![]() |
"Ik heb jou nooit toestemming geven mijn foto's te posten."
WTF!? Dat RandyJC mij een berichtje stuurt met de mededeling dat ie wat berichtjes heeft verwijderd, hier kon ik totaal inkomen. Maar dan krijg ik opeens weer zo een kutedit van Plankje:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=37039 :{ Alsof het een persoonlijke vete is? 8| Ik plaatste nota bene dezelfde foto als die eerder in het topic stond, maar dan wat kleiner. Omdat AMF Plankje en Larsje wel zag zitten :? :{ Sorry hoor, maar ik vind dit echt van de zotte :rolleyes: (hmm, die rolleyes moest er per se bij, maar hij wordt wel erg weinig gebruikt. :thumbsup: ) |
larsjuh heeft van mij toestemming gehad mijn foto te posten en hij had er verder geen kwade bedoelingen mee. Dat jij mijn foto post zie ik als een persoonlijke aanval vanwege de context waarin je m plaatst
|
Citaat:
... :{ |
Citaat:
|
Maar Youss, die foto stond boven in het topic ook al... Dus had AMF hem al kunnen zien en als zij daarop baseert dat ze Plankje :9~ vindt, dan is dat haar goed recht...
Derhalve is er geen reden om die foto nog eens te plaatsen... |
Citaat:
|
Citaat:
zodra een foto online word gezet vind ik dat ook.. maar goed dat is mijn mening :-/ |
Maar dan moet je dat zeggen, Youssef ;) Ik vind ook dat als je je foto op het internet plaatst dat je niet moet klagen als hij ergens anders opduikt.. Maar 2x een foto in een thread slaat nergens op. Of een foto van ergens anders op het internet om iemand te dissen is in mijn ogen ook niet helemaal zuiver..
Daarom vind ik ook dat de foto terecht is weggehaald... Maar om nou er over te gaan klagen over hoe iemand een post edit... Dat vind ik meer op een persoonlijke vete lijken.. :z |
Citaat:
|
ik snap er geen hout van als iemand nu eens kan uitleggen wat er nu aan de hand is kan ik er misschien wat aan doen.
:kwaaist: |
Citaat:
Actie en reactie, Y... Maar jij hebt je zin zo, er is weer een klein relletje geschopt en Plankje is er weer flink op ingegaan... :+ |
Citaat:
Zie verder staff. |
Citaat:
|
Citaat:
Achterkamertjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D (geintje hoor :x ) |
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ik gewoon in Staff mee kan lezen vie mijn (profile) opties... (en dan subscribed forums)
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijf weg uit onze achterkamertjes man... :d |
Citaat:
|
easy does it iedereen weer tot rust
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.