![]() |
Whaha Amicon Rulez!! :)
211 pleuro verdient zonder iets te doen!! :D
24-09-2003 GIRO 2528080 Amicon REST.PART.PREMIE,SPEC 19-09-2003 211,53 EUR :] handig dat dubbel verzekerd zijn :+ |
jij trakeert vanaaf
|
:D lekkerrorr :9
|
Citaat:
|
Re: Whaha Amicon Rulez!! :)
Citaat:
dan gaan de verzekeraars bekvechten over wie er nou uitbetalen moet... en ondertussen mag jij betalen :| (ok..dit is dan wel het ergst denkbare scenario :P ) |
Citaat:
neh :p ik heb nerdigere doeleinden voor dit geld :] dan kan je denken "wat een verspilling van het geld" maar anders gaat het ook maar zomaar op aan iets waar ik weer niet weet waar het heen was :p (waarschijnlijk alcohol dus :+) ik denk dat ik maar een mooi cheapass upgrade ga doen voor m'n pc :p |
512 DDR 333
L7S7A2 V1.1A Mobo met max DDR400 en FSB333 + gratis cardreader Athlon XP 2500+ 333 FSB 260 pleuro in totaal... te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom heeft iedereen geld en ik niet terwijl IK het wil :(
|
Citaat:
|
whoehoe! Das #2 met veel geld die een rondje gaat geven :P gaat een goedkoop avondje worden :+
|
hmmmz *twijfel twijfel*
zou ik het kopen of niet??? :o dan kan ik m'n huidige spul in m'n ouders pc douwen, zijn zij ook weer blij :p en betaal ik in princiepe wat schulden af met de dingen die ze voor me gekocht hebben enzow :) |
lol :P nouja, kijk eerst eens wat je met je "oude" onderdelen kan doen. Als je die door kan verkopen voor 100+ euro, dan is het wellicht het overwegen waard O-)
|
jah maar die onderdelen kwamen eigenlijk van m'n ouders af snapst? :p
|
Citaat:
maar dat hoeven ze niet te weten :x O-) :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Whaha Amicon Rulez!! :)
Citaat:
dubbel verzekerd: particulier en ziekenfonds |
*drukt op verzenden van geldjes naar computerwinkel :p*
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.