Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Over die belgen topic van Forza op Feedback (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36790)

Red_Scorpion 21 September 2003 18:43

Over die belgen topic van Forza op Feedback

Die hoeft toch niet gesloten te worden?

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=36781 dus

Ik wil daar ook nog wel mijn zegje in doen.
Hoogst irritant zijn ze, en het wordt maar leuk gevonden door mensen als BW en NW. En als je er commentaar op hebt ben je degene die een warning moet krijgen omdat je de sfeer verziekt.

:no:

dext0r 21 September 2003 18:48

slotje, jij bent degene die hier de sfeer verziekt.

bartje518 21 September 2003 18:50

Ik vind dat Forza in zoverre gelijk had dat er niet in ernstige mate gechat dient te worden. Dat hij echter niet de aangeweze persoon is om daar iets over te zeggen, gezien het feit dat hij zelf ook regelmatig topics verklooid, daar zit wat in. Maar dat doet niets af aan het feit dat Bunny en Saartje dat ook niet mogen. Een beetje jammer dat er alleen door Koelkast vervolgens serieus op gereageert wordt, en NW en Dext0r naar ik meen alleen ingaan op het punt dat Forza zelf ook verklooid :no:

bartje518 21 September 2003 18:50

Citaat:

Originally posted by dext0r
Ook nu ga je wederom niet in op het punt, maar op de persoon die ermee komt :?

psychobunny 21 September 2003 18:51

Citaat:

Originally posted by bartje518
Ook nu ga je wederom niet in op het punt, maar op de persoon die ermee komt :?
omdat die persoon in kwestie dit gewoon neer zet om aandacht te krijgen en ons te kloten...

Forza 21 September 2003 18:53

ik heb gewoon een nieuwe regel, en dat is :

opletten of mense zich aan de regels houde, zoniet komt er topic in feedback of repot naar moderators, et forum moet verbeterd worden!

psychobunny 21 September 2003 18:54

Citaat:

Originally posted by Forza

opletten of mense zich aan de regels houde, zoniet komt er topic in feedback of repot naar moderators, et forum moet verbeterd worden!

doe maar,doe ik ook wel bij jou

Forza 21 September 2003 18:56

Citaat:

Originally posted by psychobunny
doe maar,doe ik ook wel bij jou
zo hoort het!!
na-aper :p

nee is goed want zo wordt het forum beter

dext0r 21 September 2003 18:56

overigens bartje; vergeet niet dat ik totaal geen rechten heb in ADB, dat er gespamt werd was mij uiteraard ook wel duidelijk.

en je kan natuurlijk ook toegeven dat het terecht is dat ik de persoon (wederom naar alle waarschijnlijkheid een kloon) persoonlijk erop aanval.

Red_Scorpion 21 September 2003 18:56

Citaat:

Omdat ik mijn mening gaf door te zeggen dat ik een ander meisje mooier vondt dan jouw wijf?

bartje518 21 September 2003 18:56

Citaat:

omdat die persoon in kwestie dit gewoon neer zet om aandacht te krijgen en ons te kloten...
Moeten we daarom maar geheel aan zijn punt voorbij gaan :? Heeft iemand die door jou niet wordt gemogen (iets wat klaarblijkelijk wederzijds is) niet het recht om zijn zegje te doen? Forza had tot op zekere hoogte gelijk, namelijk dat jullie ernstig aan het chatten waren. Toen hij een topic opende werd totaal niet daarop ingegaan, enkel op het feit dat hij zelf ook topics verklooid. Dat is wat Red_Scorpion nu aandraagt, en waarom zou dat niet mogen?

dext0r 21 September 2003 18:59

Citaat:

Originally posted by Red_Scorpion
Omdat ik mijn mening gaf door te zeggen dat ik een ander meisje mooier vondt dan jouw wijf?
nee, daar heb ik het nu nog niet eens over..(want het is natuurlijk zo dat er genoeg meiden zijn die knapper zijn... :+ )

hoofdmoot is nu dat ik het heb over je gedrag in ADB,
en ik sta gewoon intolerant tegenover die houding van je.

psychobunny 21 September 2003 18:59

hij doet zoiets toch nooit met goeie bedoeling,maar puur om aandacht te krijgen dus verwonder je je er dan nog over dat niemand er serieus op reageert. hij heeft het al genoeg voor zn eigen verneukt vind ik,eigen fout dan maar...
en die red_scorpion is 99% zeker toch een kloon van joeyb,forza,-baerd of 1 van die mensen

bartje518 21 September 2003 18:59

Citaat:

overigens bartje; vergeet niet dat ik totaal geen rechten heb in ADB, dat er gespamt werd was mij uiteraard ook wel duidelijk.

en je kan natuurlijk ook toegeven dat het terecht is dat ik de persoon (wederom naar alle waarschijnlijkheid een kloon) persoonlijk erop aanval.

Dat je geen rechten hebt wil niet zeggen dat je daarom ook niet op de discussie hoeft in te gaan op feedback, nietwaar? ;)

dext0r 21 September 2003 19:00

Citaat:

Dat je geen rechten hebt wil niet zeggen dat je daarom ook niet op de discussie hoeft in te gaan op feedback, nietwaar? ;)
ik voel mij gelukkig helemaal niet verplicht om op iedere discussie omtrent het forum in te gaan die hier op feedback of waar dan ook op het forum staat in te gaan...
als dat zo zou zijn zou het forum mijn leven gaan beheersen; en dat is uiteraard niet de bedoeling...

en overigens het ik ook in dat andere topic al vermeld dat ook de report to moderator functie een te gebruiken functie is..

bartje518 21 September 2003 19:02

Citaat:

hij doet zoiets toch nooit met goeie bedoeling,maar puur om aandacht te krijgen dus verwonder je je er dan nog over dat niemand er serieus op reageert. hij heeft het al genoeg voor zn eigen verneukt vind ik,eigen fout dan maar...
en die red_scorpion is 99% zeker toch een kloon van joeyb,forza,-baerd of 1 van die mensen

Zelfs de ergste crimineel heeft rechten, hè? ;) Je weet zelf ook dat er genoeg mensen zijn die zich aan jou ergeren, wil dat zeggen dat je daarom niet met een klacht of iets dergelijks mag komen? Natuurlijk niet, als het iets zinnigs is mag dat bést aangedragen worden dunkt mij :)

Forza 21 September 2003 19:02

Citaat:

ik doe dit voor de goede sfeer van het forum te behouden, hoe iedereen reageerd moete ze zelf weten, en nee red_scorpion is geen kloon van joeyB beard of mij.

:*

dext0r 21 September 2003 19:03

Citaat:

ik doe dit voor de goede sfeer van het forum te behouden, hoe iedereen reageerd moete ze zelf weten, en nee red_scorpion is geen kloon van joeyB beard of mij.

:*

ze vergat natuurlijk ook arie te noemen

stom! stom!

bartje518 21 September 2003 19:03

Citaat:

ik voel mij gelukkig helemaal niet verplicht om op iedere discussie omtrent het forum in te gaan die hier op feedback of waar dan ook op het forum staat in te gaan...
als dat zo zou zijn zou het forum mijn leven gaan beheersen; en dat is uiteraard niet de bedoeling...

en overigens het ik ook in dat andere topic al vermeld dat ook de report to moderator functie een te gebruiken functie is..

Reageer dan helemaal niet, en kraak niet de persoon af die met de opmerking komt :)

psychobunny 21 September 2003 19:03

Citaat:

Zelfs de ergste crimineel heeft rechten, hè? ;) Je weet zelf ook dat er genoeg mensen zijn die zich aan jou ergeren, wil dat zeggen dat je daarom niet met een klacht of iets dergelijks mag komen? Natuurlijk niet, als het iets zinnigs is mag dat bést aangedragen worden dunkt mij :)
we zijn maar forum hé bartje,hier liggen zulke dingen een stuk anders,da's al genoeg bewezen...maar zie die post boven mij,iedereen weet dattie 't niet meent,dus steekt niemand r nog moeite in :)

psychobunny 21 September 2003 19:04

Citaat:

ze vergat natuurlijk ook arie te noemen

stom! stom!

soooooooorry :(

Forza 21 September 2003 19:06

Citaat:

soooooooorry :(
nouu ik zal het je vergeven:*

psychobunny 21 September 2003 19:06

Citaat:

nouu ik zal het je vergeven:*
fuck off.
so! nog eentje om te melden :)

Forza 21 September 2003 19:12

Citaat:

fuck off.
so! nog eentje om te melden :)

wat ben jij kinderachtig zeg

WishfulDreaming 21 September 2003 19:19

Citaat:

Dan kunnen we beginnen met jou te bannen...

Het niveau omhoog met 66% :rolleyes:

WishfulDreaming 21 September 2003 19:20

Re: Over die belgen topic van Forza op Feedback

Citaat:

Originally posted by Red_Scorpion
Die hoeft toch niet gesloten te worden?

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=36781 dus

Ik wil daar ook nog wel mijn zegje in doen.
Hoogst irritant zijn ze, en het wordt maar leuk gevonden door mensen als BW en NW. En als je er commentaar op hebt ben je degene die een warning moet krijgen omdat je de sfeer verziekt.

:no:

MOET

DAT

NU

??

Mijn enige commentaar hier op...

Nickchange 22 September 2003 08:28

Dit komt zo vaak voor bij die 2 Belgen maar als een van de Arnhemmers dit in een 1 topic van iemand anders doen wordt er gelijk ingegrepen.

Maar ja voorkeursbehandelingen zijn hier toch al meer regel dan uitzondering:|

bartje518 22 September 2003 11:06

Citaat:

Originally posted by Nickchange
Dit komt zo vaak voor bij die 2 Belgen maar als een van de Arnhemmers dit in een 1 topic van iemand anders doen wordt er gelijk ingegrepen.

Maar ja voorkeursbehandelingen zijn hier toch al meer regel dan uitzondering:|

Z

Zit ábsoluut een kern van waarheid in :( Maar omdat het Nickchange is die dit zegt wordt het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet serieus genomen :no:

LoeLoe 22 September 2003 12:59

Citaat:

Goeie instelling

Tyskie 22 September 2003 13:17

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Goeie instelling
Ware het niet dat er nu al een aantal FB's zijn die niet de moeite nemen die dingen te lezen en door Forza's overdreven gebruik van deze reports zullen er meer overgaan op het rechtstreeks wissen van reports gok ik, waardoor serieuze reports ook niet doorkomen... :z

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.