![]() |
Life sucks :(
Behoorlijk jah :[ :[ :(
|
why
|
:huh: wat is er loos?
|
Wat is er dan? :aai:
|
Na 13 maand uit met mijn vriendin :'(
|
ow waarom? :(
|
Citaat:
sterkte in ieder geval :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm...balen voor je :s
|
.. klote voor je ridller..:aai:
|
dasj niej liev :aai:
|
:(
|
:( ah das echt klote kerel..
|
:( he denk daan de leuke momenten wat je hebt beleeft met haar... :aai:
|
wrom?:(
|
Citaat:
aaw mark :aai: je mag me altijd mailen enzo da weet ge :* :* lieve mark :* :* :* |
life sux hard.. en je ex-vriendin nu bij een ander ook:x
|
:( :aai:
(mooie avatar trouwens :x ) |
Citaat:
Riddler, :aai: :* |
Citaat:
:d:d:d ik heb zo een vermoeden dat die vriendin nog geen andere jongen heeft gevonden |
owjee :[ :'(
*troostknuf* :aai: |
Gisteravond definitief uitgemaakt
========================================= gistermidaag geschreven: Na een hele lange tijd is het gebeurd gebeurd met ons ons dat een jaar lang liefde had het onzekere wat er nu hangt is moeilijk moeilijk om te doorbreken. Maar weet het nu wel zeker de aanwijzingen die je gaf, onbewust maar heel erg duidelijk. En nu, ik zit hier, bijtend op me lipp om niet te huilen. Misschien is het beter Misschien ook niet Wil je vasthouden je liefhebben van je houden samen dingen doen Huilend om jou om de dingen die we deden alles vol van liefde dat is nu over en het doet me pijn pijn om jou om alles :'( |
Citaat:
sorry hoor, ik vind het kut voor je dat het uit is, maar waarom zet je iets "een gedicht dat zo ontiegelijk persoonlijk is" op het forum ,je zou dat aan der voor moete lezen en het daarna bij je houden. |
Citaat:
|
Citaat:
beuh... |
Citaat:
|
ahh damn :(
dat vind ik niet leuk riddlertjuh... maar jij ws al helemaal niet :no: knuffol :aai: jeetjemina wat jammer.. Dat meen ik echt... |
jammer :aai: ({) group hugh :D
|
ik dacht al, je avatar is anders
|
ik dacht al, je avatar is anders
|
Riddledildo de toughguy
|
en wat was de rede?
nou eerst zei ze dat ze weer vrij wou zijn enzo ze kon niet met die aandacht van jongens omgaan. zit ik net haar mail te lezen, wat blijkt in 3 maand vreemgegaan met 2 jongens, waaronder eergister met haar ex. woede komt nu echt naar boven. |
Je moet maar zo denken; echt lekker was ze toch niet
http://members.lycos.nl/ty56r89otu89...s/SIMG0253.jpg |
naaktfoto's zijn hier niet gewenst, anders zou ik ff wat laten zien :o
|
Citaat:
|
Was het haar daar beneden ook rood of was ze kaal?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik trek me nog liever af met foto's van je hond |
Citaat:
|
ney, in tegenstelling tot haar heb ik nog wel ene beetje fatsoen, en ben niet laaghartig
en wat betreft dat rood, dat is geverfd |
hurt her,hurt her bad :p
|
Citaat:
biatch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sjonge jonge jonge wat ben jij slecht meisje zeg, haat moet je met liefde bestrijden |
Waarom nou hurt her bad?
Ik kan d'r geen ongelijk geven |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.