Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   stom (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36674)

silverchair 18 September 2003 19:16

stom

ik wordt er uitgestuurd omdat ik punaises aan een jongen uit me klas geef en die ze vervolgens op iemand stoel legt =D en omdat hij de punaises van mij had..moeten we samen nakomen...
hoe sneu!!!!:huh:

Banaan 18 September 2003 19:19

bij ons zijn er mensen die met punaises gooien in de klas, niet normaal maar de meester merkt et echt niet. :s

biffyclyro 18 September 2003 19:20

ook flauw: we deden niks en de leraar liep wel erg overdreven boos het lokaal uit
ook flauw: we kwamen iets te laat bij de les wiskunde (omdat we dachten dat we ergens anders hadden) en we mochten de les niet meer in.

leuk, 1,5 tussenuur extra :9

silverchair 18 September 2003 19:22

haha...jah maar het is tog dom ik deed helemaal niks :no:

Banaan 18 September 2003 19:25

over nablijve gesproken :D we werke in een garage op school(geen stage ofzo hoor) maar we zitte daar elke dag praktijk lesse te volge en als de meester pauze heeft gaan we met boutjes gooien. vandaag gooide zo een gast gewoon een boutje door et raam en een boutje was bijna op iemand gekomen. echt zo dodelijk he. nu hebbe we geen pauzes meer totdat degene zegt wie et gedaan heeft. iedereen weet natuurlijk wie het was alleen hij wilt et niet zegge |:( klote shit shit

silverchair 18 September 2003 19:28

Citaat:

Originally posted by Banaan
over nablijve gesproken :D we werke in een garage op school(geen stage ofzo hoor) maar we zitte daar elke dag praktijk lesse te volge en als de meester pauze heeft gaan we met boutjes gooien. vandaag gooide zo een gast gewoon een boutje door et raam en een boutje was bijna op iemand gekomen. echt zo dodelijk he. nu hebbe we geen pauzes meer totdat degene zegt wie et gedaan heeft. iedereen weet natuurlijk wie het was alleen hij wilt et niet zegge |:( klote shit shit

whaha lagge....
enne: meester?

inVision 18 September 2003 19:30

Ik had een keer een leeg papiertje van een snoepje op een klasgenoot ze buro neergelegd (leek alsof ie vol zat) en hij trapte er dus in... zei dat ie van mij was, wat deed hij... doet ie het bij de leraar... leraar boos vragen aan de klas van wie is dat papiertje, ik zeg "van mij" hij: ruim op!, ik "neuh, ik heb hem daar niet neergelegd"... liep best hevig op, op een begeven moment zijn we al schelden tegen elkaar de klas uit gelopen om daar verder te gaan, en pas na 5 min gaf hij toe en liet het die andere gozer die het gedaan had opruimen... sommige leraren..., als ze nou gewoon meteen luisteren!

silverchair 18 September 2003 19:33

Citaat:

Originally posted by inVision
Ik had een keer een leeg papiertje van een snoepje op een klasgenoot ze buro neergelegd (leek alsof ie vol zat) en hij trapte er dus in... zei dat ie van mij was, wat deed hij... doet ie het bij de leraar... leraar boos vragen aan de klas van wie is dat papiertje, ik zeg "van mij" hij: ruim op!, ik "neuh, ik heb hem daar niet neergelegd"... liep best hevig op, op een begeven moment zijn we al schelden tegen elkaar de klas uit gelopen om daar verder te gaan, en pas na 5 min gaf hij toe en liet het die andere gozer die het gedaan had opruimen... sommige leraren..., als ze nou gewoon meteen luisteren!
whahah zoeits is een meisje uit mijn ouwe klas ook overkomen :D

WishfulDreaming 18 September 2003 19:41

Ik heb in't 2de middelbaar (13-14jaar) met een breekmes naar de leerkracht gesmeten -per ongeluk- :z

Dikke grote nota in de agenda, en 3 woensdag-namiddagen nablijven O-)

silverchair 18 September 2003 19:42

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik heb in't 2de middelbaar (13-14jaar) met een breekmes naar de leerkracht gesmeten -per ongeluk- :z

Dikke grote nota in de agenda, en 3 woensdag-namiddagen nablijven O-)

hoe krijg je dat voor elkaar: "pronggluk.."

WishfulDreaming 18 September 2003 19:44

Citaat:

Originally posted by silverchair
hoe krijg je dat voor elkaar: "pronggluk.."
Kwaad zijn, en erg onhandig :p

Ik heb wel meer foute dingen gedaan stiekem...
Ben dan ook in't 4de middelbaar moeten blijven zitten en van school veranderen O-)

silverchair 18 September 2003 19:48

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Kwaad zijn, en erg onhandig :p

Ik heb wel meer foute dingen gedaan stiekem...
Ben dan ook in't 4de middelbaar moeten blijven zitten en van school veranderen O-)

onhandig: dat ken ik =D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.