![]() |
5 uur lang
Op terrasjes gezeten met een paar meisjes uit mijn klas. De dingen die ik nu allemaal weet :+
|
...wist je die 5 uur daarvoor niet ;) :+
|
Citaat:
|
Citaat:
Owkee, de dingen over die meisjes in mijn klas die ik nu allemaal weet... pffffffffff :p sowieso denk ik niet dat ik nu opeens meer zou weten... minder wel :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind vrouwen vaak echt niet aardig in gezelschap. Mijn studie is voor 80% vrouw. En als er iemand naar de wc gaat begint het geroddel al. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze ook over mij roddellen. Heel irritant :notgood:
|
Citaat:
ik ben daarin zo gemakkelijk... ik veeg aan geroddel me kont af! :p |
Citaat:
tja ik vind het altijd zo: mense die roddelen over mij vinde mij interesant, ik lach er om, draai me hand er niet voor om, en voel me wel vereerd, je bent interesant genoeg om over te prate als je er zelf niet bij bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt... :kots: Gelukkig dat er uitzonderingen bestaan :) |
Precies
|
Citaat:
|
tja sommige meisjes zijn echt (Y) andere meisjes moet je gewoon verkeerd behandele dan gedrage ze zich vanzelf
|
jah echt ook, stomme stommerds :'(
|
vreemd.. hoe kan je zo openlijk toegeven dat jullie sexe toch van een kant lakt...., behoorlijk... alsk het zo hoor :)
Vooral het schijnheilige geroddel.. :{ Ik kan ook wel toegeven dat mijn sexe lakt aan wat.., maar dan zegt ik niet 90% ofzo ..:).. |
Citaat:
:+ Vrouwen, je kunt nog beter kiepen houwen! |
Op de terrasjes in Utrecht was het de afgelopen dagen met dit weer ook bijzonder goed toeven :9
|
altijd leuk
kan het alleen minder doen ivm school :'( |
vrouwen kunnen zuigen
|
Lipgloss?
Nee, eerder over seks.. met elkaar. En daar kun je lang op door gaan :+ |
Citaat:
alleen wel irritant als ze opmerkingen tegen jou gaan maken, daar kan ik me wel aan storen.. :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach als ze het over jou hebben, weet je zeker dat ze het niet over iemand anders hebben :+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.