![]() |
Sommige ex-vriendjes zou je zo...
... een klap in hun gezicht geven...
Echt... Wat ze durven te beweren... Mijn ex is jaloers op psychobunny... omdat ik meer met haar omga dan met hem :? Zal ik hem maar niet vertellen dat ik met haar gekust heb :Y) :wave: |
...en de rest al helemaal niet :z
|
Citaat:
|
we get the point :rolleyes:
|
*krijgt er stress van* :{
|
Leuk dat je steeds probeert te melden hoe klef jij en bunny wel niet zijn:aai:
|
Citaat:
Ik heb nog noooit zoiets gezegd hoor ;) ZUIG EM :p |
je ex heeft klappen nodig :yes: :thumbsup:
|
zeker sommige ex-en kun je slaan
andere wil je eigenlijk wel terug:) |
Citaat:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DIT IS EEN RECHTSTREEKSE FLEURT RICHTING NIGHTWOLF!! Dupke :love: nightwolf |
Citaat:
Hij moet gewoon eens zijn logisch denken gebruiken... hij moet eens gaan nadenken waar ie eigelijk mee bezig is, en dat het er de boel niet op verbeterd... Vorige week kon ik nog 'iets of wat' normaal doen tegen hem... Deze week word ik gewoon misselijk van zijn gedoe alleen al... Hij doet me echt kotsen met zen gedrag... Echt :no: :no: :no: |
Citaat:
|
Citaat:
@dextOr ook ik heb een echt leven en daarin kom je ook mesnen tegen van het andere geslacht!:) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nie meer op hem verliefd, ik zie totaal niet meer zitten om nog een relatie met hem te hebben. Ik heb er genoeg van gehad... En ik ben op dat vlak niet om te praten... Verleden is verleden... |
ik heb mijn ex vriendin afgeranselt met mijn riem
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pak gewoon je handtasje en sla dan
niet om de feiten heen draaien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind niet dat je zo mag praten, vrouwen doen namelijk vaak stoer in de zin van klappen geven terwijl ze fysiek 100% zeker zwakker zijn dan de man. In het geval dat een meisje misschien achttien is en de jongen net 16 zou dat misschien nog niet helemaal gelden, maar dat moet je maar aan Rukclan en LeoLeo 8) vragen.
|
Citaat:
Kwil gewoon dat ie me met rust laat :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw,saar,je ziet mij liever huh? :p |
Citaat:
|
Citaat:
MAAR 't komt in de buurt hoor :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ex-vriendinnetjes zijn niet veel beter :{
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.