Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Heb een vriendin maar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36952)

DarK-RaiN 24 September 2003 23:25

Heb een vriendin maar...

Ik heb een vraagje, ik heb een vriendin, maar ik zie haar nooit.
Nu vind ik een ander meisje ook heel leuk maar zij heeft een vriend.Wij kunnen heel erg goed met elkaar opschieten.
Wat moet ik doen???
plz. serieuze reacties.
alvast bedankt.
DarK RaiN

HazesRules 25 September 2003 11:20

Re: Heb een vriendin maar...

Citaat:

Originally posted by DarK-RaiN
Ik heb een vraagje, ik heb een vriendin, maar ik zie haar nooit.
Nu vind ik een ander meisje ook heel leuk maar zij heeft een vriend.Wij kunnen heel erg goed met elkaar opschieten.
Wat moet ik doen???
plz. serieuze reacties.
alvast bedankt.
DarK RaiN

Een einde maken aan je leven, Life Sux Big Time!

CharmedOne 25 September 2003 11:21

Re: Re: Heb een vriendin maar...

Citaat:

Originally posted by HazesRules
Wat is dat nou weer voor een klote antwoord?
Je bent echt een irritante pleurus klootzak :kwaaist:

MarvinV 25 September 2003 11:23

Re: Re: Heb een vriendin maar...

Citaat:

Originally posted by HazesRules
Namens iedereen hier bij LL.com willen we jou graag laten weten dat wij graag hebben dat jij jezelf kapot rijd in je gare kut auto...Hazes je bent een lul

Alpha 25 September 2003 11:40

Re: Re: Re: Heb een vriendin maar...

Citaat:

Originally posted by MarvinV
Namens iedereen hier bij LL.com willen we jou graag laten weten dat wij graag hebben dat jij jezelf kapot rijd in je gare kut auto...Hazes je bent een lul
Helemaal mee eens!!!
Ik stem voor!

Maar voor subject:
Ik denkdat een van de basisbeginselen van een goede relatie is dat je elkaar toch minstens 2 keer in de week ziet (normaal dan, er zijn uitzonderingen [vakantie e.d.]). Als je dan ook iemand anders leuk vind tsja ... dan denk ik dat je bye bye moet zeggen tegen je relatie

Plum 25 September 2003 12:28

Hoe komt het dan dat jullie elkaar niet zien???

of je moet proberen elkaar meer op te zoeken......

maar als je verliefd ben op een ander ( die dan wel vrijgezel is) kan je het dan beter wel uitmaken.. want dan heeft het volgens mij niet echt veel zin.....

Lastig.....

Groetjes Plum

Stapper 25 September 2003 13:13

zorgen dat je je vriendin vaker ziet en dat andere meisje gewoon te vriend houd, dat is beter voor je relatie en ook voor de relatie van jou en haar vriend

DarK-RaiN 25 September 2003 14:56

Citaat:

je haalt me de woorden uit de mond :kwaaist:

Citaat:

Hoe komt het dan dat jullie elkaar niet zien???
Dat komt door haar ouders, ze word nl. mishandeld. Haar ouders hebben daarvoor ook in het gevang gezeten, maar nu begint het weer van voor af aan, het erge is nu dat ze bang is dat haar ouder mij iets zullen aandoen.

Bedankt voor de tips tot nu toe

inVision 25 September 2003 15:17

Citaat:

Dat komt door haar ouders, ze word nl. mishandeld. Haar ouders hebben daarvoor ook in het gevang gezeten, maar nu begint het weer van voor af aan, het erge is nu dat ze bang is dat haar ouder mij iets zullen aandoen.

Je bent 17... je kan toch wel die ouders aan... tenzij ze beide aan een vechtsport doen :x

Nightwolf 25 September 2003 16:09

Re: Re: Re: Re: Heb een vriendin maar...

Citaat:

waarom is de Kindermishandeling dan niet ingelicht?

btw, hoe vaak heb je contact met je vriendin? :?

Citaat:

Originally posted by Alpha
Als je dan ook iemand anders leuk vind tsja ... dan denk ik dat je bye bye moet zeggen tegen je relatie
ja heeft ook heel veel zin als dat andere meisje nog een vriend heeft :notgood:

DarK-RaiN 25 September 2003 17:29

Citaat:

Je bent 17... je kan toch wel die ouders aan... tenzij ze beide aan een vechtsport doen
Ja ik kan die ouders wel aan, maar ik krijg haar daar niet van overtuigd
Ik heb eigenlijk elke dag dat ik r spreek op MSN ennuh kindermishandeling is ingelicht, haar ouders hebben daarvoor ook al in de gevangenis gezeten, maar nu ze weer thuis zijn doen ze tegen vrouw van kinderbescherming heel aardig, maar zodra die weer weg is begint t weer :(

Dat andere meisje heeft idd nog een vriend maar dat zal ook niet lang meer duren vrees ik, ze word nl. bedrogen :kwaad:

dext0r 25 September 2003 17:33

die vriendin van jou hoort in een pleeggezin te zitten/terecht te komen. zonder dat gesodemieter van haar ouders...

dat ze dit zelf niet wil/labiel is kan natuurlijk dus een reden zijn dat ze toch weer graag bij de ouders zou willen zijn..

en overigens snap ik nog niet waarom je haar dan niet kan zien. zij kan toch bijv. ook naar jou toe komen?

ik denk niet dat je alle delen van de sluier hier licht als je het mij eerlijk vraagt.

LoeLoe 25 September 2003 19:03

Citaat:

Originally posted by inVision
Je bent 17... je kan toch wel die ouders aan... tenzij ze beide aan een vechtsport doen :x
Hmm vergis je daar niet in jongen..

LoeLoe 25 September 2003 19:04

Re: Re: Re: Re: Re: Heb een vriendin maar...

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
waarom is de Kindermishandeling dan niet ingelicht?

De Kinderbescherming zul je bedoelen;)
Of Bureau Jeugdzorg.

Anyway, ik zou zeker wat betreft die oudesr er werk van maken. Klaag die mensen maar gewoon aan, nu kan het nog wanneer zij nog geen 18 is. Zodra zij 18 is dan is het afgelopen en dan heb ze geen poot meer om op te staan, kijk maar naar mij.

Nightwolf 25 September 2003 19:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heb een vriendin maar...

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
De Kinderbescherming zul je bedoelen;)
ja dat bedoel ik :+

Chrizlybeer 25 September 2003 21:11

Hou het gewoon eerst bij je vriendin die je nu hebt. Zij heeft je hard nodig lijkt me. En daarnaast die meid die je nu ook leuk vind heeft al een vriend en ik neem niet aan dat zij hem zomaar voor jou opgeeft.
Ik zou gewoon bij je huidige vriendin blijven, en hopen op betere tijden

DarK-RaiN 28 September 2003 12:17

bedankt voor de tips, ik ben nog steeds bij mn vriendin en ze neemt me steeds meer in vertrouwen, gelukkig maar.
ik geloof dat t wel goed gaat komen :yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.