![]() |
hoe maak je ook alweer....
het euro teken in word?
hij doet het niet meer en ik moet notulen typen best k*t! wie kan het mij zeggen? hij staat trouwens wel op me toetsenbord maar doet het voor geen reet:kwaaist: |
als je een € teken boven je 5 op je toetsenbord heb staan is het CTRL ALT 5, maar als je dat niet hebt.. dan.. moet je even naar je symbolen gaan denk ik in word (invoegen->symbolen) en dan moet ie daar ergens tussen staan.
en anders selecteer je dit tekentje: € en dan kopieer je 'em en plak je 'em in je word documentje :p |
tnx hij doet het inderdaad weer...
het was gewoon CTRL-ALT 5 TNX instruction4 :) :) :* |
cheers
|
bij mij is het ctrl+alt+e:z
|
lezen dupke, tis instructio4 ffs
|
Citaat:
maar maakt niet uit.. :d |
sorry moest ff heel snel typen, want wil nog graag uit en moet die K*T notulen uittypen :rolleyes: :kots:
|
eventueel zo ......
of niet O-) ik kan het ook niet :+ |
lachen ik nu wel €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
:) :p :D :D :D :D |
|
grrr ik niet :kwaaist:
|
ik ken um ook pas weer van vanavond ;)
|
alt+0128
of alt gr + 5 :) |
€€ :yes:
|
JEEJ hij doetet!!1:d
|
Citaat:
|
gewoon ctrl + alt + 5 :z
|
bij mij staat ie ander de e € dan moet je alt gr doen en dan die in huoden endan de e in drukken
|
€ :9
|
€ ctrl+alt+5
|
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.