![]() |
oooe creepy gisternacht..
Hmm, ik werd wakker om half 5 snachts van een of ander geluid beneden...
Maar me kat die lag naast me op bed.., die hoorde het ook, ik zag het aan z'n oortjes... Dus ik dacht zo van.., hmm zalk maar ff kijken dan? Kom ik benden...., is er 1 licht aan! ? (woonkamer) Ik had het toch echt uitgedaan?..., vreemd....! Nouja, ik dus ff rondkijken, garage niks.., bijkeuken niks..,. ? Vreemd, nouja.. ik dus weer slapen.. |
en toen werd je gruwelijk verkracht in je slaap?
|
was er iets verplaatst ofzo? :?
|
je hoorde zeker WHIHAHAHAHAHA en toen zag je een goblin met een bijl 8-) :d
|
Citaat:
:respect: machtig van die mensen die er ook nog heel serieus op gaan reageren :+ |
Spooky :huh:
|
het is de lichtknopjesgeest :o
|
Citaat:
ennem, het was trouwens erg serieus! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juh!! Heb ik ook gehad :p
Njah was anders, Hoorde toen geluid beneden, Men kat hoorde het ook, ik zag het ook aan zijn oortjes :) (wij zijn echte kattenkenners he joch :love: ;)) En toen keek ik en toen zag ik niks.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu wel benieuwd is naar wat ze in gedachten heeft :) :p |
Citaat:
|
ach, maak je weer een loze opmerking omdat je ongelijk hebt? :+
|
Citaat:
|
Ik denk dat Nightwolf en appelshampoo van elkaar houden :love:
|
Citaat:
Kheb het trouwens ook een keertje gehad, ik stond te werken achter de balie en er is een kamer boven de balie en ineens ging het licht ervan aan, ik keek erheen en het licht ging gewoon ineens aan. Ik naar boven gelopen en zag net boven aan de trap een schaduw maar er was helemaal niemand..... Das echt vaag als dat gebeurt :yes: |
nou zo heb ik et wellis gehad dat ik wakker werd me me licht en stereo aan, slaapwandelen noem ik zoiets:p maar jah je kunt natuurlijk ook overal iets achter zoeken:p
|
Citaat:
haha jah een ik sliep bij een vriendin thuis en ik werd wakker omdat ik iets hoorde, stond ze daar te slaapwandelen wil ze het raam open doen enz. lukte niej ging ze achter der comp. zitten en tiepen (stond niej eens aan) en toen ging ze weer slapen haha... maar je mag zoiemand dan nooit wakker maken tog?! |
Citaat:
|
Citaat:
iemand diek ken was uit t raam gesprongen en werd dus wakker met een gebroken been... |
klopt, nooit slaapwandelende mensen wakker maken....dat kan een heel negatief effect hebben :no:
|
Zo kreeg ik in Marokko een keer een hartaanval (bijna) 's nachts rond 3 uur. Onderin hebben we een garage en dat is best hol, dat maakt dus veel lawaai. Ik sliep op de 2e etage op het dak en mijn familie op de 1e etage en de garage ligt daaronder. Door een keiharde klap werd ik wakker en ik hoorde gevecht en geschreeuw. Dan schrik je je gewoon echt kapot, want ik dacht dat er op de 1e etage gevochten werd. (iemand was naar binnen gekomen ofzow? )
Bleek iemand gewoon met een end hout tegen de garage geslagen en die zat dus kreunend op de grond. Maargoed, er waren al mensen die de dronken kids uit elkaar hadden gehaald. Er liep nog een jongen met 2 knoerten van stenen achter aan 8) |
best eng yous:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.