![]() |
Hoe vaak douche jij per week?
?
ik dus thuis elke dag, plus nog eens 2 keer na het voetballen, maakt 9 keer. |
Elke dag lijkt me?
|
4-7, niet elke dag iig:z
|
4-7
3 keer gewoon thuis.. doe ik het vaker krijg ik uitslag en 1 keer op school met sport... is verpicht |:( |
deo doet wonderen :p :kots:
|
Citaat:
|
Hier lopen dus mensen die zich niet elke dag douchen? :{
|
8-10 keer
iig elke ochtend, en soms ook savonds, en iig op zaterdag 2 keer omdat ik dan werk. ik voel me heel snel smerig (terwijl ik dat niet ben hoor :p) en doe ook heel veel aan deo en parfums |
Citaat:
|
khad eerst een meisje in mn klas die alleen op zaterdag douchte :S
dat vind ik dan minder |
Citaat:
|
8-10
|
sowieso elke ochtend en als het warm is 's avonds voor het slapen gaan nog een keertje :)
|
Ik denk ook 4-7, meestal om de dag denk ik. Maar wij (moslims) hebben een bepaalde wassing, dus dan hoeft het sowieso minder snel :x
|
Citaat:
maarre ik douche iedere ochtend en dan als ik een lange dag heb gehad ook nog 's avonds |
8-10, soms wel eens een dag niet maar de andere keer weer eens 2 keer per dag, ligt eraan welke week het is:)
|
8-10 keer soms meerdere kere per dag :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ff on topic 4-7 keer, ongeveer elke dag |
11 keer of meer:)
Meestal iedere dag s'ochtends en s'avonds Ja ik houd van een frisse fluit |
Ik heb 8-10x gekozen, omdat het nog vrij normaal klinkt...
Ik doesj soms op een gewone schooldag twee keer per dag ofzo :x Mja, ik ben dan ook een erg proper kind :o :+ :p |
altijd sochtends en savonds, wel zo fris toch?
|
7×2=14 keer per week
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ong. 6 a 7 keer per week.
Soms als ik smorgens heeeel laat ben dan heb ik geen tijd meer:$ |
Ong. 6 a 7 keer per week.
Soms als ik smorgens heeeel laat ben dan heb ik geen tijd meer:$ |
Das dus 12-14 keer per week :p
|
11 keer of meer :)
|
Citaat:
Dat is heel erg ongezond. Ik douch ongeveer 3 keer per week, soms 4 keer. Komt ook omdat ik geen douch heb, en dus thuis moet douchen :) |
tussen de 8 en de 15x dus kies ik voor 11 of meer.. :)
|
dagelijks gewoon. 7 x dus.. Meer is in een groot gezin niet veroorloofd. :no:
|
8 - 10 keer
|
Citaat:
|
1-3 keer :+ :+ :+
|
Citaat:
|
om ff terug te komen over vies zijn
op kamp zitten zonder douche is ook niet leuk, das dan 5 dagen niet douchen en het alleen maar hebben van een koud water kraantje en washandje |
kheb 8 tot 10 keer gekozen....
sowieso elke ochtend (moet er echt niet aan denken dat niet te doen :S) en als ik s avonds nog iets speciaals heb nog een keer owja ik spring ook nog 6 dagen per week een paar uur lang een keer of 100 een zwembad vol chloor in en uit, telt dat ook :z |
Citaat:
|
Citaat:
Je lichaam maakt vetten aan om je te beschermen (daarvoor heb je talgklieren), maar als je je elke dag wast haal je die laag er elke keer af. Dat is niet goed voor je lichaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de stoffen daarin zorgen er voor dat de vetten er makkelijker afgaan |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ALS je douched gebruik je denk ik bijna altijd wel ook zeep. En als je doucht wrijf je vaak ook wel even over je lichaam. Dus als je elke dag douched gebruik dan niet telkens zeep. En over je prettige voelen. Wel eens van deo gehoord? Werkt super dat spul. Maar goed, je moet doen wat jij lekker vind voelen. Dat het ongezond is is een feit, maar daar hoef je je echt niet aan te houden van mij. Het was gewoon een weetje wat ik met jullie wou delen :) Wat douchen is gewoon lekker :) |
This niet alleen mijn oksels waar ik me dan vies voel hoor, we hebben ook voeten en bips en rug enzow, zkeer met dit warme weer is het wel zo lekker om elke dag te douchen:yes:
|
Citaat:
Maarja, ik douche me op schooldagen altijd 's ochtends, maar altijd maar vrij kort. Eigenlijk voornamelijk om wakker te worden :P En op dagen dat ('s ochtends) vrij heb wat uitgebreider. Maar zo nu en dan in het weekend, als het zo'n slome dag is dan sla ik wel eens een dagje over. Maarja, als je niet veel uitvoert is er ook niet veel om smerig van te worden :+ |
8-10x..8x zeker..Soms wat vaker..
Gemiddeld zo'n 12 minuten.. 8 liter water per minuut..12 x 8 = 96 liter x 8 = 768 liter per week.. Ehh ja..8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.