Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Ik kreeg 3 dagen geleden een waarschuwing van Plankje: (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36939)

Youssef 24 September 2003 18:38

Ik kreeg 3 dagen geleden een waarschuwing van Plankje:

Citaat:

Plankje deed stoer en zei:
Wegens het beledigen van een lid annex forumbaas. Niet meer doen
Meteen (!) daarna replyde ik om meer duidelijkheid. Deze heb ik nog steeds niet gekregen. Ik vind het sowieso raar dat een forumbaas niet met quotes aankomt en duidelijk omschrijft wat er is.

Daarmee sta je tenslotte veel sterker in je schoenen. Wat is bijvoorbeeld een OW? :wave:

LoeLoe 24 September 2003 19:06

Yous hoelang zit jij hier nu al niet? Jij zou het moeten weten..

Als jij wilt weten waarom Rick jou een waarschuwing stuurt, dan moet je maar een pm naar hem sturen en niet gaan zeuren hier op feedback

dupke 24 September 2003 19:09

hij zou het zeker moeten weten
hij heeft tenslotte ook in staff gezeten! :)

Youssef 24 September 2003 19:10

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Yous hoelang zit jij hier nu al niet? Jij zou het moeten weten..

Als jij wilt weten waarom Rick jou een waarschuwing stuurt, dan moet je maar een pm naar hem sturen en niet gaan zeuren hier op feedback

Als je godverdomme gewoon het topic leest dan zou je weten dat ik dat al had gedaan doos. :O

Stevie 24 September 2003 20:15

Re: Ik kreeg 3 dagen geleden een waarschuwing van Plankje:

Citaat:

Citaat:

Originally posted by Youssef
Meteen (!) daarna replyde ik om meer duidelijkheid. Deze heb ik nog steeds niet gekregen.
:{

Little Angel 24 September 2003 20:17

Ik vind eerlijk gezegt Plankje geen goede forumbaas..

Maarja, Youssef is ook een grote zeikerd geworden:x

bartje518 24 September 2003 20:22

Loeloe had clown moeten worden :D Waar is die mee bezig de laatste tijd, ze komt steeds met dingen aan die er al lang staan :? Kwestie van de tijd nemen om iets te lezen dunkt mij :z

ik_ben_de_man 24 September 2003 20:24

Citaat:

Originally posted by bartje518
Loeloe had clown moeten worden :D Waar is die mee bezig de laatste tijd, ze komt steeds met dingen aan die er al lang staan :? Kwestie van de tijd nemen om iets te lezen dunkt mij :z
pf , ik vond youssef als forumbaas toch iets minder zeiken , nu heeft hij kritiek gekregen op alles en iedereen op LL , weet nie waqt ik ervan moet vinden...

bartje518 24 September 2003 20:37

Citaat:

Originally posted by ik_ben_de_man
pf , ik vond youssef als forumbaas toch iets minder zeiken , nu heeft hij kritiek gekregen op alles en iedereen op LL , weet nie waqt ik ervan moet vinden...
uhuh uhuh :) Hij heeft t ook nie geweldig gedaan, maarja, waarom laat plankje niks weten dan :? Tgaat om een OW huh? :)

Youssef 24 September 2003 20:39

Citaat:

Originally posted by ik_ben_de_man
Ik zou zeggen, noem het het syndroom van Forza :wave:

Dat is nou eenmaal wat sommige mensen willen doen op forums, de een slijmt alles en iedereen bij elkaar en de ander reageert nou eenmaal op alles wat ie in z'n ogen niet goed vind :?

Stapper 24 September 2003 20:39

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Maarja, Youssef is ook een grote zeikerd geworden:x
:d
ach ja, misschien had ricky het te druk met zijn verjaardag, of wil hij geen gezeik van jou aan horen

Youssef 24 September 2003 20:39

Citaat:

Originally posted by Stapper
ach ja, misschien had ricky het te druk met zijn verjaardag, of wil hij geen gezeik van jou aan horen

Als ie geen gezeik aan wilde horen dan moest ie geen forumbaas worden.

LoeLoe 24 September 2003 21:32

Jonge begrijp me dan. Ik bedoelde: Dan stuur je nog een PM.

Als je tijd heb om hier op feedback te komen zeiken, dan heb je vast ook nog wel ergens tijd over om hem nog een extra PM te sturen ofzo.

Youssef 24 September 2003 21:56

Citaat:

Als je tijd heb om hier op feedback te komen zeiken, dan heb je vast ook nog wel ergens tijd over om hem nog een extra PM te sturen ofzo.

Haha, das een goede. Een forumbaas weigert zijn taak uit te voeren en doet een beetje stiekempjes en je verwacht dat ie na een 2de pm wel reageert? :D

Bovendien vertrouw ik het niet zo, vandaar dit topic om uitleg/

Plankje 24 September 2003 22:20

Citaat:

het is dat laatste. Ik heb geen zin om tegenover zo'n zeikerd als youssef me te moeten gaan verantwoorden. Als ik me moet verantwoorden dan moet dat maar van de beheerders komen, kheb namelijk geen zin om me tijd aan youssef te gaan verdoen als t niet strikt noodzakelijk is

Youssef 24 September 2003 22:23

Citaat:

Originally posted by Plankje
het is dat laatste. Ik heb geen zin om tegenover zo'n zeikerd als youssef me te moeten gaan verantwoorden. Als ik me moet verantwoorden dan moet dat maar van de beheerders komen, kheb namelijk geen zin om me tijd aan youssef te gaan verdoen als t niet strikt noodzakelijk is
Nou ben je wel heel erg verkeerd bezig, een waarschuwing verzenden en er geen reden bij zetten?

Tyf dan meteen uit de crew.

Stapper 24 September 2003 22:27

Citaat:

Tyf dan meteen uit de crew.
zal waarschijnlijk ook gebeuren, hoorde ik uit betrouwbare kringen
maar youssef heeft wel gelijk, een reden voor een OW (weet nog steeds niet waarvoor het staat) is wel gebruikelijk, anders weet je niet meer wat je wel en niet mag doen

Kampie 24 September 2003 23:42

OW = Officiële Waarschuwing :)

bartje518 24 September 2003 23:48

Citaat:

Originally posted by Plankje
= half werk = slecht werk.. :no:

Youssef 25 September 2003 06:07

Citaat:

Originally posted by Kampie
OW = Officiële Waarschuwing :)
Ok, dan was ie kennelijk niet zo officieel ;)

bootje 25 September 2003 06:20

Citaat:

waar zuur jij eigenlijk over? hij heeft een PM gestuurd en hij krijgt geen reactie. je kan niet blijven PM's sturen. en er is een feedback met een reden. het is niet omdat het Youssef is en hij regelmatig eens moeilijk doet, dat hij geen antwoord op zijn vraag verdient.

Nightwolf 25 September 2003 08:46

Re: Ik kreeg 3 dagen geleden een waarschuwing van Plankje:

Citaat:

Ik vind het sowieso raar dat een forumbaas niet met quotes aankomt en duidelijk omschrijft wat er is.
meestal (!) weet degene die een OW krijgt dondersgoed waarom die een OW krijgt

bartje518 25 September 2003 09:01

Re: Re: Ik kreeg 3 dagen geleden een waarschuwing van Plankje:

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
En soms wordt er dus een fout gemaakt, waardoor diegene opheldering vraagt. Lijkt me niet meer dan normaal dat je daar op reageert..|:(

Nightwolf 25 September 2003 09:31

dat begrijpt m'n kont ook nog wel, Bart :z

bartje518 25 September 2003 09:34

Citaat:

dat begrijpt m'n kont ook nog wel, Bart :z
Waarom zeg je dat dan :z En waarom is er geen uitleg gestuurd :?

Nightwolf 25 September 2003 09:39

omdat t in de meeste gevallen overbodig is :z wilt niet zeggen dat ik t goed vind wat er in de laatste post staat van Plankje hoor maar dat is mijn mening maar :)

Stapper 25 September 2003 13:20

Re: Re: Ik kreeg 3 dagen geleden een waarschuwing van Plankje:

Citaat:

ik heb ooit een leuk OW gekregen van 1 van de admin's zonder uitleg
dus het klopt niet altijd

gelukkig zag die in dat het zijn fout was :)

Chrizlybeer 25 September 2003 15:20

Ik heb ooit een ow (die volgens mij onterecht was) gekregen van koelkast. En daar stond heel mooi in wat ik precies had geflikt en wat de consequenties waren.:thumbsup:

Little Angel 25 September 2003 15:21

Ik heb nog nooit een OW gekregen, maarja, ben niet voor niks een engeltjeO-) Schijnheilig wellis waar,

Maar ik zie het probleem van Youssef eigenlijk niet:?

Stapper 25 September 2003 15:23

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Ik heb ooit een ow (die volgens mij onterecht was) gekregen van koelkast. En daar stond heel mooi in wat ik precies had geflikt en wat de consequenties waren.:thumbsup:
koelkast kan wel OW's schrijven
Citaat:

Je hebt sojuist een officieele waarschuwing te pakken.

[waarom ??]
Je geeft aan hoe en waar warez zijn te downloaden zijn en geeft hier links van in het topc van eclips in aan de bar. Dit is onacceptabel men mag geen warez links geven

Het forum kan hier op aangesproken worden en worden gesloten

[en nu...]
Eigenlijk niets je kan rustig verder forummen echter je hebt wel een waarschuwing te pakken bij een volgende keer dat je je niet aan de regels houd duikeld deze waarschuwing weer op en risceer je een tijdelijke of permanente ban van dit forum

[ggrrrrrr vuile...]
Voor klachten ben ik bereikbaar op msn en via de email

Met vriendelijke groet:
Wesley van Breugel
(Koelkast)

LoeLoe 25 September 2003 15:38

Hmm en jullie denkene dat ik verder geen dingen heb als school en hobbies en dat soort dingen?

Kijk ik vind het echt niet erg om zo'n PM te schrijven maar dat kan dus niet 5 keer op een dag want daar heb ik de tijd gewoon niet voor.

Tyskie 25 September 2003 15:44

Citaat:

Hmm en jullie denkene dat ik verder geen dingen heb als school en hobbies en dat soort dingen?

Kijk ik vind het echt niet erg om zo'n PM te schrijven maar dat kan dus niet 5 keer op een dag want daar heb ik de tijd gewoon niet voor.

Het gaat toch niet om jou? Maar goed, ik vind dat het minste wat je kunt doen bij een OW toch wel zo'n uitleg er bij geven... Voorkomt willekeur he... En als je het zelfs daar al te druk voor hebt, dan moet je maar geen FB+ willen zijn...

Edit: en koelkast doet dat idd keurig.. Beetje overdreven, maar duidelijk is het zeker... :thumbsup:

Youssef 25 September 2003 15:45

Citaat:

:thumbsup: Prachtig :)

Citaat:

Tjeetje, ik krijg echt wurgneigingen. Doe het dan godverdomm niet en wees gewoon een normaal lid!!! |:(

Stevie 25 September 2003 15:51

Citaat:

alleen moet je er niet de spellingscontrole op loslaten :{

Kampie 25 September 2003 16:29

Citaat:

LoeLoe wat klink je als Plankje 8)

psychobunny 25 September 2003 17:46

Citaat:

sorry loeloe,maar je suckt

Youssef 25 September 2003 19:43

Hej, krijg ik nog een antwoord of gaan we door voor een kankerbehandeling? :?:{

Chrizlybeer 25 September 2003 19:49

Citaat:

Hej, krijg ik nog een antwoord of gaan we door voor een kankerbehandeling? :?:{
Ja ik vind t nou toch wel een beetje triest van je plankje. Ik vind dat yous het recht heeft te weten wat hij fout heeft gedaan. Dus loop nou niet te kankeren dat je het druk met je verjaardag hebt, en je geen tijd hebt voor loze lui etc.

Ow en loeloe hou alsjeblieft even je smoel dicht ok|:(

bootje 25 September 2003 20:55

Als mensen geen tijd hebben om forumbaas te spelen, waarom doen ze het dan? is het zo moeilijk of "af te treden"? als je geen tijd hebt, of geen zin, of weet ik veel wat, geef er de brui aan en laat iemand anders de taak op zich nemen. vernieuwing kan een goede zaak zijn.

Little Angel 25 September 2003 20:59

Sjees, dit is echt ballen hier op het forum, Plankje heeft naar mijn idee niet echt meer redenen om nog forumbaas te blijven.

Oftewel, BEHEERDERS SCHIET EENS OP HET FORUM IS EEN TYFUSZOOI:kwaaist:

Vind dat plankje van zijn bevoegdheden moet worden ontdaan eigenlijk....:{

Youssef 27 September 2003 07:03

Nou, ik ga er dus vanuit dat er dus helemaal geen OW bestaat voor mij binnen Staff Room.

dext0r 28 September 2003 14:53

Citaat:

Nou, ik ga er dus vanuit dat er dus helemaal geen OW bestaat voor mij binnen Staff Room.
moet je even nickje op zijn schouders kloppen, dan denk ik dat dat ook zo gebeurd is :+

Youssef 28 September 2003 15:11

Citaat:

Originally posted by dext0r
moet je even nickje op zijn schouders kloppen, dan denk ik dat dat ook zo gebeurd is :+
Bluewolf - Youssef

:aai:

Tyskie 28 September 2003 15:37

En zo wordt het opgelost:

Edit: hier stond de oplossing van Koelkast. Een zeer goede in mijn ogen, maar hij heeft liever dat alleen de gedaagde in deze weet van zijn oplossing en niet het slachtoffer.. :{
Gelukkig werkt ons rechtssysteem niet op deze manier.

Youssef 28 September 2003 16:41

Ik neem aan dat ik de gedaagde ben, en deze gedaagde heeft geen info gehad :)

Tyskie 28 September 2003 16:47

Citaat:

Ik neem aan dat ik de gedaagde ben, en deze gedaagde heeft geen info gehad :)
Die had ik hier geplaatst, maar koelkast vond dat ik strikt persoonlijke informatie uit staff doorspeelde... :{
Maar er wordt dus aan gewerkt, heb geduld... Of mag dit ook niet, Koelkast?

:x

Stevie 28 September 2003 17:07

O-) :9

Tyskie 28 September 2003 17:09

:huh:

Wat doe je nu Stevie? Ik wacht trouwens nog steeds op de officiele mening van Koelkast...

Youssef 28 September 2003 17:09

Citaat:

Originally posted by Stevie
-edit-
O-) :9

Bedankt, dan weet ik dat tenminste ook. :) Edit het nu maar uit zelfbescherming. :*

Tyskie 28 September 2003 17:12

Doe dat maar.. Als die belastende informatie... Kan echt niet natuurlijk, zoiets moet in de achterkamertjes afgehandeld worden.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.