![]() |
little angel Vs. Nightwolf
hoe was de meeting?8)
|
hoe kom je daar opeens op? :s
|
niet veel aan lijkt me?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet alles :] foto? |
denk een bloedbad zo aan die namen te horen :p
|
Citaat:
|
kan alleen maar goed aflopen met tijn O-)
|
Citaat:
maar was wel gezellig hoor, was alleen niet al te lang, ze moest later in de middag werken :p |
Jezus man, das al zeker 6 weken geleden? Hoe kom je daar ineens bij? Was wel gezellig hoor, Beetje frisjes....:d
Lizz, houdt je smoel:[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar jij vind spruitjes ook lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben niet zo knap hoor.....:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=223514 leukk hoor |
Dies van 2 jaar geleden!!! Jezus wat sta ik er erg op......:$ Die foto is echt nie leuk.....:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
No pictures!:d |
ik vind je er persoonlijk niet lelijk uit zien, knap zelfs alleen moeilijk oordelen
|
Citaat:
Maar toch bedankt voor het compliment:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij heeft wel gelijk ondanks de slechte kwaliteit is het wel duidelijk dat je niet lelijk bent en op de foto zelf wel mooi |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, als iedereen mee gaat naar de Efteling kunnen ze zelf zien dat ik niet knap ben, ik ben gewoon een doorsnee meisje hoor.... Zit gewoon te blozen achter de computer:$ |
dan neem ik wel m'n digitale camera mee.....als t op een dag wordt gehouden dat ik ook kan iig :p en jij natuurlijk ook :)
|
Citaat:
Ik hoop wel dat er veel mensen mee gaan, das gezellig:D |
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat het anders gewoon een psijkerbroek wordt:) Anders ga ik wel de stad in om iets nieuws te kopen:d |
typisch vrouwlijk gedrag, nu al denken wat je aan doet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bedoelde je dat dan met dat legertruitje? :p kan me vaag herinneren dat je dat eens noemde een paar dagen van te voren ;)
oh Stapper, je hebt een beetje gelijk ;) |
Niet tjetten... :+
|
Citaat:
:$ Iedereen zegt dat ik knap ben maar das echt niet zow.... Dus, ga ik een schoonheidsslaapje doen, heb ik hard nodig :d Trusten!:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
En als ik een knappe dame in Den Bosch zie lopen zal ik wel even zwaaien naar je... :+ |
:+
Citaat:
|
Ik moet zeggen Little_Angel, je overtreft alle verwachtingen :yes: :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.