![]() |
Wie doet er allemaal Gel in zn wenkbrauwen???
8|
|
ja n halve pot zo ongeveer
|
ik niet
|
hmm ja persoonlijk heb ik mijn wenkbrauwen er af geschoren en teken ik elke ochtend nieuwe... duh!
|
Bah, je smeert toch geen geil in je wenkbrauwen :{
|
Citaat:
|
Wie doet er nou gel in zijn wenkbrauwen!
:? |
om ze een vorm te geven wat blijft behouden...
nee nooit gedaan en 2 keer mascara op gedaan,vind het maar onzin tis alleen om je mooier te maken natuurlijk is veel beter en mijn wimpers zijn al lang en zwart |
Eh..Neuh:no:
Jij wel? |
ik denk er nog over... 8)
|
Wenkbrauwhanekam 8-)
|
liever haarlak
|
ik doe altijd kwak in me werkbrauw :thumbsup: :thumbsup:
|
Citaat:
|
heb het wel nodig, maar laat me van de week door een vriendin epileren :D
|
Jaaah k doe altijd gel in men wenkbrauwen ooohr..:rolleyes:
|
Ik doe er altijd een hele kwak in
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:{
|
vroeger wel soms :) ouwe tandenborstel, beetje haarlak en borstelen maar :Y) handig voor onhandelbare wenkbrauwen :)
|
Ik heb zo'n gozert in de klas die sneetjes in zijn wenkbrauwen maakt :{
|
Ow got jah zo hebben wij er op school ook een paar .. dat zijn bij ons van die wannabe hiphoppers...:no:
|
Citaat:
|
ik von het zo'n grappige vraag: wie doet er gel in zn wenkbrauwen? hahaha, solly heur maar waarom doe juh dat nou? Het zal wel aan mij liggen, maar als het is om ze een mooie vorm te geven: dan epileer juh ze tog? of als juh ze in 1 richting wil kammen: dan gebruik juh zo'n wenkbrauwkam ofzo iets
Ik bedoel gel is tog egt voor in juh haar?:yes: en trouwens dan krijg juh van die plakkerige troep boven juh ogen, jah dat zit lkkr wou juh zeggen! zo'n klontjuh plak boven juh ogen. Gadver................ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms als ik ff gedisorienteerd ben :+ (of als er een kwak opvalt :()
maar dan was ik het er vaak wel uit :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.