Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Windows 2003 server vraagje (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36551)

Chrizlybeer 16 September 2003 14:36

Windows 2003 server vraagje

Ik heb nou op mn server windows 2003 server web edition staan, werkt allemaal leuk en aardig alleen dat ingebakken rout programmatje vat k niet helemaal. Ik ben namelijk gewent om gewoon met windows xp (jaja dat had ik eerst op dat ding staan) die inteernet verbinding te delen op een netwerkbrug maar dat kan hier dus niet.

Dus kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe je dat moet doen:$

dext0r 16 September 2003 18:08

Re: Windows 2003 server vraagje

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer

Dus kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe je dat moet doen:$

START > HELP

Youssef 16 September 2003 19:06

F1

TheGroovMaster 16 September 2003 22:38

zullen weinig mensen ervaring hebben met win2003 server

denk alleen koelkast of funfair oid 8) :D

www.microsoft.com ... kijk daar eens rond!? in de KB ofzo

koelkast 16 September 2003 23:38

micosoft white pages of de bijna 500 pagina's dikke handleiding eens open doen die bij je cd zat 8)

inVision 17 September 2003 08:33

Citaat:

Originally posted by koelkast
micosoft white pages of de bijna 500 pagina's dikke handleiding eens open doen die bij je cd zat 8)
Je krijgt er geen boek bij op SR ;)

Ik heb ook geen idee van je probleem... draai het ook, maar niet voor die doeleinden...

DJ Microid 7 November 2003 14:15

Linux

Misschien Moet Je Linux Eens Proberen... Microsoft Is Nix Meer Vergeleken Met Linux...:d

Kampie 7 November 2003 14:18

beetje oude topic om te uppen

FunFair 8 November 2003 09:11

owh ik weet btw niks van Windows 2003....

Chrizlybeer 8 November 2003 12:06

Re: Linux

Citaat:

Originally posted by DJ Microid
Misschien Moet Je Linux Eens Proberen... Microsoft Is Nix Meer Vergeleken Met Linux...:d
Ja Dat Zeggen Wel Meer Van Die Vage Gastjes, Maar Ondertussen Schiet Ik Daar Niets Mee Op. En Het Probleem Is Inmiddels Al Opgelost, T Is Inmiddels Ook Al Weer Een Hele Tijd Geleden.

Nog Iets Hoofdletters Typ Je Meestal Aan Het Begin Van Een Zin....

dext0r 8 November 2003 12:17

en een multi-billion dollar bedrijf vergelijken met een open source platform wat los staat van een bedrijf slaat net zo min ergens op

DJ Microid 8 November 2003 13:42

Re: Re: Linux

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Ja Dat Zeggen Wel Meer Van Die Vage Gastjes, Maar Ondertussen Schiet Ik Daar Niets Mee Op. En Het Probleem Is Inmiddels Al Opgelost, T Is Inmiddels Ook Al Weer Een Hele Tijd Geleden.

Nog Iets Hoofdletters Typ Je Meestal Aan Het Begin Van Een Zin....

owkee nu tevreden...trouwens linux kun je ook van kazaa halen...maar ik ben van windows server 2003 niet zo op de hoogte dus ik kan je niet verder ermee helpen.

Nightwolf 8 November 2003 15:01

aangezien t probleem is opgelost, kan er dan wel een slotje op neem ik aan :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.