![]() |
waar ik echt een tyfus hekel aan heb
is als je praat op msn, en het duurt lang voordat diegene antwoord, net alsof ze andere mensen in haar leven heeft
|
jaloers? :p
|
ik wacht even met replyen, want zo lijkt het alsof ik met andere praat en zo dus een leven heb
|
heb er wel ene hekel aan als het gesprek ene lange tijd stil valt :{
|
stel nou dat je heel nodig naar de wc moet ofzo of dat de telefoon of de deurbel gaat..
toch niet verplicht om dat te melden ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of als je een lange tijd al niet met iemand 'gepraat' hebt :p dan weet je niet hoe je verder een gesprek moet beginnen, behalve hele algemene shit die je eigenlijk niets interesseert :+ |
vind het wel knap irri dat wanneer je met iemand in een serieus gesprek bent die persoon dan opeens wegmoet ofzo. of idd, het heel lang duurt voordat je antwoord krijgt
|
MSN gebruik ik alleen daar waar ik het nodig voor heb. Bijvoorbeeld om een unban te vragen ofzow... chatten slaat engens op :{
|
Citaat:
|
ik hou daar ook niet van, maar als je nou met bijv. 3 belangrijke personen aant praten bent is het toch moeilijk om ze tegelijk tevreden te houden :?
maar ik praat altijd meteen terug bij pfp. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: waar ik echt een tyfus hekel aan heb
Citaat:
Of mensen die wel tegen je praten als je zelf iets zegt maar vanaf je zelf niet begint nooit zelf gaan praten :$ |
Re: Re: waar ik echt een tyfus hekel aan heb
Citaat:
|
Citaat:
3 simpele lettertjes: "BRB" das al genoeg:z |
Citaat:
|
Re: Re: Re: waar ik echt een tyfus hekel aan heb
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er juist een hekel aan dat als je ff wat langer doet over je antwoord mensen gelijk zwaar ongeduldig worden en 10x vragen of je er nog bent :z
|
Citaat:
O-) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.