![]() |
ik = gelukkig
komen mn ouders net terug van een weekendje in nederland,hebben ze mn twee favo dingen mee :d
* nieuwe string (ja,again :p) * fles boswandeling! en hoor ik net dat ik een nieuwe gsm krijg! *woohoowt* |
aardige ouders
|
ik ben ook gelukkig, we hadden vandaag weer eens vers brood ipv altijd oud brood, papa heeft nu werk gevonden
|
Ja ik krijg ook weer een nieuwe mob, maar of ik er blij mee ben. Krijg weer gewoon een 5210. Terwijl ik die vorige gesloopt heb om een nieuwe te krijgen :)
En nja, een nieuwe string hoef ik niet. En drank heb ik gisteravond al genoeg op. Dus ik wacht wel tot volgend weekend :) |
:thumbsup:
me = ook bijna gelukkig :) |
boswandeling is echt om van te kotsen
|
Citaat:
|
Citaat:
mee eens en bunny, je bent een verwend kreng |
Citaat:
en forza,jep :yes: |
ik ben ook wel redelijk gelukkig, en dat zonder reden. ben ik even goed!
|
Ik ben men telefoon in de konmar vergeten |:(
dus ik sta daar morgen om 8 uur ! lag gelukkig wel in een laatje dat op slot was |
Citaat:
|
ik ben ook gelukkig:) ook al ben ik een beetje ziekies:p
|
Ik ben ook gelukkig! Gisteren echt geweldig gaaf tof feestje gehad --> vriendje was jarig! Was echt supergezellig..en khad vanochtend geeneens een kater, terwijl ik vanochtend toen ik thuis kwam (gewoon tot half 6 in de stad geweest :Y) ) echt ontzettende moeite moest doen om de sleutel in t slot te krijgen...en om de trap op te komen :)
En vandaag heb ik lekker helemaal nix gedaan, alleen maar vrolijke muziek geluisterd en 10 things I hate about you gekeken. En kheb een fles Malibu staan..lalala :) |
Citaat:
|
Citaat:
jij hebt soms echt je goede momenten :respect: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.