![]() |
maaaaandag!
StudieFinanciering :thumbsup:
Dat word weer kleren kopen, rekeningen betalen en kaartjes voor vites en party's halen:thumbsup: :thumbsup: |
kun je maar weer zien dat joy het begrip "studiefinanciering" niet snapt ;)
|
idd kaartjes kopen :D
|
dat word goddomme ook tijd. moet kaartje kopen voor volgende week en n vriend nog wat terugbetalen en sportschool betalen en telefoon rekening en ga zo maar door
|
Dat is toch 60 euro ofzo..
Hoe kan je daar al die dingen van betalen man..:? |
bij ons is dat zon 410€
|
Citaat:
|
Hoe die kerl het flikt weet ik ook niet hoor
Ik krijg ook maar 54 euro :S |
uitwonend misschien? dan krijg je 300 ofzow :?
|
Ik ben wel nog niet zeker of we het krijgen maar vast wel :)
|
Zal wel weer met positieve discriminatie te maken hebben dat die gozer meer geld krijgt dan mij
|
ligt er ook ook aan of je op het mbo/hbo/wo zit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
betaaldata 2003 21 januari 21 februari
21 maart 22 april 21 mei 23 juni 22 juli 21 augustus 23 september 21 oktober 21 november 19 december dinsdag trouwens8) |
mijn vorige is nog geen eens op :z
maar krijg wel €90 en ik studeer nog geen eens :respect: krijg een toelage :D |
ik krijg helemaal niets 8-) en ja ik studeer wel :7
|
Citaat:
|
Ik krijg 480 :respect:
IBG aan de top.. :thumbsup: jammer dat het te weinig is.. schoolgeld en huur en weg is de zooi.. :{ |
Re: maaaaandag!
Citaat:
hey dankje :Y) |
Citaat:
|:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: maaaaandag!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan valt het toch wel mee lijkt mij |
Citaat:
Ik werk 2 weekenden per maand.. dus €320 en dat bij die €50 maakt €370 haal daar mijn ziektekosten sjit van volgens mij €50 af en dan zie je dat ik ongeveer €320 te besteden heb per maand aan eten, kleding, stappen, enz. Woei.. mijn hele hebben en houden.. :9 |
Citaat:
320€ is goed te doen toch :S. |
Citaat:
En die €320 verdien ik wel zelf hoor.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar elke dag eten en drinken gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.. en om nou elke maand op het einde naar de gaarkeuken te gaan is 2 maand leuk maar daarna niet meer hoor.. :p En een mens wil ook wel eens een verzetje.. (filmpje, kratje bier enz.) |
mbo is 54
hbo is in de 70, geen id wat ik nu precies krijg en uni is het zelfde als WO Dit zijn dan de bedragen als je thuis woont met een volledig gezin die redelijk tot goed verdienen. Ik woon nog thuis en verdient 20 pleuro per week, kweet tis niet veel... ej jah ik krijg ook nog zakgeld 8-) van 35 euro per maand. Heb dus iets van 170 euro per maand te besteden, daar gaan dan telefoon en internet vanaf dan zit ik nog op de 50-70 euro voor uitgaan en kleding en andere rekeningen. tis te doen zeg maar als je elke weekend uit gaat, heb momenteel alleen geen geld voor nieuwe kleren oid :'( |
ik doe MBO en kreeg eerst rond de €220 studiefinanciering..nu krijg ik per maand iets van €150 studiefinanciering omdat IBG per maand je schoolgeld inhoudt ofzoiets. :S en dan per maand nog ongeveer € 150 nettoloon dus tja, ik klaag niet :) ik woon nog thuis en krijg geen zakgeld meer. En ik hoef mn ouders ook niks te betalen. :thumbsup:
|
Citaat:
|
dinsdag is een nare dag :no:
|
Citaat:
wordt een hele leuke dag, als alles goed gaat :yes: |
Dinsdag is me beste dag (schooldag) :d
|
Citaat:
heej soekel wat is trouwens je mail??? naja pm :+ |
Citaat:
|
ik krijg 290 euros ofzo p/m, en dat is nog niet genoeg :no:
|
mijn ouders verdienen teveel, daarom krijg ik weinig, dat is gewoon discriminatie
|
tsss studeer niet eens, ga naar de middelbare school en verdien gewoon ong 250-300 p/m :d
|
Ik verdien 1 miljoen per maand
... ik krijg het alleen niet :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.