Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Dennis Gerritsen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36951)

bartje518 24 September 2003 22:31

Dennis Gerritsen

1 Bijlage(en)
Een belediging voor iedere hardwerkende burger :kots: :kots: Dat viel ff tegen hè Dennis, nu je merkt wat een normale burger meemaakt |:(

AntiKezman 24 September 2003 22:49

best zielig voor die jongen! kop op Dennis! :aai: :)

Stevie 25 September 2003 08:06

dit heb ik volgens mij al een hele tijd geleden gelezen in de vi :?

Ar-Tuur 25 September 2003 09:06

Dat was wel een interessante serie verhalen in de VI (Idd een tijdje geleden al), en Dennis was helaas niet het enige schrijnende geval :{ Erg matig en lui verhaal. Wat raar dat men dan verwacht dat je wat gaat ondernemen in plaats van tot je 65e "er weer even inkruipen" :x

bartje518 25 September 2003 09:07

Citaat:

Originally posted by Stevie
dit heb ik volgens mij al een hele tijd geleden gelezen in de vi :?
Hehe, klopt ja.. Maar ik las m laatst pas, gewoon een ouwe.. Wat een walgelijke vent :kots: Heeft jarenlang in de marge bij Fortuna geprofiteerd als één van de slechtste eredivisie-spelers, en is nu nog te lui om gewoon te gaan werken :no: En snapt ook niet waarom ie dan gekort wordt |:( Welkom in de normale wereld, Dennis :wave: Gelukkig werd er niet gevraagt naar zijn stemgedrag, volgens mij had ik dan helemaal een beroerte gekregen :kots:

Stevie 25 September 2003 12:37

Citaat:

Originally posted by bartje518
Hehe, klopt ja.. Maar ik las m laatst pas, gewoon een ouwe.. Wat een walgelijke vent :kots: Heeft jarenlang in de marge bij Fortuna geprofiteerd als één van de slechtste eredivisie-spelers, en is nu nog te lui om gewoon te gaan werken :no: En snapt ook niet waarom ie dan gekort wordt |:( Welkom in de normale wereld, Dennis :wave: Gelukkig werd er niet gevraagt naar zijn stemgedrag, volgens mij had ik dan helemaal een beroerte gekregen :kots:
dat was nog veel erger, toen in januari het stemgedrag van die verwende profs werd bekeken... ik heb nog wel zo'n oude liggen denk ik, zal het thuis strax eens inscannen... echt misselijkmakend :kots:

Nickchange 25 September 2003 14:30

Hij gaat na het weg brengen van zijn kind even in zijn nest liggen :respect:

Geniaal:respect:

Ar-Tuur 25 September 2003 21:16

Citaat:

Originally posted by Stevie
dat was nog veel erger, toen in januari het stemgedrag van die verwende profs werd bekeken... ik heb nog wel zo'n oude liggen denk ik, zal het thuis strax eens inscannen... echt misselijkmakend :kots:
Tja, VVD stemmen an sich vind ik niet misselijkmakend, maar de vaak egoïstische argumentatie (als die er al is? :?) is dat wel. Maar weinig voetballers hebben veel sociaal, politiek en/of maatschappelijk besef blijkt daar uit :{

Stevie 25 September 2003 21:22

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Tja, VVD stemmen an sich vind ik niet misselijkmakend, maar de vaak egoïstische argumentatie (als die er al is? :?) is dat wel. Maar weinig voetballers hebben veel sociaal, politiek en/of maatschappelijk besef blijkt daar uit :{
jah daar doelde ik ook op. dan stemmen ze LPF omdat (en ik citeer) "mijn broer zei dat ze goede standpunten hebben". echt zo stom... |:(

bartje518 25 September 2003 23:24

Regilio Vrede ofzo: 'ik heb toch laatst gestemd? Nu alweer?' |:(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:28.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.