![]() |
krijg net een mailtje
veel mensen gaan weg dus aan hun : :wave:
|
Ik zwaai met je mee! :wave: :wave:
|
oke :thumbsup: :wave: :wave:
|
ll.com wordt schoongeveegt :p
|
Citaat:
:wave: koebaaj..!! |
ik vind ook dat mensen er te dramatisch over doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik las het, opgeruimd staat netjes :yes:
wel jammer van de dames btw :( |
ik ben er anders nog steeds. :)
|
dubbelop zelfs :D goedzo meid :D
maar waarom schreef Bart dan dat o.a. jij ook het forum zou verlaten? |
Citaat:
|
wie is er nou allemaal weg dan:?
|
Eerst was ik ook van plan hier niet meer te komen, vond er niet veel meer aan, en 't was een zooi.
En fok leek dan ook wel wat, maar das nogal druk. En aangezien er toch nog wel mensen zijn die redelijk normaal en leuk kunnen doen. Heb ik gewoon besloten om hier toch nog te blijven hangen. 8) of iedereen 't nou leuk vind of niet. :p |
ik hoor toch onder de redelijke en leuke mensen hoop ik *)
Dan vind ik het leuk, anders niet :Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Wie gaan weg? Wat mis ik? :huh:
|
Citaat:
|
ik ben ook weg, maar stiekem is er toch iets blijven hangen. ofzo. 8-)
|
Voor degenen die het mailtje niet hebben gehad, ik laat iedereen graag deelgenoot worden van het gekrenkte ego van Bart.. :+
Citaat:
|
En wie zien we online:
Citaat:
Citaat:
Zullen we voor Bart ook maar vast een welkoms-thread maken? :? :z |
Bartje is echt grote knul en hij heeft ook nog eens een stel goed strijders meegenomen! :thumbsup:
Phit: Laatst geziene post hier: 5min geleden. Miss_Sweetgirl: Was hier net online. Raspberry: Zit zelfs in deze topic.. Goede strijders! :thumbsup: |
ja sorry knullen, ben beetje actief :+ morgen en zondag en dan zowizo tot vrijdag ben ik pisse. Nu ff die shit van net verwerken :7
|
ooooooooh wa doen ze nou :o?
|
Ach kom op joh... Ik denk, voor zover ik jullie ken, dat dit het beste forum voor jullie is. Hier kan lekker geouwehoerd worden, kun je zeggen wat je van iemand of dit forum vindt, zonder dat je direct een OW krijgt...
Moet je eens proberen op FOK... Ik snap echt niet dat Bartje dit zo hoop opneemt.. Of zou hij dan zo zeer geilen op die FB-status? Van mij mag hij hoor, ik vertrouw hem en ik weet ook zeker dat hij de capaciteiten heeft... Maar als hij om deze reden dit forum verlaat vind ik hem eerlijk gezegd maar een loser... :notgood: Dus kom op Bartje, laat je niet kennen en blijf gewoon hier. Ik zou je ook niet kunnen missen... :$ Met wie zou ik anders die oeverloze, nutteloze discussie aan moeten gaan? Wie zou er anders de staff scherp moeten houden? Wie moet anders een bepaald gedeelte van het mannenforum onderhouden, wie moet er anders het CL-voorspellen bijhouden??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en tyskie blijf nou van dat bier af dat koeien neuken nou voor jou normaal is :o |
Citaat:
|
Bart, voor als je dit leest:
je zou alleen niet weggaan als je fb zou worden. op msn kwam dat op die manier bij me over en als je nu niet meer hier komt heb ik nog gelijk ook. erg zwak vind ik t dan om dan ook hier weg lokken wegens dat kinderachtige gedoe van je |
als die mail authentiek is bewijst dat alleen maar des te meer zijn incompetentie. Het geeft nog wel het beste aan hoe bartje in elkaar steekt. Hij maakt wedereom zijn gedachtenspinsels tot feiten en argumenten.
Waar baseer je op dat jou cv hetzelfde is als die van tyske? hoe komt ie hier nu weer bij :7 Of waar baseert hij op dat het beleid hier slap is als hij geen FB wordt. Nu komen er nieuwe mensen in de crew mensen waar bartje ook voorstander voor was (neem ik aan) en dan is het nog niet goed :) ik wens bart veel succes op zijn nieuwe forum en hoop dat ie daar wel FB kan worden zo niet dan zullen ze wel een slap beleid hebben Het is een totale beslissing van heel de crew geweest en niet een keuze van alleen mij of zo :z |
Citaat:
|
Ik vind het persoonlijk zwakker van die mensen die hem gewoon blindeling volgen (of dat zouden doen).
Als hij weg wil omdat ie geen FB wil worden, dat is zijn keuze maar ga dan geen andere mensen meeslepen :? Net zoals ik al vaker zei, hij denkt dat zijn mening de mening van het volk is. Dus als ie vindt dat het weer niet goed is en vertrekt dat iedereen meteen moet weggaan (want dat vraagt ie toch letterlijk in dat mailtje 8) ) Tot daartoe mijn beknopte mening :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.