![]() |
mn Msn is der meegekapt!
ey people,
mn msn is der meegekapt! zomaar opeens, waar kan dat aanliggen? kep geen instellingen verandert ofsow. please help me! k ga dood zonder msn! :'(duzz voor de slimmerikken onder ons: tell me whats wrong! a lot of kisses en love mygirly |
nummer 1 bij fouten -.-
1. Opnieuw installeren :Y) maar heb geen idee waar het aan kan liggen, maar 99% van de problemen (als ze softwarematig zijn) kunnen opgelost worden door het opnieuw te installeren 't is trouwens niet echt duidelijk wat er nou precies mee gekapt is :\ of je gewoon opeens uitgelogd bent, niet meer in wil loggen etc een vriend van me kan ook om de haverklap niet inloggen met MSN 6 :\ oorzaak van dat probleem is ook nog onbekend. die stapt dan gewoon ff over op 5 |
idd rustig opnieuw instaleren
& get a life ( zonder msn dus ) |
thnx hor, ma kep em al 3 á 4 keer opnieuw geinstalleert en hij doet ut nog niet. Hij zegt dat mn aanmeldingsnaam of mn wachtwoord niet klopt (terwijl ik bij een vriendin wel kan aanmelden) een nieuwe msn aanmaken kan ook niet ik kom niet op de pagina's van hotmail net. passport(dan kunnen ze opeens de server niet vinden) En sgatjuh: kep wel een life óp msn én IRl so....my life is perfect as it is;) :yes:
|
Citaat:
k zied nu dus dat dat niet zxo uis want je leeft nog dat met hotmail klopt , daar had ik gister ook last van , probeer anders eens een iets oudere versie van msn www.oldversion.com |
ben ik dan nie de enige, maybe ligt ut aan dat msnchat weggaat ofzo. ik zal ut es met een oudere versie proberen thnx voor your advice;) you are the man:p hahaha
|
eerst de-installeren dan opnieuw installeren.... das vaak stukken beter..
verder kan het aan je verbinding liggen op dat moment.. stuur een mailtje naar je provider en vraag om uitleg, waarom je bij je vriendin wel kan inloggen (die een andere provider heeft) en jij niet. Kan ook een tijdelijk dipje zijn van je ISP, dan zou het met de tijd opgelost moeten worden. OF je hebt een firewall aanstaan die verbiedt dat msn kan inloggen op jou pc. |
trillian gebruiken, misschien helpt dat
of dmsn, weet ff de site's niet uit mijn hoofd, maar bij google kunnen ze je wel verder helpen |
Citaat:
|
format c:
dan alles opnieuw installeren en dan doet ie het weer of even de helpdesk bellen:z |
een beetje laat maybe maar tog bedankt:yes: :d
|
Re: mn Msn is der meegekapt!
Citaat:
|
hahahaha.................ik moest ff dramatisch doen
|
dmsn werkt! jullie zijn sgatten!:love:
|
Re: mn Msn is der meegekapt!
Citaat:
msn ploft eruit net als breezerflessen :p |
hahahaha LOL:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.