeerd en ik vond het wel lekker, vandaar, ik ben opgegroeid met rokende ouders dus daarom zal ik het wel niet zo erg hebben gevonden, Als ik wil kan ik stoppen, daar ben ik 100% zeker van en zodra de pakjes met 50 cent omhoog gaan stop ik ook echt wel anders wordt het veel te duur.:{
je stinkt nu
misschien kan je dan wat meer jongens krijgen :P

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.