![]() |
Wat hebben jullie vandaag voor kleding aan?
Ik zit al de heledag in een boxer met oude pyjamabroek en een slaap tshirt aan... owjah ook nog een paar ouwe sokken :Y)
ben ook nog niet buiten geweest :p |
Dat is verrot, de hele dag in een soort van slaapkleding zitten. :)
Ik deed trouwens gewoon meteen een spijkerbroek en T-shirt aan. Dan word je vanzelf wat wakkerder. :+ Heb nu uuuhm, een tsjemir aan :x |
Uhmz.. nu:
Bigshirt van snoopy en joggingbroek van esprit.. en ook nog een boxer.. das alles :yes: |
zwarte broek
zwarte boxer blauw introductie HVU t-shirt |
rode jogging (hoe je et ook schrijft) broek, met superwijde trui :9 zit lekker, als je luie dag hebt :Y)
|
zwarte broek en motorhead-shirtje
|
uhmm
een witte broek zwarte string 8) (de combinatie:p ) eest een blauwe fleech trui nu mijn JANSE BAGGE BEND t-schirt met mijn nieuwe Newfoundlander jas/trui/vest en zwarte enkelkousjes en een blauwe bh WAT een combinatie al zeg ik het zelf :p :+ |
Ik zit al bijna het hele weekend in boxorz met sokken en een huispak...
|
Citaat:
bij mijn deel van de HvU liepen alle 1e jaars met fel roze shirts aan :] |
jeans broek , met roze boxerschortie
zwart topje bordeaux sportie-vestje |
bruine broek, grijs hemdje, wollen sokken :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
heb der ook 1 van 2000 maar daar staat nu allemaal leuke teksten op |
Gewoon een zwarte broek, en een slaap-shirt van me vriendin :).., tja 'k moet toch wat :)
|
spijkerbroek en m'n nieuwe trui, gister gekocht :) en natuurlijk onderbroek en t-shirt onder m'n trui en m'n puma schoenen:)
|
Citaat:
|
donkerblauwe broek, longsleeve (zo heet dat toch, een t-shirt met lange mouwen :? ) en een boxer. Sokken heb ik boven net uitgedaan, en nu heb ik koude voeten :(
|
Citaat:
Ik draag zo'n dingen zelfs in bed als ik het koud heb :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben de enige in de klas die ze niet heeft voelt zich stoerrrr:+ pfft ik heb lekker kisten die heeft niemand bij mij in de klas! voeld zich stoerrrr. ik ben daardoor een aparte... voeld zich stoerrrrrrr :z :d |
op het moment heb ik een lichtblauwe satijne pyama aan met een andere (vloekende) kleur lichtblauwe trui erover8| Charmant, whoo dat wil je niet weten!
|
ik heb niks aan :+
:p geintje, blauwe spijkerbroekm blauwe trui, blauwe schoenen, blauwe sokken, lekker gevarieerd eh? :p |
Citaat:
|
helemaal niets he basje :Y)
|
Grijze Banana Republic broek *)
Grijs shirt met lange mouwen Benetton Blauwe trui die ik een grijs verleden van Vinea reizen gehad heb :{ Roze Hema sokken En ondergoed natuurlijk hmmmm :Y) Jaja, de verwarming staat op 24 graden, maar nog koude voeten hoor...:notgood: |
Citaat:
|
nuu me beertjes pyama..:+
|
Citaat:
|
Werkbroek (valt bijna uit elkaar), zwart shirt van onder mijn werkblouse en rood vest-ding. Eigenlijk allemaal kleren die ik onderweg van slaapkamer naar huiskamer tegenkwam :)
Was veel te lam om schone kleren te zoeken, komt morgen wel weer. |
Gstar broek, koltrui met blouse eronder, hoge hak puntlaarsjes
|
soulbroek en wit vest en ummm dc schoenen
|
bordeauxkleurige ribbeltjesbroek
zwart wit gestreept sjurtje rood/wit vestje zokken met poezies erop rooie converse gympen euh blauw ondergoed ofzo weet niet meer ;P balletjesketting 8-) |
sneakers :) met sokken :P grijze broek...rode trui met zwart shirt :P
ofzo... |
M'n werkkleren:
oude blauwe bruik + grijs shirt :) maar de rest van deze dag had ik een zwartebroek aan met een wit shirt derop en een rode blouse :) |
De nodige kleding om er normaal bij te lopen
|
Citaat:
|
grooote trui met sjaal, pyjama broek en mn slofjes :) ikkuh is nog steeds ziekjuhs..
|
grooote trui met sjaal, pyjama broek en mn slofjes :) ikkuh is nog steeds ziekjuhs..
|
een spijkerbroek met een lichtblauw met felblauw vestje erop en daaronder nog een zwart shirtje met lange mouwen
|
Ik heb vandaag een spijkerrok tot op mn knieen aan met een spijkerjasje met een vestje erin :)
|
ik heb een wit/rood gestreepte hema onderbroek aan.. en verder een groen uitgeknipt tshirt wat de hele tijd afzakt 8| 8|
edit: nee ik ben niet te lui om me aan te kleden :+ |
oranje vlekkerig t shirt (nieuw)
Forecast spijkerboek met slijtage plekken (nieuw) zwarte sokken en geen onderbroek |
rode tshirt, blauwe spijkerbroek, witte sokken en m'n zwarte halfhoge schoenen
|
blauwe tommy-pull
nu een wit topje,daarnet een blauw polotje met witte kraag zwarte broek van lois teenkousjes,maar van die halve bordeau bh bordeau string timberlands :) |
zwarte string met snoopy hangertje aan van H&M
zwarte bh met snoopy hangertje aan van H&M Bruine jeans broek Roze trui Roze sokken mijn adidasjes met roze strepen (en ja, ik hou van de kleur roze :) ) |
Koekiemonster-sjirtju (nieuw *))
Dickies wijde spijkerbroek dommel-sokken :p Hunkemoller bh met roze/oranje/wit streepjes Roze boxer van de hema |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.