![]() |
Proost!
1 Bijlage(en)
Tyskie heeft een doos tyskie binnen...
15 flesjes 0,66l. 11% alcohol. En het smaakt ook nog eens goed... :9 |
is die 11% wel alcohol??
Volgens mij staat die 11% voor de kwaliteit van het bier.. |
*heeft flesje bessejenever*
Proost :Y) |
Eindelijk snap ik je MSNnaam :p
|
Ik zit nu te twijfelen... Is er iemand die goed Pools spreekt?
33% wiecej piwo jasne 11,7% wag. alk. 5,7% obj., pasteryzowane Nou, wie kan er iets van maken? :+ |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
8-)
|
Citaat:
"Tyskie Gronie is the successor of long centuries of beer brewing tradition in Tychy. The tradition goes back to the 17th century. Connoisseurs of this brand are fond of its delicate hop aroma, golden color and thick, white head. The aroma, being the assurance of excellent taste, is beyond the reach of most Polish beers of that type. Extract: 11.7 percent. Alcohol: 5.7 percent" |
Citaat:
kan aan mij leggen :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
is maar goed ook dat het geen 11% alcohol is want das echt niet te zuipe zo veel alcohol in een biertje
|
Zo smaakt-ie me buitengewoon goed eigenlijk... :thumbsup:
Had het eigenlijk niet verwacht.. :$ |
Citaat:
|
Citaat:
In Oost Europa geven ze altijd % aan de kwaliteit (extract) van het bier.. variërend tussen de 8 en 15 procent (volgens mij).. hoe hoger het percentage hoe kwalitatief beter het pilsje.. :) |
en piwo betekent bier :+
maar dat was sim-pel |
Citaat:
|
Citaat:
piwo jasne = hasj pasrtyzwame is gepasteriseurd zit ik goed? :p :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na 5duvels doe ik alles wat je wil :x :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn Pools is ook niet meer wat het geweest is :(:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stoere kerl ben jij zeg dat je bier drinkt :O :huh:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet je, Plankje, ik ga zo weer bier drinken. Bavaria dit keer.. Ben ik nu stoer of niet? :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hee, Plankje, trouwens.... Ik heb nu bier op, ben ik nu stoer?? Ik ben vet hip he? 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flesjes? :| kerl, dat zijn flessen :p
|
Citaat:
Dan kun je denk ik niet meer lopen omdat je dan teveel bier in je buik hebt.. Tjees 0,66 L, da's bijna een medium-cola maat! :) Maar, ik geef toe, je naam-bier is lekker.. Niet zo bitter als 'gewoon' bier, beetje zoet.. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven lekker bier op heb :D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.