![]() |
Wie gaat er vanavond winnen
Poll.
|
club brugge, die gasten slaan gewoon een stuk harder
|
Ajax :)
|
ajax d0h
|
Citaat:
109 Teletekst wo 01 okt *************************************** Voetbalfans slaags op Leidseplein *************************************** AMSTERDAM Op en rond het Leidseplein in Amsterdam zijn aanhangers van Ajax en het Belgische Club Brugge met elkaar op de vuist gegaan.De Mobiele Eenheid is aanwezig om escalatie te voorkomen.Een onbekend aantal relschoppers is door de politie gearresteerd. Rond half vijf werden zo'n tweehonderd Belgische voetbalfans opgepakt wegens het verstoren van de openbare orde.Ze hadden zich verschanst in een café en gooiden stenen naar de Mobiele Eenheid. Voor het Leidseplein en omgeving is een noodverordening van kracht.Ajax speelt vanavond in de Arena voor de Champions League tegen Club Brugge. *************************************** volgende nieuws financieel sport Ik denk de politie*) |
Ajax *) *)
|
:no:
|
Citaat:
|
Ajax, omdat et een kutclub is
|
kan bluewolf niet even de poll vervalsen ;)
|
Citaat:
|
ajax:yes:
|
Citaat:
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. |
Citaat:
|
Ajax d0h:yes:
|
mij interesseert voetbal niet, ook al wint ajax dat kan me nie deren (ik ben hier weer de slimste) :rolleyes:
|
Boeiuuuh:no: :p :D
|
voor 1 keer mag nederland winnen van me :p
|
hulde aan Escude voor de redding:thumbsup:
|
Club BruggeO-)
|
sonck:respect: :D
|
En toen had ajax met 2-0 gewonnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.