![]() |
Temptation island
Wie heeft er van et weekend: Temptation Island gezien???
Wat er toch allemaal in een relatie mis kan gaan zeg... :( 1 Stuk ellende achter elkaar. Zomaar met iemand anders naar bed gaan e.d. |:( Gelukkig is niet iedereen zo :D |
Re: Temptation island
Citaat:
|
gelukkig kijk ik het nooit
|
Ik vind het gewoon stom als je daar aan mee gaat doen.
het is toch algemeen bekend? Mannen zijn gewoon zwak (de meeste) en denk je nou echt dat ze niet vreemdgaan, op een eiland waar de naakte vrouwen om hun heen dansen? Ik vind dat als je je opgeeft dat je gewoon vraagt om problemen? |
Citaat:
Mannen die vreemdgaan of vrouwen die vreemdgaan :kots: Ik zou nooit vreemdgaan!!!! Echt nooit!!! |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik heb die van Exp.robbinson hier overgens ook laten staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je zit er 2 weken gescheiden van elkaar. Als je relatie goed is kan die eigenlijk niet stuk worden gemaakt. Een leuke vakantie is het alleen, en als de andere van de rel gaat, dan weet je meteen wat je aan diegene heb.. Ik zou dr wel aan mee willen doen 8)
|
Citaat:
Het is de ULTIEME test voor je relatie, maar ik zou me echt rot voelen als mijn vriendin 2 weken tussen andere mannen rondloopt... Ik zou het niet kunnen verdragen :( |
Citaat:
anders moet ik zo zoeken naar mijn topic in ADB en dan up ik een oud topic en dat mag niet :no: maar ff ontopic ik vind dat z'n basaal programma, het gaat nergens over en het is de programma makers alleen maar gebaat bij als er sex komt of te wel, ze trekken een jeugdig publiek die alleen maar geintresseerd is in sex en overspel |
Haha, mijn hemel..
Dit zijn allemaal herhalingen!... Temptation Island 2 is zelfs al uitgezonden :p Maar goed, Renzo is wel een lieverd hoor :love: |
Keek het eerst weles, toen hadden paar vriendinnen het mijn aanbevolen omdat der een lekkerding in meedeed.
|
ik haat zulke progamma's.. bachelor, temptation island, big brother, expeditie robinson...:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de vorige reeks volgde ik nog, maar aangezien t deze keer op zaterdag is mis ik het elke keer
|
Ik vind het een smerig programma, het zit zo vals in elkaar...
Ultieme relatietest my ass zenne... :no: Mannen zijn te zwak om er aan te weerstaan... |
ach dat blond wijf weer huilen.. kerel krijg je ervan als je een dag van te voren met ander geet knallen..:Z
|
:Z Time Wasting :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu heb ik er geen... :{ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.