![]() |
welke bands moeten nodig eens naar NL komen?
dus: welke bands wil je op het moment gruwelijk graag zien!
ik ga voor -biffy clyro -idlewild -the cooper temple clause -halo en the coral maar die komen al en ik ga er ook nog eens heen, \hooray/ |
amorphis
|
30 seconds to mars
|
strike anywhere
bane thursday taking back sunday |
NoFX
GreenDay The Ataris Converge Served Head of State Oi Poloi (zoiets toch?) jah, zoiets... maar goed, misschien zijn een paar ervan er al wel, maar heb toch geen geld :P |
pennywise
Bruce Springsteen and the E-street band 30 seconds to mars hoobastank Thrice |
the promise
the suicide file (maar die schijnen dus uit elkaar te zijn) norma jean (gaat gebeuren) beloved (gaat gebeuren) bane converge dillinger escape plan en vast nog wel meer bands |
biffy clyro
thisgirl vex red (ook al zijn ze uit elkaar) tool primus system of a down björk |
oh the white stripes lijken me ook een vet idee :7 aangezien die domme jack zn fik brak toen ik ze zou gaan zien op t in the park 8|
|
killswitch engage
chimaira |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
pfff, die zijn pas nog op Lowlands geweest :z [/ko jaloers makend] maarm, green day lijkt me ook wel erg leuk om te zien :) |
Gaat 7 nov naar Eagle Eye Cherry in de Melkweg!!
En wie nodig eens een bezoekje aan Nederland moeten komen brengen: - Incubus - John Mayer - Ash - Die Happy - Fountains of Wayne - Fuel - Jimmy Eat World Bwah..tijdje geleden Sugarcult in Nederland en ik wist t niet :( Dus die mogen ook nog wel es terugkomen! [edit] Oeh!! Lees net dat Sugar Ray & The Apers & The Toasters in Sneek komen *blijheid*[/edit] |
Citaat:
chimaira komt binnenkort in 013 geloof ik |
Citaat:
|
Citaat:
verder.. further seems forever taking back sunday funeral for a friend incubus dry cell! vice en nog veel meer :+ |
strike anywhere
the used refused/no fun at all/59 times the pain :+ further seems forever death by stereo prodigy :+ [b]motorhead(013)[b] |
Citaat:
further seems forever komt in de gouvishal binnekort |
Citaat:
strike anywhere komen ook binnenkort |
Disgorge (MEX)
Disgorge (USA) in metropool zou eigenlijk ook wel leuk zijn :) |
Citaat:
of ben ik nu in de war met een andere band. dit is toch waar dashboard confessional/zanger van dashboard confessionals in speelde? |
Citaat:
|
Frontkick & The Casualties
en die komen ook nog binnenkort :9~ en ik ga er heen ! |
Citaat:
waar is die goudvishal ergens, want de naam zegt me nix |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee echt, het valt niet tegen, even wennen, maar die nieuwe zanger heeft een gave stem. dat verzeker ik je, even door heen prikken |
Citaat:
|
inderdaad 30STM
en: incubus prodigy morcheeba dj Shadow (dj) en vast nog wel meer :d |
incubus
jimmy eat world (11 december bij voorkeur :love: ) en nog wel heel veeel veel meer meer :D |
Citaat:
dah was lief heh ? :+ |
Citaat:
en tjsa.. zo bekend ben ik niet met de zalen omdat de meeste toch veels te ver zijn voor mij, meestal ga ik naar 013 en effenaar ofzo.. :z :p |
Citaat:
dan is de goudvishal dichterbij voor jou dan voor niels (anemic) en mij. is echt een vette zaal, gewoon gaan! |
Citaat:
ik kijk trouwens ook erg uit naar die comeback kid tour |
Citaat:
|
Citaat:
arnhem ligt toch echt niet zo dichtbij bij mij. kheb ff bij ns gekeken, retourtje kost me 20 euro en zon 1 uur en 20 min reistijd, dus dan zou ik al een vroege trein weer terug moeten nemen omdat ze anders gewoon niet meer rijden snachts :( |
Citaat:
voorschoten en wassenaar misschien een kar regelen, dat scheelt wel veel gedoe |
oow vergat ik zomaar glassjaw...maar daar heb ik de hoop al bijna voor opgegeven
|
Citaat:
ik heb in ieder geval mijn vriendin zo ver gekregen dat ze wel mee wil, alleen nog kijken hoe we er komen en ook weer thuis komen :+ Citaat:
|
Citaat:
2 keer voor nix kaartjes gekocht :z:9 |
- Biffy Clyro (dan haal ik de dag voor de kaartverkoop mijn slaapzak weer uit de kast)
- White Stripes (gemist door examens) - The Libertines (show vorig jaar gecanceled) - Aphex Twin - Kaizers Orchestra (net geweest, maar toch wil ik ze nog een paar keertjes zien) - The Pixies (als ze dan toch weer bij elkaar komen) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou ZEKER WEL reserveren op www.goudvishal.nl Of als dat een foutmelding aangeeft even bellen (tel nummer staat op de site). En ik zou zeker gaan want die zaal is wel dik ok! xXx |
Citaat:
dus ik zou niet weten hoe ik zou moeten reserveren, en bij ticketservice kunnen ze ook nog niets vinden. en er gaat een trein terug om precies een minuut voor 12 :+ dus das nog wel goede tijd maar als het binnenkort al is, dan zou de voorverkoop al moeten lopen? |
Citaat:
hij is weg inderdaad als ik er meer van weet hoor je het |
Citaat:
|
huh vaag
ik zou toch zweren dat further seems forever er eerst stond |
Citaat:
|
Citaat:
we worden genaaid roy |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.