![]() |
Tandartsen
wat een paupers zijn het toch. ik kom naar hem toe, hij bekijkt mijn beugel ff en zegt: alles is goed, hou je elastiekjes maar in en kom over 4 weken maar weer terug.
Krijg ik een rekening mee: €35,00. Vieze profiteur:{ :kots: |
krijg je dat niet vergoed?
ik heb namelijk nog nooit iets betaalt voor de tandarts |
Citaat:
|
mjah, ken het... +dat je er altijd nog wel minimaal een half uur in de wachtkamer zat te wachten. :{
En hoe hard je je best ook doet met tandenpoetsen je krijgt altijd commentaar. Dus wat doen ze dan, dan gaan ze je een poetscursus van 2 minuten geven die achterafgezien 30 gulden kost ofzo :x was dus ook de laatste keer dat ik daar aan mee deed :{ |
been there,done that...
ik heb een haat tegen kappers en tandartsen... laatste keer schoot ie met zn tangetje uit in mn gehemelte,heb ik mooi in zn vingers gebeten :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet 10 oktober :{
|
Bij ons was het altijd in de 100 gulden zo een bezoekje. (was de laatste keren verhoogd het tarief) En je hebt inderdaad gelijk, is lekker makkelijk geld verdien... :{ Maar wie heeft het er nou niet voor over? *)
Ze maken een beetje misbruik van de situatie. En ik poetste mijn tanden soms niet tot alleen 's avonds en ze vonden het altijd zoooo perfect! :+ Hebben ze nog foto's van gemaakt, wordt je zomaar even model voor niets :x |
Ha, dat krijg je met een beugel he steve....
Ik heb lekker geen beugel, en hoef dus maar 2 keer per jaar naar de tandarts! ik heb alleen geen idee hoe duur dat dan is.... :9 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.