![]() |
heb opeens....
4 grote bulten op me armen?:?
ze zijn dikker en hebben in het midden een rood puntje.. volgends me ma is het een alegiese reatie? hebben julie dat ook al eens gehad of wat kan het zijn? |
allergische reactie.. om even je zeer foutieve benaming te verbeteren..
en euh...who knows? of zijn het steken van een daasvlieg? |
kan echt vanalles zijn
gewoon afwachten en als het morgen niet weg is, naar de huisarts gaan |
Hoe lang zitten ze er al ?
als ze er net zitten kan het netelroos zijn en als het er meer worden meteen naar de dokter gaan want je kan ervan in shock raken.. heb ik ooit eens gehad en was niet leuk.. |
hmm ze kwamen gister rond een uur op 12 en vanmorgen waren me armen echt opgezwolle
heb de hele dag een dikke trui aan gehad want ik verging van de jeuk, en zo kon ik niet krabben:+ en nu keek ik net... zitten weer 4 nieuwe bulten daar:[ en die andere drie zijn nu langzaam weg aant trekken8| toch maar eens naar de dokter denk ik zo:| |
lijkt me inderdaad maar dat je even naar de dokter gaat. het kan geen kwaad en tis toch wel prewttig om te weten wat het precies is.
|
Doet het pijn? als het er langer zit zou ik toch eens naar de dokter gaan
|
vriendin van me heeft ook eens bulten op haar been gehad, was een bacteriële infectie aan de huid ofzo, en zeer besmettelijk :/
t leken wel op grote insectenbulten alleen ze bleven erg lang zitten |
Citaat:
en het zijn er meer geworden maar ik kan nooit op de dokters spreekuur :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik naar de dokter wil ga ik gewoon niet naar school:z
|
Citaat:
kheb die smoes niet voor nix gebruikt O-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.