Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   In navolging van.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36905)

bartje518 23 September 2003 22:36

In navolging van..

Forza, Joy, Arie-Kanarie, Headliner, en velen anderen zeggen ook Phitje en Bartje dit forum vaarwel. Wie ons mist vindt ons ten alle tijden op *********8 Voor de reden van dit plotselinge vertrek kunt U een PM sturen, die zie ik toch wel op mijn mail. Veel plezier allen!

TheGroovMaster 23 September 2003 22:36

laterz dan

Raspberry 23 September 2003 22:38

:'(:+
aju :( :*

The Phit 23 September 2003 22:38

idd, naar het schijnt gaat Banaan FB worden. En zoals eerder vermeld zou ik dan in ieder geval stoppen op dit forum. Bartje is het volledig eens met mijn instelling.
Bedankt lieve mensen voor t lief zijn, en ik zal net als Forza de leukste mensjes nog wel zien op msn.
dag dag (K) :9

Stapper 23 September 2003 22:39

we zullen je missen :yes:
de lekkere discussie's over leoleo

maarja, adios dan maar
btw, een aanstelling van banaan als FB vind ik ook een reden om te verhuizen

bartje518 23 September 2003 22:40

Citaat:

Originally posted by Raspberry
:'(:+
aju :( :*

Jij gaat mee. De reden verteld Phit hierboven al. Het beleid hier is echt werkelijk geen pijl op te trekken. De onbetrouwbaarste van allen FB maken, en Phit en mij stelselmatig negeren (uit betrouwbare bron vernomen) is de druppel die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen. Aju :wave:

BlueWolf 23 September 2003 22:40

Het is dus iig duidelijk dat ik mijn werk goed doe, ze kunnen niet meer in staff :d

bartje518 23 September 2003 22:42

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Het is dus iig duidelijk dat ik mijn werk goed doe, ze kunnen niet meer in staff :d
:?

Queenie 23 September 2003 22:42

Ik mee!!!! DAAAAG MENSJES!T was gezellig:wave:

Stapper 23 September 2003 22:42

Citaat:

Originally posted by bartje518
:?
denk dat hij bedoelt dat banaan dan geen FB word

appelshampoo 23 September 2003 22:43

wat doe je moeilijk... het is toch gewoon fucking internet ?

DarkAngel 23 September 2003 22:43

dada :*

Stapper 23 September 2003 22:44

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
wat doe je moeilijk... het is toch gewoon fucking internet ?
ja maar de mensen er achter niet
ik kan me goed indenken dat mensen om sommige mensen vertrekken

JOY 23 September 2003 22:50

Wrom gaat iedereen weg:(
Nu wordt het hier doodsaai
*Denkt erover om ook maar te gaan*

BlueWolf 23 September 2003 22:57

Citaat:

Originally posted by JOY
Wrom gaat iedereen weg:(
Nu wordt het hier doodsaai
*Denkt erover om ook maar te gaan*

Niet iedereen gaan weg, enkel bartje en phit omdat ze denken dat banaan fb wordt, dat hebben ze vast van 1 of ander iemand gehoord die dat zelf beslist heeft :?

bartje518 23 September 2003 23:02

Citaat:

Niet iedereen gaan weg, enkel bartje en phit omdat ze denken dat banaan fb wordt, dat hebben ze vast van 1 of ander iemand gehoord die dat zelf beslist heeft :?
Dan zijn jou eigen FB's toch niet al te best op de hoogte :no: Banaan was in ieder geval in overweging, wat op zich al fout is. Daarmee worden wederom 2, en met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid meer leden weggejaagd. En dan wordt het dus leeg, dat bedoelt JOY als ik het goed begrijp.

BlueWolf 23 September 2003 23:04

Iedereen die voorgesteld werd in dat topic werd in overneming genomen :)
En als je Ar-Tuur bedoeld kan dat wel want die weet staff niet staan O-)
En we jagen geen leden weg, jullie nemen al conclusies voordat wij er al gemaakt hebben, dat is wel heel erg op de feiten vooroplopen.

bartje518 23 September 2003 23:07

Citaat:

Iedereen die voorgesteld werd in dat topic werd in overneming genomen :)
En als je Ar-Tuur bedoeld kan dat wel want die weet staff niet staan O-)
En we jagen geen leden weg, jullie nemen al conclusies voordat wij er al gemaakt hebben, dat is wel heel erg op de feiten vooroplopen.

Ik heb het niet van Arthur hoor :no: Die zit lekker in Utreg op ze kamertje zonder internet. Ik heb het van iemand die ik toch redelijk betrouwbaar acht. En je moet weten dat wanneer de naam Banaan valt het bij sommigen zwart voor de ogen wordt. Daar valt nu eenmaal niets aan te doen.

Kampie 23 September 2003 23:08

in plaats dat ze nu afwachtenvan wat er gaat gebeuren.. :?

bartje518 23 September 2003 23:09

Citaat:

Originally posted by Kampie
in plaats dat ze nu afwachtenvan wat er gaat gebeuren.. :?
En wederom achter de feiten aanlopen, me kapot ergeren, en daarmee wederom andere mensen vervelen? Dit keer niet :no:

Nightwolf 23 September 2003 23:09

tja iemand zal wel weer eens zeggen dat ik een meeloper ben maar ik kan niet anders zeggen dan dat jullie idd slecht op de hoogte zijn gesteld.....1 kant van t verhaal horen is niet zo goed namelijk :no:

BlueWolf 23 September 2003 23:14

Ja op zich geef ik je wel gelijk in iets wat je vast ook denkt en dat is dat het weer allemaal te lang duurt, ik zou het ook liever gehad hebben dat het al allemaal gekozen was maar helaas wordt de snelheid bepaald door de traagste schakel als je begrijpt wat ik bedoel :+

bartje518 23 September 2003 23:16

Citaat:

Ja op zich geef ik je wel gelijk in iets wat je vast ook denkt en dat is dat het weer allemaal te lang duurt, ik zou het ook liever gehad hebben dat het al allemaal gekozen was maar helaas wordt de snelheid bepaald door de traagste schakel als je begrijpt wat ik bedoel :+
Jij was er weer eens niet een tijd als ik het goed begrijp ;)

BlueWolf 23 September 2003 23:58

Citaat:

Jij was er weer eens niet een tijd als ik het goed begrijp ;)
Nah als je de mening van al je fbs vraagt dan wacht je ook tot iedereen die gegeven heeft ;)
En als dan sommigen heel lang wachten ja ..

Tyskie 24 September 2003 00:12

Nou, euhm, doei...

Het wordt er wel een stuk saaier op zeg... :{

Forum.fok vind ik toch niet echt een forum voor jou, Bart.. Kun je totaal niet met het beleid bemoeien, veel groter..
Ga dan naar forum.sportdreams.com, nog leuke management-spellen ook... hehe ;)

Tyskie 24 September 2003 00:14

Maar ook in deze vraag ik me af hoe lang het duurt...
Koelkast, Groov, volgens mij GregoorvanDijk ook, allemaal spectaculair afscheid genomen in een topic, maar ze zijn nog lang gebleven.. hehe.

bartje518 24 September 2003 00:24

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Maar ook in deze vraag ik me af hoe lang het duurt...
Koelkast, Groov, volgens mij GregoorvanDijk ook, allemaal spectaculair afscheid genomen in een topic, maar ze zijn nog lang gebleven.. hehe.

Ligt eraan wat het gaat geven Tijs.. Ik heb vernomen dat er net als op het mannenforum eerst zo gestemd werd:

Die wel, die niet. --> PUNT.

Geen enkele vorm van motivatie, puur op voorkeur van de persoon. Tevens vernam ik dat er absoluut niet gekeken is naar de stem van de leden. Wie droeg wie aan? Wat waren de argumenten aldaar? Hoevaak is iemand voorgesteld?

Ik vroeg de logische vraag: waarom is dat niet gebeurt dan? Ja, dat is wel erg veel werk was het antwoord.. Tja, daar zakt me dan dus de spreekwoordelijke broek van af....

Mensen, als je moderator bent, dan komt daar meer bij kijken dan alleen links er rechts een slotje plaatsen, een persoon een OW geven, of een ban!! Dan dien je ook te weten wat er op het forum speelt. Zeker bij het aanstellen van nieuwe moderators. Je ziet wat Nick al zegt, het duurt een eeuw voor de mensen reageren. Ik kan me best indenken dat niet iedereen altijd tijd heeft. Maar als je zó weinig tijd hebt, en zó weinig interesse hebt in wat er gebeurt, bedank dan voor de eer en kap er mee. Maar ga niet gewoon blind zitten stemmen, of puur stemmen omdat je iemand niet mag. Ik hoorde dat ikzelf overigens al ben afgeschreven (uiteraard zonder argumentatie), maar ik wil mezelf ook niet omhoog praten, maar wannéér ik een dergelijke functe had, die liet ik dat niet op zo'n manier verslonzen. Het gaat namelijk wél om de mensen die dadelijk ook medezeggenschap hebben. Dan ga ik me bedenken: wie is die persoon nog eens? Ik heb persoonlijk wel eens met hem/haar overhoop gelegen.. Hmm, maar zie: 5, 6 mensen op het forum vinden die persoon wel degelijk geschikt! En wat gaat zijn functie zijn? Daar is die persoon capabel voor, en heeft ook de tijd. Dus JA, ondanks dat ik zelf hem/haar niet zo mag.
ZO beste moderators, dien je een persoon te screenen. En niet op de manier zoals het nu klaarblijkelijk wederom het geval is.

Tyskie 24 September 2003 00:41

Bartje, beter ga je je daar niet meer druk over maken...
De schapen-cultuur viert hier hoogtij, en het is moeilijk om daar fatsoenlijke shoarma van te maken.

Ik heb niets vernomen van staff, zo stemmen vind ik ook vrij loos.. Maar zo is het toch ook gegaan met de verkiezing van Koelkast als beheerder en van LoeLoe als FB+? Ons kent ons en wat ons niet kent en wat ons niet eet komt er niet in... Schapen-cultuur dus, maar geen goede shoarma.
Zo blijf je in dat vaarwater ronddobberen, blijf je aanmodderen met dit forum en is het over een tijdje weer een troep. Dacht dat wij (met name) de discussie op een dergelijke manier hadden aangehouden dat er een cultuuromslag leek plaats te vinden (wel goede shoarma), maar uiteindelijk blijkt het dan toch afvalvlees te zijn geweest?
Ik weet het niet, ik ga me er niet druk om maken...
Overigens, juist om dat geschaap en gemekker te voorkomen stelde ik voor om een commissie (beheerders plus evt FB+'en, danwel een door de crew aangestelde commissie, maar dat lijkt mij minder wenselijk) de aanstelling van nieuwe FB'en zou moeten regelen. Want een forumbaas is in mijn ogen inwisselbaar als hij niet functioneert... Maar zo iemand wil je wel over het beleid en over nieuwe FB'en laten meepraten?

Krijg je een geval als Irene.. Stemde maar Koelkast voor nieuwe beheerder, verder totaal niet bij nagedacht (is ook niet haar sterkste punt), maar gaf later aan dat dat toch niet helemaal haar keuze was, toen ze er over na ging denken. Daarom, laat een man of 4 (hooguit) er over brainstormen, weeg voors en tegens af, stippel een beleid uit en zoek dan de marionetten uit die het beleid in de praktijk mogen gaan brengen.... Controle, dat is de sleutel tot succes.

Veel plezier er mee, heb ik me toch drukker gemaakt dan de bedoeling was... En ik heb niet eens zin in shoarma... :+

Tyskie 24 September 2003 00:47

lollig, blijkbaar is nu BW bezig de boel te reorganiseren... Dimas is gestopt met Discussie, net zoals ADB een mod is kwijtgeraakt...

bartje518 24 September 2003 00:50

Citaat:

Bartje, beter ga je je daar niet meer druk over maken...
De schapen-cultuur viert hier hoogtij, en het is moeilijk om daar fatsoenlijke shoarma van te maken.

Ik heb niets vernomen van staff, zo stemmen vind ik ook vrij loos.. Maar zo is het toch ook gegaan met de verkiezing van Koelkast als beheerder en van LoeLoe als FB+? Ons kent ons en wat ons niet kent en wat ons niet eet komt er niet in... Schapen-cultuur dus, maar geen goede shoarma.
Zo blijf je in dat vaarwater ronddobberen, blijf je aanmodderen met dit forum en is het over een tijdje weer een troep. Dacht dat wij (met name) de discussie op een dergelijke manier hadden aangehouden dat er een cultuuromslag leek plaats te vinden (wel goede shoarma), maar uiteindelijk blijkt het dan toch afvalvlees te zijn geweest?
Ik weet het niet, ik ga me er niet druk om maken...
Overigens, juist om dat geschaap en gemekker te voorkomen stelde ik voor om een commissie (beheerders plus evt FB+'en, danwel een door de crew aangestelde commissie, maar dat lijkt mij minder wenselijk) de aanstelling van nieuwe FB'en zou moeten regelen. Want een forumbaas is in mijn ogen inwisselbaar als hij niet functioneert... Maar zo iemand wil je wel over het beleid en over nieuwe FB'en laten meepraten?

Krijg je een geval als Irene.. Stemde maar Koelkast voor nieuwe beheerder, verder totaal niet bij nagedacht (is ook niet haar sterkste punt), maar gaf later aan dat dat toch niet helemaal haar keuze was, toen ze er over na ging denken. Daarom, laat een man of 4 (hooguit) er over brainstormen, weeg voors en tegens af, stippel een beleid uit en zoek dan de marionetten uit die het beleid in de praktijk mogen gaan brengen.... Controle, dat is de sleutel tot succes.

Veel plezier er mee, heb ik me toch drukker gemaakt dan de bedoeling was... En ik heb niet eens zin in shoarma... :+

Jij maakte nog kans Tijs :love: Scheelt dat een hoop in je betoog? 8) Tja, je zegt het Tijs, waar maak ik me druk over? Over hetzelfde als waar jij zojuist weer teveel regels over hebt volgetypt 8) Ik had inderdaad ook goede hoop dat het eindelijk eens wat zou worden, maar die hoop bleek wederom ijdel. Nu wordt er weer geroepen: er is nog lang niks beslist! Blablabla, maar er is wel al door velen gestemd op de hierboven geschetste wijze (waarbij ondergetekende argumentloos 2 stemmen tegen had. Van wie? Dat laat zich raden natuurlijk! Er waren ook mensen zonder tegenstemmen. Het laat zich ook raden dat dit dus inderdaad de schapen zijn, die zich nergens mee bemoeien, nooit een discussie aangaan, en derhalve ook niemand tegen zich hebben).
Waarom maak ik me er druk om? Tja, das een hele goede vraag :D Het is een automatisme? Of de plaat die voor mijn kop zit is dusdanig dik? Of het is een verslaving? Mij persoonlijk dunkt vooral dat laatste :yes: En zo blijven we wederom doormodderen, en zie ik het geklaag en gemekker alweer voor me. Regelementen zijn er nog steeds niet? Als je informeert naar de reden zijn met name argumenten als: geen tijd/geen zin/of deze sterke: de leden zijn het er toch nooit mee eens aan de orde van de dag. Zo wordt het dus ook nooit wat :)

Heb zelf ook geen zin in shoarma trouwens 8) Wel in mijn bedje :)

Tyskie 24 September 2003 01:03

Je hebt helemaal gelijk, Bart...
Dat ik kans maak is allemaal heel leuk en aardig (het is wel eens anders geweest), maar in principe heb ik er geen trek in. Zeker niet op deze manier...

Daarom heb ik gezegd dat er eerst maar eens een goed plan op tafel moet liggen, met goede ideeën, een goede structuur en gemotiveerde mensen, voordat ik er in stap.

Ze zeggen wel, als een schaap over de dam is, dan volgen er meer, maar ik vertik het om in een lek schip te stappen... Want een schaap verdrinkt dankzij zijn vacht, en aangezien ik geen geschoren schaap ben (moet deze week naar de kapper) zal dit nooit shoarma worden.

Truste trouwens.. Ik moet ook maar eens gaan pitten.. Wellicht dat er morgen betere shoarma is. 8)

Edit: overigens vind ik die discussies hier nog steeds wel leuk... dat is toch de charme van ll.com dat je kritiek kunt hebben, zonder dat je gebanned wordt.. Dat is op de meeste fora anders... :d

Plankje 24 September 2003 06:00

Citaat:

Edit: overigens vind ik die discussies hier nog steeds wel leuk... dat is toch de charme van ll.com dat je kritiek kunt hebben, zonder dat je gebanned wordt.. Dat is op de meeste fora anders... :d

weet je waarom je hier kritiek kunt hebben? omdat ons "rechtssysteem" zich dermate heeft ontwikkeld dat het jullie mogelijk maakt om dat te doen en dus is onze shoarma (zoals jij dat zo mooi noemt) tog denk ik beter dan die van andere shoarmatenten (s.com enzo). Wat betreft dat beleid van 3 of 4 wijze mannen die geschikte fb's uitzoekt en regels maakt enzo klinkt op zcih wel goei, ik had zelf ook al een tijdje iets dergelijks in gedachten, maar vaak is er te weinig animo voor dit soort dingen in de staff (omdat lui bang zijn macht te verliezen ofzo :?)

DarkAngel 24 September 2003 08:46

oooooooooooooh wa doe je nou ?

bartje518 24 September 2003 09:21

Citaat:

Originally posted by Plankje
weet je waarom je hier kritiek kunt hebben? omdat ons "rechtssysteem" zich dermate heeft ontwikkeld dat het jullie mogelijk maakt om dat te doen en dus is onze shoarma (zoals jij dat zo mooi noemt) tog denk ik beter dan die van andere shoarmatenten (s.com enzo). Wat betreft dat beleid van 3 of 4 wijze mannen die geschikte fb's uitzoekt en regels maakt enzo klinkt op zcih wel goei, ik had zelf ook al een tijdje iets dergelijks in gedachten, maar vaak is er te weinig animo voor dit soort dingen in de staff (omdat lui bang zijn macht te verliezen ofzo :?)
Voor mij komt dat juist ongelegen, aangezien die 2 tegenstemmers zich in feite onder die 3 of 4 wijze mannen/vrouwen gaan bevinden 8) (KK en LL) Die bekijken niet wat het beste is voor het forum, maar wie ze zelf het liefst mogen (en wie juist niet)

The6thgate 24 September 2003 10:01

ja dat word hier lekker saai8)
cu @ fok dan:p

RandyJC 24 September 2003 12:14

nou ik wil niet dat jullie weggaan BARTJE JIJ OOK NIEJ! dus het is maar beter dat je blijft.

OK

doe het voor Mij en FraNN :) :D

Little Angel 24 September 2003 12:30

Ik weet 1 ding zeker en dat is dat banaan geen fb wordt, dat kunnen ze gewoon niet maken. Netzoals Forza als fb, dat kan ook gewoon niet.

Ik vind dat jullie een beetje overhaaste conclusies trekken wat dat betreft. Het ofrum loop t niet lekker dat klopt, maar ik neem aan dat ze daar mee bezig zijn als duurt dat wel heel erg lang8|

LoeLoe 24 September 2003 13:44

Ik vind dat jullie een beetje overhaaste conclusies trekken wat dat betreft

dino83 24 September 2003 13:55

afwachten is altijd het beste!:yes:

dus nog niet weggaan!!!!!!!!:'(
dan word het hier saai!!!!!

dus please blijf!!!!!!!!:x

psychobunny 24 September 2003 13:56

Citaat:

Originally posted by The6thgate
ja dat word hier lekker saai8)
cu @ fok dan:p

zit ik ook :yes:

psychobunny 24 September 2003 13:57

Citaat:

Originally posted by dino83
afwachten is altijd het beste!:yes:

dus nog niet weggaan!!!!!!!!:'(
dan word het hier saai!!!!!

dus please blijf!!!!!!!!:x

:{

Stevie 24 September 2003 15:49

tsja daar gaat weer iemand... :notgood:
dag bart en phit, de discussies en het CL-spel zullen nooit meer hetzelfde zijn :'(

Kampie 24 September 2003 15:57

Citaat:

Originally posted by Stevie
tsja daar gaat weer iemand... :notgood:
dag bart en phit, de discussies en het CL-spel zullen nooit meer hetzelfde zijn :'(

Mark my words.. die gaan niet weg..

en anders zouden ze wel tè zielig zijn..

Stevie 24 September 2003 15:58

Citaat:

ik ben stiekem ook wel benieuwd wanneer ze weer terugkomen ;)

bartje518 24 September 2003 17:09

Citaat:

Geloof mij nou maar jongen, wanneer bepaalde dingen gaan gebeuren straks dan zijn we écht wel weg :{ En Loeloe, hoezo geen overhaaste beslissing? Jij hebt toch alwéér tegen mij gestemd zonder enige fatsoenlijke reden? Lijkt me tijd om aan de noodbel te rinkelen..

WishfulDreaming 24 September 2003 17:12

Citaat:

Geloof mij nou maar jongen, wanneer bepaalde dingen gaan gebeuren straks dan zijn we écht wel weg :{ En Loeloe, hoezo geen overhaaste beslissing? Jij hebt toch alwéér tegen mij gestemd zonder enige fatsoenlijke reden? Lijkt me tijd om aan de noodbel te rinkelen..
Vrije meningsuiting :no: ?

Kampie 24 September 2003 17:14

Citaat:

Geloof mij nou maar jongen, wanneer bepaalde dingen gaan gebeuren straks dan zijn we écht wel weg :{
en daarom zeg ik dat jullie niet weggaan.. ik wil best geloven dat jullie weggaan omdat er bepaalde dingen gaan gebeuren...

alleen gaan jullie niet weg.. :)

PFP 24 September 2003 17:17

Citaat:

is dat dan al bekent? :?

bartje518 24 September 2003 17:24

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Vrije meningsuiting :no: ?
Schat, lees die thread. Het gaat er niet om 'of je iemand aan je MSN wilt toevoegen'. Het gaat over de toekomst van dit forum, de mensen die forums gaan modden. En Loeloe noem geen énkel argument waarom ik dat niet goed zou kunnen. Ik heb de tijd, veel leden willen het (lees leden-staff maar), ik kan tegen flames, en ben betrouwbaar met mijn wachtwoord (mannenforum is het bewijs dunkt mij). Neen, mevrouw stemt tegen mij, omdat ik haar nogal eens op de vingers heb getikt over wanneer ze haar werk niet goed deed. En aangezien ik me bezig houd met het beleid op het forum. Het is bijzonder makkelijk om de godganse tijd je nergens druk om te maken, geen enkel idee te hebben over hoe het forum beter gemaakt kan worden naar jou mening, en dus bij iedereen wel populair te zijn, echter daar gáát het dus niet over nu. Het gaat erom dat éindelijk eens de juiste mensen aangesteld worden. Ik had al een heel plan in mijn hoofd over bijvoorbeeld ADB. Dat wilde ik dan niet meteen neerzetten als: dit is het, neen, dat wilde ik aan iedereen voorleggen. Met iedereen van gedachten wisselen daarover, zodat er eens eindelijk DUIDELIJKHEID komt. Er wordt nu gezegt: die Forza en Joey moesten een ban hebben! Ze zoeken de hele tijd grenzen op. Welke grenzen? Voel je m? Die zijn er dus niet. Dat wilde ik duidelijk gaan maken, vragen hoe iedereen daarover dacht.. Maar neen, loeloe stemt gewoon tegen, want ze mag mij niet :z

bartje518 24 September 2003 17:25

Citaat:

Originally posted by PFP
is dat dan al bekent? :?
Als je wel eens met FB's praat, ja, dan vang je wel eens wat op ja ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.