Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Linux Webbrowser: (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36595)

RandyJC 17 September 2003 14:10

Linux Webbrowser:

hebben jullie er ook wel is last van dat je niet op een apply button kan drukken?

ik heb dat bij de settings van me router als ik daar wil wijzigen dan doet die dus niks

in windows wel :-/

Stapper 17 September 2003 15:03

linux en webbrowser
je moet niet met een grafische omgeving werken met linux, daar is het niet goed in

dext0r 17 September 2003 18:29

Citaat:

Originally posted by Stapper
linux en webbrowser
je moet niet met een grafische omgeving werken met linux, daar is het niet goed in

wat een onzin...,
unix machines (solaris en dergelijke) draaien ook gewoon X servers...
linux draait ook perfect xwindows, en vaak nog dik stabieler ook dan microsoft windows.

ik denk dat de bug eerder bij de makers van de desbetreffende browser ligt..
en dan nog maakt hte uit welke versie..
download bijvoorbeeld eens een nightly build... en kijk of de bug daar al verholpen is..

verder kan het ook nog te maken hebben dat de webpagina niet conform W3C richtlijnen geschreven is..en tsja...dan ziet waarschijnlijk alleen Internet Explorer de pagina correct..

Kampie 17 September 2003 23:31

Citaat:

linux en webbrowser

aha.. ik zal het onthouden.. :thumbsup:

He Stapper.. als je ergens nix vanaf weet hou je dan ajb stil..

Geen grafische omgeving bij linux.. :S lul niet..

RandyJC 19 September 2003 09:16

Citaat:

Originally posted by dext0r
wat een onzin...,
unix machines (solaris en dergelijke) draaien ook gewoon X servers...
linux draait ook perfect xwindows, en vaak nog dik stabieler ook dan microsoft windows.

ik denk dat de bug eerder bij de makers van de desbetreffende browser ligt..
en dan nog maakt hte uit welke versie..
download bijvoorbeeld eens een nightly build... en kijk of de bug daar al verholpen is..

verder kan het ook nog te maken hebben dat de webpagina niet conform W3C richtlijnen geschreven is..en tsja...dan ziet waarschijnlijk alleen Internet Explorer de pagina correct..

mjah zal is ff proberen... ik post morgen wel als het allemaal gelukt is:thumbsup: ThnQ

@tje: ermmmm anders maken ze zoiets ook niet denk ik heh :)

Stapper 19 September 2003 10:34

Citaat:

Originally posted by RandyJC
@tje: ermmmm anders maken ze zoiets ook niet denk ik heh :)
ze hebben het alleen maar gemaakt om het gebruikers vriendelijker te maken en dat vind ik zelf een slecht iets
zelf draai ik linux zonder enige grafische ondersteuning, gewoon omdat het wat beter werkt

het is een server en daar is geen grafische ondersteuning voor nodig, als je bijvoorbeeld mandrake 9.0 installeerd krijg je er ook spelletjes bij en dat hoort al helemaal niet op een server thuis
en linux als workstation vind ik niet praktisch, daar is windows toch nog altijd ietsje beter in

RandyJC 19 September 2003 11:21

Citaat:

ze hebben het alleen maar gemaakt om het gebruikers vriendelijker te maken en dat vind ik zelf een slecht iets
zelf draai ik linux zonder enige grafische ondersteuning, gewoon omdat het wat beter werkt

het is een server en daar is geen grafische ondersteuning voor nodig, als je bijvoorbeeld mandrake 9.0 installeerd krijg je er ook spelletjes bij en dat hoort al helemaal niet op een server thuis
en linux als workstation vind ik niet praktisch, daar is windows toch nog altijd ietsje beter in

mjah daar heb je misschien wel weerwat gelijk in...denk ik

maarjah het Xsysteem is wel wat handiger. vind ik dan.

Kampie 19 September 2003 11:56

Citaat:

Zeg dan ook niet dat Linux + Grafisch nix is.. Als workstation is linux (mandrake 9.0) grafisch beter dan windows hoor.. iig vele malen mooier dan windows..

Maar idd als server is het niet handig om een gui te nemen.. omdat dat de snelheid niet bevorderd als je op de server werkt en dat zal nooit in het voordeel zijn..

Stapper 19 September 2003 13:34

Citaat:

Originally posted by Kampie
Maar idd als server is het niet handig om een gui te nemen.. omdat dat de snelheid niet bevorderd als je op de server werkt en dat zal nooit in het voordeel zijn..
ach ja, ik ben misschien van de oude stempel om te zeggen dat linux alleen maar voor server gebruik te gebruiken is en iet voor workstation

Kampie 19 September 2003 23:27

Citaat:

ach ja, ik ben misschien van de oude stempel om te zeggen dat linux alleen maar voor server gebruik te gebruiken is en iet voor workstation
Ik ben momenteel bezig om ff met Mandrake om te gaan.. maar als echte Windows man is dat moeilijk hoor! :)

dext0r 21 September 2003 18:27

Citaat:

dat is niet van de oude stempel, dat is gewoon stompzinnig..
als je beetje slim was had je kunnen zeggen dat nagenoeg iedere GRAFISCH PROFESSIONELE omgeving op Unix machines werkt, of op Macintosh (uhhh..dus ook unix tegenwoordig..).

gaat nu je unix/linux verhaaltje als server nog steeds op ? |:( |:(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.