![]() |
Me fiets is gejat
:[ :[ :[ :[
Echt balen man. Had er nog aan zitten denken om der een terug te jatten aangezien ik toch naar huis moest op de een of andere manier...maar heb toch maar voor de taxi gekozen omdat anders een ander onschuldig iemand de dupe wordt enzo..neh zo zit ik niet in elkaar. Maar wel balen jonge...:[ :[ :[ :[ |
das kwalitatief uitermate terleurstellend
|
Ahhh echt kut voor je :aai:
|
ich will mein fahrrad zurruck!! :x :wave:
maar hoe had jij ff snel zelf een fiets willen jatten dan? :Z |
die van mij is zo gammel, dat ze hem niet eens mee durven nemen! :Y)
|
Citaat:
|
:notgood: hehe :d
|
move.to: klaagcorner... 8)
|
Heel rot voor je :'(
|
Citaat:
Ach meid.. kop op.. binnenkort je rijbewijs.. :thumbsup: |
wordt Venray toch nog een echte stad 8)
|
das kut :notgood:
|
Citaat:
Maar jah..da's niet mijn instelling |
Citaat:
|
Ahh:aai:
Heb je al een nieuwe fiets? |
Je wilde sdus wel, maar je durfde niet? :{
|
Neh ga ik deze wek een keertje halen denk ik. Want jah..ik doe alles op me fiets :? HEb um de hele week nodig dus.
Er is hier op 10 januari 2004 wel een 'fietskijkdag'. Dat houdt in dat alle mensen die een aangifteformulier van een diefstal van hun fiets mee moeten nemen, en dan op die dag een nieuwe fiets ka nkomen kopen op het politie bureau die zij weer gevonden hebben, en waarvan de eigenaar niet bekend is. maar daar ga en kan ik niet op wachten. |
Citaat:
|
mijnes word altijd gesloopt 8|
wel klote van je fiets trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Encantado, mijne ook :no:
en als je er 1-tje trug gaat jatten vind ik dat behoorlijk sneu omdat je dan gewoon precies hetzelfde doet terwijl je weet hoe het voelt.. lullig dus |
he, remco had toch een fiets over? 8)
|
aaah,kut,heb ik ook al gehad :kwaad:
|
Re: Me fiets is gejat
Citaat:
jou fiets ook gejat de mijne ook gvd ik baalde er echt van maar heb in middels al een andere fiets |
Sanne (Blossom) der fiets is ook al gejat ... wat een land :love:
|
huj.. eum ik zag laatst een gestolen fiets staan, hij staat er nog steeds.. dus als je er een nodig hebt, hij was echt mooi.. :p
|
er aan denken om er een terug te jatten :no:
|
Citaat:
Gewoon hopen dat je iemand tegen komt op je fiets en dan z'n kop erafschoppen zodat ie nooit meer kan stelen |
Citaat:
Moet je de film K-pax eens kijken, doet Kevin nog een leuke uitspraak. Net als Jezus trouwens, maar dat is er slechts indirect meer in verband te brengen. |
dubbel :{
|
Waar had je hem gestald?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heeft die persoon honderden euro's uitgegeven aan een fiets en heeft die dagelijks nodig voor zijn/haar werk, en heeft het al niet te breed en dan vind jij het zomaar kunnen dat je iemand z'n fiets jat |
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten met hun tyfusklauwen van andersmans spullen afblijven |
Citaat:
|
Jullie schijnen het dus normaal te vinden dat je fietsen steelt
|
Citaat:
:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je doet net alsof jij een engeltje bent ofzo en zij een duivel alleen maar omdat ze eraan DACHT om er 1 terug te jatten, maar ze heeft het toch niet gedaan. |
tomatesoep, ik adviseer je eerst t topic door te lezen voortaan voor je iets post :wave:
|
das niet leuk, bij mij op school is 1 fiets gesloopt, en is bij mij een keer mijn lamp eraf getrapt...
o, wat word er goed opgelet :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.