![]() |
Wat zat er vandaag bij jou al tegen?
Sta ik veel te laat op, mis ik de bus bijna...
Ga ik op zoek naar mijn jas, stel ik vast dat die in men locker op school zit, begint het te stortregenen... Heb ik boterhammen met vlees gemaakt, heb ik er gelijk geen zin meer in... Denk ik er aan dat ik strak inhaaltest heb van Engels... En ik heb zin om dit weekend iets te doen, en Steefje kan nie, en ik kan niet mee naar I love techno... Dus zit ik van weekend weer thuis... |
euhm eigenlijk nog niets :Y) behalve dat ik op dit moment helemaal niets snap van informatica :p
|
het wakker worden vandaag viel me weer zwaar tegen
|
Citaat:
Ze zijn met de riolering bezig, ik pissen, staat er geen water in de plee 8| |
Ik doe mijn ochtendboertje.. blijkt dat ik vannacht een beetje teveel knoflooksaus op mijn döner kebab heb gedaan :kots:
|
ik mis de inspiratie om mijn workshop over drugs af te maken en die moet over 2 uur af zijn
|
De jongen naast me zit constant scheldwoorden te zingen
Hou me tegen of ik doe hem iets aan :Y) |
*houdt tegen*
|
men ouders hebbe me om tien uur wakker gemaakt, na men douche besef ik inneens dak ook geen broeken meer heb en het is kutweer
|
dat ik net wakker werd en nou maar heb besloten om helemaal niet meer naar school toe te gaan..
|
Citaat:
en wil terug naar men bed ... Heb nauwlijks geslapen en heb nu eigenlijk een z-uur mjah .. who cares *huh*...:| |
Viel bijna van de trap af op school, en vervolgens stoot ik mijn been aan zo'n vierkante tafel 8|
|
een gaasbak storte in elkaar op me werk...en die zat middenin de stapel :+
gelukkig bleef de lading netjes op me vorken staan.... anders had ik op de knietjes gemogen om de boel op te rapen :P |
mijn haar valt me vandaag zwaar tegen :+
|
Citaat:
WhizzCat is getuige :p |
kzal eens aan je denken als ik op i love techno ben;)
|
Citaat:
|
kwam nogal in de file op weg naar huis, swel minder
|
Moest 8 uur melden, en dan ook nog eens een uur corveen omdat ik 3x te laat was zonder reden, en ik moet naar de kapper...
|
mijn linux server wil maar niet draaien :'(
|
Citaat:
maandag is hij weer aan de beurt :7 |
Citaat:
|
ik probeer die dingen gewoon niet te onthouden!
is veel beter dan ze ff lekker zielig op te gaan zitten noemen :{ |
Citaat:
|
helemaal nix :D
yeah..... geweldige dag vandaag :P en t gaat waarschijnlijk nog veel beter worden :P :D |
Citaat:
|
hooo, wat een gelukkige menskus allemaal...
heb vandaag koud gehad mijn haar is klote slechte toets gemaakt een goede vriendin heeft het aan met de jongen waar ik gek achter be ( en dat weet zij én hij) :'( :'( :'( :'( tis koud en t slecht weer is en men bus gemist had.... ik sta volgens mij ook nog erges op een rande van depri ofzo...... my life sucks :( |
alles
|
vanmorgen lekke band, mis ik de trein, dus ook de bus.. kwam te laat op school, verkeerde beoken mee. 8|
|
Citaat:
|
-nogsteeds niks van broerlief of vader gehoord (ik was dus gister jarig, en nogsteeds geen felicitatie ofzo gehad)
-tv instellen doet moeilijk |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.