![]() |
Wie zit..
er allemaal bij een mede-forummer/mede-forummers op school?
|
Vroeger zat ik blijkbaar bij bAnAnAqUeEn op school...
Ze weet zelfs wie ik ben 8-) Mja, aangezien bananaqueen afgestudeerd is van't middelbaar, zit ik hier nog alleen :{ :+ |
ik zat bij freakinaround op school
|
Ikzelf zit bij Eelcotje op school en soms in de klas :9
|
tja ik zit min of meer bij Clauw op school :p
|
Ik bij niemand:{
Zit wel in Helmond op school dus Karma Killer kan me af en toe weleens tegenkomen ofzoO-) Ennuh Josuwaaa zit op de school achter mijn school..heb hem nog noiot gezien volgens mij. |
niemand :D
|
Citaat:
|
ik ZAT op dezelfde school van:
Blossom Brendovic Wendovic Lu-Cky UrbanLegend Bird of Prey Admiral95 Sjaan en volgens mij vergeet ik iemand, maar deze iig :p nu bennik naar een andere school en volgens mij zijn hun al klaar met die shit enz., verdoMMUH!! kwas Clawfinger vergete :p |
wel 2 van een ander forum maar niet van hier:)
|
ik zit bij chesta,renee_vd en little_angel op school
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2-D zit ik bij in de klas, Ti_Mu al zie je hem hier ook nog maar zelden, en verder Phitje en dan nog zo'n sportforumster, Bruggi dacht ik...
En zo zal ik vast nog wel iemand vergeten zijn... :o |
ik zit op school bij de niet zo actieve Alpha en de inmiddels gebande forummers 19jordy86 en nielsjuhh.
|
Citaat:
|
ik zat bij bwm op school
|
bij plankje
|
Ik zat op school bij:
FiZz Funfair Sir_Joachim en nog een paar.. :? En nu zit ik bij FemeZz op school (alsk het heb over de goede femke) :) |
NOBODY
|
Citaat:
|
sinds vandaag :9
|
Citaat:
maja ik zit dus bij phitje en bruggi op school..olé en dus blijkbaar ook dat lijstje waar BoP het over had... :z :wave: |
Kzit bij Switchy op school..die kwam hier heeeeeel erg lang geleden wel eens :) Heeft geloof ik meegedaan aan de laatste Missverkiezing :)
|
Euhm? Bartje ging volgens mij ooit naar mijn schooltje toe... maar verder niemand geloof ik.. Goh wat erg.. :d
|
niemand voor zover ik weet:Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je zit in t gebouw naast me :p btw, sms me dan eens als je bij ons bent :p
|
Citaat:
|
ja hoor, Tijn :z :+
|
niemand
|
niemand :respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ dext0r: neuj geen date :P |
Ik bij een stel minder actieve leden.. :) zelfs in de klas :o
|
Heb wel bij Bazzemans op de middelbare school gezeten en hij, DarkUnreal en Sjarkie zijn goede vrienden van me. Maar ik vraag me af of er hier nog mensen van de UU op ll.com zitten, ondanks dat het de grootste uni van Nederland is :)
|
ik zit op HVA, locatie leeuwenburg, jaar 2. Afdeling IMT opleiding ED&I...
wie er verder op hva leeuweburg zitte sjek je maar ff hierboven :) |
zwolle? :) nee niemand
|
heb bij ydp in de klas gezeten :) en dat was het wel zo een beetje
|
er zit vast niemand op t grafisch lyceum amsterdam..? :)
|
ik kan me niet voorstellen dat ik de enige van heel Windesheim ben die hier op dit forum zit.. maar t is wel zo volgens mij :p
|
Ik ben de engiste van Hugo de Groot denk ik....
|
Ik zat op school bij
eelcotje fizz funfair enm... owja, vorige jaar zat ik ook op de zelfde school als femezz :p |
ik zat vroeger bij elysium op school.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.