Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   irriterend... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36722)

Banaan 19 September 2003 17:28

irriterend...

hoe me zus denkt dat elke fout een virus is en steeds tegen me schreeuw: KOM ME HELPEN!!!!!!!!!!!! kutwijf, was ze maar door gegaan :'(

WishfulDreaming 19 September 2003 17:30

toch liev van haar :love: ;)

biffyclyro 19 September 2003 17:31

mijn moeder denkt ook telkens dat alles een virus is :p
irri idd

Larsjuh 19 September 2003 17:55

ben ik blij dat ik de enige ben die achter de pc zit :)

UrbanLegend 19 September 2003 17:56

rag die kutcomp gewoon ff uit elkaar dan!
die virusscanner doet het bij mij perfect man.

bootje 19 September 2003 18:31

mijn broer "slaat nooit alarm". resultaat: zijn pc was overladen met virussen en ik mocht een format doen.

The6thgate 19 September 2003 19:32

hier is nooit gezeik en ook nooit wat aan de hand:)

sunnyflower 19 September 2003 22:42

mijn zus zorgt juist altijd voor een virus|:(

The Phit 19 September 2003 22:55

mijn pa denkt dat als de PC vastloopt dat t door computerspelletjes komt. :? hoe dan? van Patience en Freecel ofzo? Verder staat alleen Red Alert 2 op dit ding omdat me broer dat zo leuk vindt. Dan moet ik me pa weer wijsmaken dat vastlopen doodnormaal is en op school mij wel een stuk of 4 keer gebeurt op een dag. :D

Bird Of Prey 19 September 2003 23:07

4 keer maar? :? als dat bij mij zo is heb ik een goede dag... :S

Nightwolf 19 September 2003 23:14

wat ben ik blij dat ik goeie hardware en software heb :Y)

RandyJC 19 September 2003 23:23

gerums :)

dupke 19 September 2003 23:24

alss me zusje al op de pc mag... dan roept ze idd ook altijd.. waaat staat daar nou weer? (k*t als ze geen engels kennen):rolleyes: 8|

The Phit 19 September 2003 23:29

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
4 keer maar? :? als dat bij mij zo is heb ik een goede dag... :S
Dan mag jij vast niet op de supersnelle XP flatscreen PC's op de -1 die toch nog best relaxed zijn ;) :*

Ar-Tuur 20 September 2003 01:14

hehe een vriend van me vertelde net dat z'n vader in paniek tegen hem zei dat ze een virus hadden nadat de taakbalk onderin verschoven was naar bovenin het scherm :7

koelkast 20 September 2003 07:23

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
wat ben ik blij dat ik goeie hardware en software heb :Y)

koelkast 20 September 2003 07:27

Citaat:

Originally posted by Phitje
mijn pa denkt dat als de PC vastloopt dat t door computerspelletjes komt. :? hoe dan? van Patience en Freecel ofzo? Verder staat alleen Red Alert 2 op dit ding omdat me broer dat zo leuk vindt. Dan moet ik me pa weer wijsmaken dat vastlopen doodnormaal is en op school mij wel een stuk of 4 keer gebeurt op een dag. :D
ergens is daar nog wat voor te zeggen ook, Spellen gebruiken vaak directx en voor spellen install je meestal performance drivers als detonator drivers voor je video kaart.

directx maakt je systeem er nu niet echt veel stabilier op moet ik zeggen. Heb je je ooit afgevraagd waarom windows NT edities die voor servers zijn nooit met directx geleverd worden en waarom windows 2000 ook altijd zonder directx geleverd wordt. EN waarom het mogelijk is om in windows xp Proffesional directx niet mee te nemen in de installatie.

:+

Larsjuh 20 September 2003 08:52

bij mij loopt ie nooit vast, alleen als fifa 2003 wil spelen, die doet het niet meer, maar probeer het ook niet meer, dus loopt ie nooit vast :)

kheb wel redelijk goeie hard- en software vind ik zelf 8-)

appelshampoo 20 September 2003 09:34

Mijn computer loopt bijna nooit vast :9 laatst had ik alleen wel dat de reset knop vast zet en dat ie dus de hele tijd opnieuw opstarte :p

Femezz 20 September 2003 09:38

nog nooit een virus op deze computer gehad! Maar hij is opeens zo traag als ik weet niet wat, en om de paar minuten verschijnt er een error in beeld 8| toch maar ff bij de computerdokter langsbrengen denk ik!

The Phit 20 September 2003 10:36

Citaat:

Originally posted by koelkast
ergens is daar nog wat voor te zeggen ook, Spellen gebruiken vaak directx en voor spellen install je meestal performance drivers als detonator drivers voor je video kaart.

directx maakt je systeem er nu niet echt veel stabilier op moet ik zeggen. Heb je je ooit afgevraagd waarom windows NT edities die voor servers zijn nooit met directx geleverd worden en waarom windows 2000 ook altijd zonder directx geleverd wordt. EN waarom het mogelijk is om in windows xp Proffesional directx niet mee te nemen in de installatie.

:+

Daar maak ik me niet zo druk om, ik speel geen spelletjes. ;)

psychobunny 20 September 2003 10:45

lekker handig hier, de papa werkt alleen op zn werk op de pc,en de mama weet niet hoe ze de mijne moet aanzetten :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.