![]() |
ik mis de dagen dat ik...........
me maar 1 keer in de 2 weken hoefde te scheren:| :notgood: :'(
|
ik niet :+
|
Ikke niet, lang leve de winter en de lange broeken:d
|
over een paar jaar zie ik er net zo uit als fizz:| :p
|
scheer me 1x per week en dat vind ik goed zo
al moet het eigenlijk om de 6 dagen, maar dan zit er geen ritme meer in :) |
Ik heb elke week een baard van 1 week.. :|
Ik haat scheren.. |
ik ken het:{
krijg er ook wat van |
Citaat:
|
Citaat:
En ik scheer me alleen als ik ergens heen moet en het echt te lang is geworden... 8{ Edit: die dekselse stevie is me weer voor.. OW voor stevie... :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat bakkerbaarden wel stoer zou staan nu hoor ik van andere mensen dat het toch weg moet:kwaaist: :| :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet me elke dag scheren... kan het maximaal 1 daag overslaan, maar dan heb ik echt een kort baardje daarna...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet me nu zo om de 2 a 3 dagen scheren
|
ik moet me benen enzo ook om de 3 a 4 dagen scheren... :9
|
ik scheer me om de dag, dus ik loop vaak rond met een 2 dagen baardje
je ademsappel scheren is trouwens echt heel kut :notgood: |
Citaat:
scheren is vet easy, wat schuim op je gezicht, trekker eroverheen, en hupsa. halve minuut werk :7 al doe ik het ook maar 1 keer in de 2 ochtenden :) elke dag is slecht voor de huid, dat is wel klote want t groeid als kool :+ |
Citaat:
|
ik heb nog lekker een snor en een sikje, dat scheer ik :) voor de rest is het allemaal lekker zacht huid 8-) toch youssef sahbi? :)
|
Citaat:
daar snij ik me soms nog wel s |
Citaat:
|
moet me eigenlijk ook wel elke dag scheren, maar doe het lekker om de 2 dagen, wel altijd voor het uitgaan natuurlijk en ook op dagen wanneer ik iets speciaals heb 8-) 8)
|
Lang leve de lange broeken en truien met mouwen..
|
kleding....zouden wij dan een sjaal moeten om doen? :+
|
sikjes zijn true :respect:
|
Citaat:
heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit aan beginnen ? heb daar ook alleen mijn zachte blonde donshaartjes :P |
Citaat:
wel kut kan dus de winter blijven doorscheren op me benen..... verplichte korte gymbroek :kots: en verder bakkebaarde zijn coool sikjes soms ook :yes: :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.