![]() |
wat voor MUZIEK op je telefoon
ok, ik weet het, dit is echt een kansloze thread maar....
IK DOE HET TOCH! wat voor muziekie heb jij op je mobiel? |
ik had eerst die tune van the nightrider (jeugdsentiment)
nu heb ik die van pulp fiction |
ik heb al meer dan een jaar "plugin baby" van muse in mn oeroude mobile :7 :thumbsup:
|
ring tone van zelda
|
ik heb geen debieltje. :)
|
mijn polyphones op het moment? (ja...handig als het geowon midi files zijn)
Cypress hill - rocksuperstar (deze is nu ingesteld..) Popcorn (ook ingesteld voor inkomende werkgesprekken, deze toon is namelijk hard... en heb ik wel nodig i.c trilfunctie in luidruchtige omgeving..) verder heb ik Kylie minogue - locomotion er op staan en Prodigy - no good en around the world van daft punk. =) Ik ben overigens op zoek naar Mobb deep - shook ones pt. II (en infamous is hier ook op zoek naar :P ) |
bittersweet simphony - the verve
killing in the name - rage against the machine kleine zeemirmin liedje 8) tomorrow never dies liedje en de hele standaard meuk die er al in zat. maarja, voor de rest klinkt het allemaal dusdanig bagger dat ie standaard op trillen staat :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bee of hoe het ook heet :+
|
De Bassie en Adriaan tune 8)
oftewel Tubellar Bells IV |
deuntje van pipi langkous
|
Citaat:
|
flinstones 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
jullie horen er dus echt niet bij ;) |
Ik heb nu let it be er op staan en er staat nog wat andere meuk in
dido - white flag bob - redemption song en nog wat zut :) |
ik heb em altijd op tril staan :p maar ik had ooit(lang geleden hoor) linkin park - papercut
|
Citaat:
jaja, lang geleden zeker :) |
Citaat:
|
Citaat:
WAT MOET IK DOEN OM ERBIJ TE HOREN, ZEG HET ME, IK BEN WANHOPIG!!! |
Citaat:
|
een gewone die er al op stond.. ik wor toch nooit gebeld :+
|
had op mn ouwe telefoon..
sum41 - fat lip grandaddy - a.m. 180 liquido - narcotic barbapapa tune :9 kga strax maar even nieuwe polyfonische downloaden :9 |
gigi dágonstno - lamour toujours
kyly minouge - lalala liedje dees stonden er nog op van toen ik hem gevonden had nu erbij bob marley Nirvana smurfenlied |
Momenteel nog Chihuahua (coca cola) :)
|
Nee, dat kun je niet menen!!!
|
Citaat:
|
ringtunes
1 Bijlage(en)
kheb net Hole In The Head op m'n I-Mode gezet:) die is wel gaaf. en ook de nieuwe van Paul van Dyk: Time Of Our Lives....die is supergoed!!:thumbsup: moet je maar's downen...
|
mijn gsm is een te oud model voor muziekjes, ma k heb wel playground op mn nokia:p das pas een stoer geluidje
|
learn to fly van foo fighters... al heeel lang.
|
Ik heb hem altijd op trilfunctie
|
*grijnzz* geeen, 'k heb geen mobiel
|
De tune van de theme song van Angel.
hehe wat een vaag zinnetje. |
Citaat:
|
O zone - Dragostea Din Tei van www.fonica.nl, wel geinig :)
|
Citaat:
|
vooral als er net zelfs een nieuw topic is geopend in cyber talk :+
|
Citaat:
|
ik wil dan toch even melden dt ik de monotone rintone (of hoe die shizzle ook heet) heb van beverly hills cop, je weet toch
|
yor... axel f ? :D :thumbsup:
|
red hot chilli peppers - californication
|
Citaat:
|
Ik heb hem eigenlijk altijd op trillen staan, maar if not, dan heb ik een stukje van Good Riddance als beltoon (oude sony, waarmee je gewoon je beltoon in je microfoon in kan spreken, want like, ik gebruik dat stomme ding toch alleen om mee te bellen enzo en ik hoef geen kleuren scherm en dat soort bullshit)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.