![]() |
Draag jij een horloge?
En zo ja, wat voor 1? Zo nee, waarom niet?
Ik draag er geen omdat ik er geen heb :o :z |
sinds het begin van de zomervakantie niet meer, sluiting werkt niet goed meer
|
jaah,en dan nog 1 met wijzertjes :p
|
Jazeker. En ik kijk er ook vaak uit gewoonte op, zonder te zien hoe laat het is. Afgelopen week was ik hem kwijt en vergeten, waardoor ik dus echt constant op mijn pols keek :p
|
Ja ik draag er een kan alleen niet zo snel komen wat de merk er van is want ik draag em al een paar weken niet :)
waarom heb je em dan? voor de heb:Y) |
Heb wel een horloge.
Merk Davis, simpel zakelijk. Ik draag em omdat het prettiger is dan vragen of elke keer op me telefoon kijken. Het staat daarbij ook nog eens relaxt en volwassen :p |
Ik heb wel een horloge, 2 zelfs :p maar de een moet een nieuw bandje hebben en de andere een nieuwe batterij... dus dan maar m'n telefoon gebruiken :p
|
Citaat:
|
nee
|
jups een fossil
plaatje ? deze lijkt er het meeste op ik heb een iets andere band dan deze. http://www.fossil.com/images/product...ard/JR8093.jpg waarom? Het staat wel ok en je kan zien hoe laat het is. |
Nee, vind het een rot gevoel, en voor de tijd kijk ik wel op me telefoon!
|
heb er wel 1 maar draag hem nooit
|
Nee, raak ze altijd kwijt :kwaaist:
|
ik draag er geen een omdat ik mn ene was vergeten af te doen toen ik de zee in ging :z:z:z
en de ander ben ik kwijt :z |
jah kheb een seiko
tis makkelijk en staat ook wel ok vin ik :) |
lekker nutteloos
maar ik heb der 1 |
Ik heb genoeg horloges, heb altijd horloges gedragen en ze nooit weggegooid :+ Maar sinds vorig jaar draag ik ze niet meer. IS een stuk confortabeler en je leer een beetje de tijd inschatten :)
|
ja zo'n gucci horloge uit turkije die ik in 3 felle kleuren heb:)
|
Geen horloge... ik gebruik de klok van me GSM :)
|
Re: Draag jij een horloge?
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
nee, ik hou niet van dingen die om me armen heen hangen
|
Citaat:
met seconde tellers in het hele scherm |
Joah! Een simpele zilverkleurige van Kipling met wijzertjes die vroeger ook nog licht in t donker gaven..maar nu niet meer..
|
Ja, een tot 50M waterdichte Nike.
Volgens mij dezelfde als jennifer1203 |
Ja een heele mooie zilveren van mn moeder gekregen :)
|
ja, draag al sinds ik 6 ben ofzo een horloge, handig :) oja het is een casio, digitale
|
ja:) vorig jaar voor mn verjaardag gehad:yes: zilver met zo'n bandje met gaten(kan het niet uitleggen:p)
|
Ja soms, ik heb een Gucci ofzo gekregen op mijn verjaardag vorig jaar van 2 vrienden :)
|
ja. een zilverkleurige van Esprit, met een paars venstertje.
|
ik heb een goude diek van me opa gekregen heb, ik draag hem niet meer omdat mn opa overleden is en ik hem nu gewoon naast de foto van em neergezet heb, maar de batterij is toch al 50jaar geleden opgegaan :Y) nu hebk zo een zilvere net als op koelkast's zn voorbeeldje alleen een andere bandje. alleen ik draag em nooit. mobieltijd is liever :d
|
Jah, een met wijzers van Tissot.
|
heb een horloge hij ziet uit als een kleine stationsklok... en waarom draag ik er een? omdat ik leef, en heb heel vaak de tijd nodig voor allerlijk manieren, en als ik me horloge en me ring niet om heb voel ik me naakt:)
|
Citaat:
|
ja, heb een digitale, dat ding is van Shaon ofzo... stelt iig nie veel voor, geloof dat ik m ooit ns voor een tientje bij de Kijkshop had gekocht
|
ik draag er geen. Ik ben liever soms ergens wat te vroeg of wat te laat dan zo vast te zitten aan zo'n tijdschema. Hoewel het soms natuurlijk wel nodig is, maar daarvoor heb ik een klok thuis. En bijna overal is wel een klok te vinden of iemand die je wel vertellen hoe laat het is.
Relax... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.