![]() |
school feesie
me eerste schoolfeesie sinds 4 jaar weer, heb er zin in :yes:
tis alleen in rijswijk :[ |
Re: school feesie
Citaat:
|
laatste school feest van mij is pas n jaartje geleden:)
|
Ik haat schoolfeesies:[
Jij veel plezier!!! |
schoolfeesten zijn leuk:)
|
kewl altijd als ik school feest had zat ik op men reet *spijt* :)
|
school feesies zijn 8-)
ga over 10 min weg, helemaal bij geschoren en geparfumeerd nu nog ff kleren uitzoeken :p *done* sexy moma :+ |
onze schoolfeesten stellen meestal niet veel voor, maar tis meestal wel erg gezellig :yes: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vanavond schoolfeest 8-)
|
heb morgen en overmogen een school feest(je)
of te wel kamp, zal wel veel bier gekocht zijn, moet ook wel voor 80 pleuro per persoon maar succes |
Citaat:
|
Bij mij op me school is er ongeveer 4x per jaar een schoolfeest de eerst volgende is in oktober :)
|
zo ben net wakker, damn wat een heftig school feest!!!
was half 8 thuis, weet je hoe koud het toen was!!! echt ziekelijk, we zijn vanauit rijswijk terug gelopen naar den haag |:( kanker sukkels wilden persee nog omlopen ook :kwaaist: ik had het echt gehad met die nerds! ach kwam er nog een negerin naar me toe, pakte me hoofd vast en zei: weet je wat ik geil vind, gozers met kale koppen..... zat ze toch me kont te masseren :{ Was echt heel leuk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onze schoolfeesten zijn ook altijd erg dronken.
|
eerstvolgende schoolfeest mag ik niej heen :'(
|
Citaat:
Mijn eerstvolgende schoolfeest is 10 oktober...die vrijdag is de laatste vrijdag van de toetsweek. Tis een sprookjesfeest (lang leve de themafeesten!) en ik ga met een vriendin als fee..compleet met toverstokje :d |
ons schoolfeestje was weer gezellig, foto's komen nog :)
|
Citaat:
Ik wou dat we bij mij op school themafeesten hadden, maar bij ons is het elke x weer het zelfde maar telkens op een andere locatie.. Maar ik wil wel foto's zien :p |
Citaat:
ik loop nog is weg van huis als t egt niet mag!!!!:kwaaist: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.