![]() |
exp. robbinson
het is weer begonnen
nu al een prognose wie er gaat winnen ik denk die survival expert (weet naam niet) btw, word het ook in belgie uit gezonden?? |
ik ga 24 kijken
|
sjittttttt is et al afgelopen:{ ik wou et gaan kijke:+ :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
24, yes
|
Citaat:
|
ja man.. echt wel vette groep.. die kerel met die baard en die 7 wijven ofzo..
echt gedacht dat het fout zou gaan... net als die meiden die stonden te kijken dat die kerel hun leider was... stonden die groep met gozers en 1 wijf flink voor lul zeg op het einde met dat spel... :thumbsup:.. |
he verdorie kheb het gemist
24 staat vast geprogrammeerd in mijn videorecorder :+ helemaal niet meer aan gedacht achja kkijk de herhaling morgen wel ofzo.. |
Ik denk dat die Geert of Bjorn het gaat winnen op t einde :yes:
|
wat een huilerd zeg.. die kerel met die brieven van zijn vriendin...:Z waarom heeft ie zich in godsnaam aangemeld..
|
Ik denk 2-0
|
Citaat:
|
jaa dat wordt ook in Belgie uitgezonden , ik kijk niet veel tv maar naar expeditie robinson kijk ik wel altijd :)
|
Re: exp. robbinson
Citaat:
Ik weet niet hoe het nou pcies zit met het wegstemmen.., maar hij zal wel immuniteit hebben als leider.. |
vindt die vrachtwagenchauffeur, bjorn heet ie dacht, nu al een iritant mannetje :{
hij lijkt op zo'n jezus-figuur met die baard, en hij gedraagt zich echt als een leider, raar volkje, die belgen |
Re: Re: exp. robbinson
Citaat:
http://www.xs4all.nl/~mk84/expeditieshot20.jpg |
Re: Re: Re: exp. robbinson
Citaat:
hij heeft de beste papieren btw, denk niet dat de team leiders mogen winnen, zou een beetje oneerlijk zijn voor de rest, want zij hebben altijd imuniteit |
ik keek alleen de 1e van robbinson.
vind der nu geen hol meer aan8) net Big Brother, 1 is leuk, 2 valt mee te leven, en 3 enzo mogen optiefen:) |
Citaat:
met de vrouwen die echt helemaal niets konden (zoals altijd :yes: ) en de mannen die een super goed kamp hadden gemaakt |
die kerl met die baard is de man..:thumbsup:..
die heeft al die wijven om zich heen man;) |
Citaat:
|
Het is nu al de beste expeditie Robinson, want in de reclame gebruiken ze muziek van Pirates of the Carribean!:d :d :d
:rolleyes: Anyway ik ga niet meer kijken, tis allang mooi geweest... |
Citaat:
heb je er nu alweer genoeg van? :Y) |
hmmzz dnek dat die nikker ook wel n kansje maakt....
jammer dat die simon er uit moest :9 |
Citaat:
|
Citaat:
die gaat er hoplijk volgende keer uit... von die simon wel liev |
ben ik ff blij dat ik dat niet kijk :Z
|
Citaat:
|
kut ik heb gister gekeken:$, nu wil k ook weten hoe t verder gaat:+
vind die gare belg met die vrouwen wel komisch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.