![]() |
Viezerik...
Ik kreeg net een pm van ene hans2000, waar het volgende in stond:
Hai lekker ding.. Hai, ik zoek een leuke meid tussen de 18 en 25 jaar, iets jonger of ouder mag ook, die zin heeft in een paar uurtjes lekkere sex met een leuke ongebonden jongen van 38 tegen een verg. Zelf woon ik in Rotterdam, en hou van slank en kleine borsten. Misschien een studente..of zo'n lekkere caisiere, slank, met kleine billen en kleine harde borsten en een leuk koppie met een lekker mondje.. De vergoeding is 100 euro voor een uur, en het gaat om normale en lekkere sex, alleen wat jij zelf ook lekker vindt om te doen Je kunt me mailen, ook voor een foto, of bellen/sms-en op 06-24******* Wat moet ik hier nu mee? :? |
wat moeten wij daar zien?
onze pm-e-tjes? |
Citaat:
|
sorry :[
|
ach zo. ik zie t.
euhm.. er zijn er meerdere die dat berichtje hebben gehad. geruchten gaan dat forza dit ook zou kunnen zijn :p bron |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ten 1e gaan we dat nummer even goed verspreiden :+
|
Citaat:
|
die kreeg ik ook//bleh viezert
|
zullen we hem eens even bellen ;)
|
Citaat:
jij hebt zn nr gekregen ;):respect: :rolleyes: |
Krijg gewoon onze Hans eraan!
|
uhm heb je gebeld?
|
eigen nr zenden uit, en dan kijken wie er opneemt! kreeg voicemail van Hans eraan :)
|
ok die hans is ziek in zn hoofd.
ik moet opeens aan die reclame denken.. van die verzekeringsmaatschappij.. "this.. is Hans" |
Citaat:
|
ff met z'n alles een leuk berichtje op zijn voicemail achter laten :]
|
maar wel allemaal t zelfde berichtje :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat gij niet wil dat u geschiet doe dat ook een ander niet en dus heb ik ff het nummer weggehaald.. :)
|
Citaat:
jezus dus die loser bestaat nog echt ook |
Hai lekker ding..
Hai, ik zoek een leuke man tussen de 35 en 45 jaar, iets jonger of ouder mag ook, die zin heeft in een paar uurtjes lekkere sex met een leuke ongebonden jongen van *jouw leeftijd* tegen een verg. Zelf woon ik in *woonplaats*, en hou van stevig en sterke spieren. Misschien een puinruimer..of zo'n lekkere schoonmaker, groot, met sappige billen en grote, gespierde armen en een stoer koppie met een lekker mondje.. De vergoeding is 100 euro voor een uur, en het gaat om ranzige, rauwe werksex, maar alleen wat jij zelf ook lekker vindt om te doen.. zoiets? :? :wave: :aai: :rolleyes: :notgood: |
bijvoorbeeld ja :) maar dat kost me een bult geld om dat allemaal in te spreken!
|
hm ja naja, boeie. tis voor een goed doel :d :rolleyes:
|
wolfhawk :9~
|
Yep, dat 'leuke' berichtje heb ik ook gekregen. *walg walg*
|
ik kreeg hem niet eens :( :p
|
it wasn't me :p
|
ik ben wel blij dat ik em niet gekregen heb. :)
|
Citaat:
|
die heb ik ook gehad:|
|
Citaat:
|
:respect: Hans :respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heppem ook... hoezee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kom je ook? het is van 2 tot 7 uur je wordt thuis gebracht! Neem je zwemspullen mee! |
Citaat:
|
ik heb er ook 5 gehad ja.. :+
|
als ik iemand zou willen pesten zou ik ook zijn echte naam gebruiken en me onder zijn naam registreren op een forum en met zijn 06 nummer posts op een forum gaan zetten.
:z |
Ik kreeg em ook! Wat een feest!
|
ik kreeg um niet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb dr nog geen gehad,dus forza is't al niet :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.