Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Tandartsen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36913)

Stevie 24 September 2003 10:46

Tandartsen

wat een paupers zijn het toch. ik kom naar hem toe, hij bekijkt mijn beugel ff en zegt: alles is goed, hou je elastiekjes maar in en kom over 4 weken maar weer terug.
Krijg ik een rekening mee: €35,00.
Vieze profiteur:{ :kots:

Stapper 24 September 2003 10:48

krijg je dat niet vergoed?
ik heb namelijk nog nooit iets betaalt voor de tandarts

Stevie 24 September 2003 10:54

Citaat:

Originally posted by Stapper
krijg je dat niet vergoed?
ik heb namelijk nog nooit iets betaalt voor de tandarts

ik weet het niet precies, volgens mij het grootste deel wel. maar volgens mij wilden ze de tandarts ook uit het ziekenfonds halen :kwaaist:

Jochemmm 24 September 2003 11:03

mjah, ken het... +dat je er altijd nog wel minimaal een half uur in de wachtkamer zat te wachten. :{

En hoe hard je je best ook doet met tandenpoetsen je krijgt altijd commentaar. Dus wat doen ze dan, dan gaan ze je een poetscursus van 2 minuten geven die achterafgezien 30 gulden kost ofzo :x was dus ook de laatste keer dat ik daar aan mee deed :{

psychobunny 24 September 2003 11:29

been there,done that...
ik heb een haat tegen kappers en tandartsen... laatste keer schoot ie met zn tangetje uit in mn gehemelte,heb ik mooi in zn vingers gebeten :[

Raspberry 24 September 2003 11:44

Citaat:

Originally posted by psychobunny
keer schoot ie met zn tangetje uit in mn gehemelte,heb ik mooi in zn vingers gebeten :[
:d

Little Angel 24 September 2003 12:42

Citaat:

been there,done that...
ik heb een haat tegen kappers en tandartsen... laatste keer schoot ie met zn tangetje uit in mn gehemelte,heb ik mooi in zn vingers gebeten :[

LOL You go girl!!:D

RandyJC 24 September 2003 13:01

Citaat:

been there,done that...

vampiertje :P

psychobunny 24 September 2003 13:02

Citaat:

Originally posted by RandyJC
vampiertje :P
k haal et van ergens huh ;)

Riddler 24 September 2003 13:59

ik moet 10 oktober :{

Youssef 24 September 2003 14:13

Bij ons was het altijd in de 100 gulden zo een bezoekje. (was de laatste keren verhoogd het tarief) En je hebt inderdaad gelijk, is lekker makkelijk geld verdien... :{ Maar wie heeft het er nou niet voor over? *)

Ze maken een beetje misbruik van de situatie. En ik poetste mijn tanden soms niet tot alleen 's avonds en ze vonden het altijd zoooo perfect! :+ Hebben ze nog foto's van gemaakt, wordt je zomaar even model voor niets :x

easyprintscherm 25 September 2003 12:52

Ha, dat krijg je met een beugel he steve....

Ik heb lekker geen beugel, en hoef dus maar 2 keer per jaar naar de tandarts! ik heb alleen geen idee hoe duur dat dan is....

:9

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.