Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Hoe lang hebben jullie voor Theorie examen geleerd (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36768)

Forza 21 September 2003 09:57

Hoe lang hebben jullie voor Theorie examen geleerd

en het gehaald

The6thgate 21 September 2003 10:00

dagje of 4/5
kheb 2 keer het boek door gelezen en ongeveer 2 a 3 keer alle examens geoefend.
had 1 fout

Nightwolf 21 September 2003 10:01

half uur van te voren, daarvoor veel geoefend

Forza 21 September 2003 10:01

Citaat:

Originally posted by The6thgate
dagje of 4/5
kheb 2 keer het boek door gelezen en ongeveer 2 a 3 keer alle examens geoefend.
had 1 fout

gelezen? dus je hoeft het helemaal niet allemaal te gaan lereN/

Riddler 21 September 2003 10:01

niet zo heel lang eig. wel gehaald in 2 keer
1e keer had ik 6 fout 8|

The6thgate 21 September 2003 10:03

Citaat:

Originally posted by Forza
gelezen? dus je hoeft het helemaal niet allemaal te gaan lereN/
ja tuurlijk wel:p
kheb het heel grondig gelezen zegmaar en dan alles ff goed in je hoofd opslaan zegmaar8)

Forza 21 September 2003 10:04

Citaat:

ja tuurlijk wel:p
kheb het heel grondig gelezen zegmaar en dan alles ff goed in je hoofd opslaan zegmaar8)

ja die gozer die mij rijles geeft zei dat ik samevatting moest gaan make , van boek van 180 blz!!

The6thgate 21 September 2003 10:06

Citaat:

ja die gozer die mij rijles geeft zei dat ik samevatting moest gaan make , van boek van 180 blz!!
that's a first. kan natuurlijk wel helpen omdat je dan alles ook echt goed leest

Forza 21 September 2003 10:06

Citaat:

that's a first. kan natuurlijk wel helpen omdat je dan alles ook echt goed leest
weetje hoeveel werk heeeeeeeeeeee

The6thgate 21 September 2003 10:09

Citaat:

weetje hoeveel werk heeeeeeeeeeee
gewoon een keer heel aandachtig lezen, dan wat oefenexamens maken en dan weer lezen, examens maken enz. moet er wat voor over hebben he;)

Forza 21 September 2003 10:09

Citaat:

gewoon een keer heel aandachtig lezen, dan wat oefenexamens maken en dan weer lezen, examens maken enz. moet er wat voor over hebben he;)

ja klopt ik moet 23 oktober dacht ik

LoeLoe 21 September 2003 10:11

Hmm k heb geen boek want ik kan het niet voor mezelf opbrengen om er elke dag mee te werken.

Ga gewoon eens per week naar de theorieles..steek ik veel meer van op dan van zo'n boek.

The6thgate 21 September 2003 10:14

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Hmm k heb geen boek want ik kan het niet voor mezelf opbrengen om er elke dag mee te werken.

Ga gewoon eens per week naar de theorieles..steek ik veel meer van op dan van zo'n boek.

is ook gelijk een stuk duurder. maja tligt er maar aan hoe goed je kan leren

TheGroovMaster 21 September 2003 11:14

ik had geen boek, ik had een vragen boek met 1000 examen vragen erin.

nouja eerste x 300 vragen gedaan, steeds na de 50 gecontroleeerd en ging steeds beter.

2e x nog eens 100 vragen erbij gedaan en alle foute vragen van vorige x door gelezen en gekeken welke categorien ik fout hij bij me eerste theori examen.

toen heb ik em in 2x gehaald, net als me rijberwijs. Daar heb ik de 2e goed opgelet wat ik de vorige keer fout deed (hele stomme dingen waren dat toen).

koelkast 21 September 2003 12:46

Citaat:

duidelijk geen student, als student heb je soms tentamens over een heel boek van meer dan 1000 bladzijden. DIe ga jij zeker ook allemaal leren omdat een samenvatting maken van 180 bdz. al te veel werk is.

Als je het wil halen zal je er wat voor moeten doen luie donder :Y)

bartje518 21 September 2003 12:49

Citaat:

Originally posted by koelkast
duidelijk geen student, als student heb je soms tentamens over een heel boek van meer dan 1000 bladzijden. DIe ga jij zeker ook allemaal leren omdat een samenvatting maken van 180 bdz. al te veel werk is.

Ik lees die dikke pillen nooit, tentamen gaan toch altijd over de aantekeningen die je gedurende de periode hebt gemaakt, als je die goed doorneemt en goed oplet haal je bijna elk tentamen in 1 keer :thumbsup:

Forza 21 September 2003 12:58

Citaat:

Originally posted by koelkast

ik ben iemand die het liever waarmaakt met hard werken

koelkast 21 September 2003 13:05

Citaat:

Originally posted by bartje518
Ik lees die dikke pillen nooit, tentamen gaan toch altijd over de aantekeningen die je gedurende de periode hebt gemaakt, als je die goed doorneemt en goed oplet haal je bijna elk tentamen in 1 keer :thumbsup:
dat is ook een manier van samenvatten of niet. Althans ik ga er van uit dat het boek over dezelfde dingen gaat als wat er tijdens het hoor college verteld wordt :+

Tyskie 21 September 2003 13:36

Citaat:

moet je dan toch zeggen... :z

bruggi 21 September 2003 13:49

Citaat:

gewoon ff hard oefenen en lezen/leren dus 8)

ik heb ongeveer hetzelfde gedaan als 6thgate al zei idd (en gehaald met 2 fout), als je geen theorielessen hebt is dat het beste denk ik

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.