![]() |
en bedankt....
ik = verdrietig... door de megaverslavende werking van dit forum ben ik een afspraak met een Zeer Bijzonder Jongen vergeten...|:(
heb ik de hele dag aan hem lopen denken en op de klok lopen de kijken, vergeet ik de tijd door dit forum...|:( en nee, niet lachen...|:( |
hoezo verslaafd? :+ maar hoe laat was die afspraak dan? :? beetje jammer voor je :)
|
ahh wat jammer lieke :z maar gelukkig zitten er nog genoeg leuke jongens in je team 8)
|
*lacht*;)
Maarruhh dat is best wel eruug..:9 |
als het zo'n leuke jongen was dan had je dat echt niet vergeten :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
wedden van niet....! da's typisch iets voor mij; ergens de hele dag aan denken en het dan vergeten.... enneuh stevie: ik weet niet wat jij verstaat onder 'leuke jongens uit je team' maar voor zover ik weet zitten er geen leuke jongens in mijn team |
Citaat:
|
ff serieus, als ik een afspraak heb met een meisje dat ik echt super leuk vind, dan zit ik al een uur van tevoren klaar :yes:
|
Citaat:
...maar joost versta ik zeker niet onder Zeer Bijzondere Jongens PFP: volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal8) |
dat VERGEEEEEEEEET je toch niet:huh: zoiets zou ik echt never nooit vergeten:)
|
Citaat:
|
slimme
|
:) Hij is nu op msn en nou blijkt dat hij hetzelfde probleem had
nee niet nog eens lachen en ook geen lullige opmerkingen |
doooosj:+
|
Sorry, ben het ook vergeten... 8)
|
DOM
volgende keer een herinnering in je telefoon zetten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En anders moet je een nieuwe kopen.. :p |
HAHAHA vaag kind :p
:{ |
Citaat:
|
als het een speciale afspraak is, heb ik meestal een uur nodig om me klaar te maken, douchen en haar brushen en van die toestanden. en desnoods kan je altijd nog een alarm zetten, zoals die van je gsm of zo. zo'n afspraak vergeet je toch niet :?
|
Citaat:
|
en zo bijzonder zal hij jou ook niet gevonde hebben als hij het ook vergeten was?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.