![]() |
morgen
moet ik voor de eerste keer naar mn stageplaats,een Bo-school,bij kinderen met gedragsmoeilijkheden en leerstoornissen en ik ben zoo hard aan het stressen :s
|
niet doen meis:*
het komt allemaal goed... ook al is het eng.... dat is maar heel even daarna voel jeje weer op je gemak... welke klas heb je? |
ik ben ook naar de kapper geweest :7
|
Citaat:
|
Noemen ze nieuwe leerlingen in de klas tegenwoord stagiares?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom dat dan geen merk en piercings... was dat voor rare school... (spijt me) nou jah maar goed dat zie je morgen pas allemaal Misschien valt het REUZE mee :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
dus dat gaat niet op |
Citaat:
|
Citaat:
nahjah dnek dat het toch wel mee valt hoor:yes: |
morgen.... nog maar6 dagen tot the great JOEYB terug is:respect:
|
lekker op een school rond lopen en de leiding hebben, daar moet je niet bang voor te zijn
het is juist leuk, de leerlingen kijken naar je op en adoreren je, daar hoef je helemaal niet voor te stressen |
Psychobunny, welke richting volg jij?
|
leiding geven ana kleine kinderen is leuk, maar niet van hyperkinderen :{ heb zelf 1 jaar les gegeven aan kinderen, was best leuk, alleen der zaten soms kinderen bij :x :p
|
Geen adidas dragen, das lachen :d
|
Re: morgen
Citaat:
|
ok,ben net thuis,en wil ff laten weten dat het suuuuuuuper was :) k heb een klasje van 7 jongentjes,rond de 5-6 jaar en ze zijn allemaal om ter liefst :) verder heb'k al 5 liefdesverklaringen gekregen en ongeveer 20x sex met die blonde gehoord :D 8)
|
Citaat:
Darn, doet me er aan denken dat ik nog stageplek moet hebben :Y) Iemand secretaresje nodig O-) O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.