![]() |
the trip
wie kijkt the trip?! ikke zeer verslaafd (vooral aan flip en steffen!:9 )
|
ik niet, vind er niet veel aan namelijk :)
|
ja ik kijk het :) steffen en flip komen ook uit den bosch (naja omgeving den boschh) heeft steffen irl gezien *)
|
zie film / tv forum :+
|
Citaat:
|
steffen haars :respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom komt pulpshow niet meer op tv :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o ja nieuwe aflevering vandaag:D
ik volg het ook al een hele tijd. zo droog is dat soms:+ |
Citaat:
haha vorige keer liet flip een scheet in steffe'sgezicht (bijna dan..haha) en zometeen gaan we zien dat steffen brood gaat jatte gloof ik :9 nog 5 min..!! |
co en rogier vind ik toch nog t leukste van de 4:+
hehe eerst van n politicus n lift krijgen en dronken worden bij zn chauffeur:Y) |
r0ar reclame :D i'm loving it :D
don't u think it's rather funny i can't cook but yet, i'm never hungry! sorry ;x |
:D
:D
The Trip is echt lache, alleen wel jammer dat het zoveel herhaald wordt op mtv hehe die droge koppen die steffen en flip soms trekken :respect: Opt moment dat die steffen metallica (poging tot) speelt en die flip naar de bestuurder kijkt whahahaha lache :D okay ja kben oowk verslaafd 8) |
volgende week worden co en rogier dus beroofd:+
ook lekker op zo'n reis:z en die andere 2 waren op t eind ook behoorlijk in vorm:D |
Citaat:
lullig jah :p edit: wat nou volgende week, het is toch elke dag op tv? :p edit2: of bedoel je maandag :+ edit3: achtergrond muziek is bij the trip ook giga plus punt :thumbsup: |
jah id die achtergrond muziek :respect: smashing pumpkins en rhcp oa :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Steffen en Flip gaan nu juist richting Scandinavie, dus die gaan t nu waarschijnlijk zo moeilijk niet meer krijgen, maar voor Co en Rogier begint The Trip binnenkort eigenlijk pas echt! :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
tis niet voor niets dat er een gezegde bestaat dat als volgt luidt: "Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat die Fransen er wonen" |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.