![]() |
onze hond is zooo zielug ;(
hij is blijkbaar allergisch voor bepaald voer.. had constant jeuk op zn kop, begon alles open te krabben.. hebben ze bij de dierenarts maar bovenop z'n kop het haar weggeschoren, van die gele gel erop gesmeerd, ziet er zo ranzig en zielig uit! en het stinkt.. ga maar geen foto maken, ga je over je nek :/
hij is heel stil en zielug hoopje hondje nu :( voortdurend nog met z'n poten over z'n kop te wrijven en nerveus te doen :( hij gaat steeds boven liggen op onze slaapkamers (wat we maar nie toelaten, hij gaat maar op de gang liggen..) echt. brrr ;( |
Awww!! Arm hondje:(
Komt t wel weer goed dan? |
Citaat:
mwah wacht. kga toch een foto maken :p |
1 Bijlage(en)
:(
ps hij mag anders wel naar f&p ofzo :? je ziet het niet zo goed denk ik ... |
1 Bijlage(en)
...
|
Kheb heeeeeel goed gekeken en volgens mij zie ik wel iets wat op een kale plek lijkt:)
Hoelang gaat het nog duren dan denk je tot ie weer beter is? |
niet te duidelijk
|
ahhhh wat zielig!
met onze hond gaat het ook niezo goed... hij heeft in zun ruggenwervel 2 botjes die tegen elkaar zijn gegaan enz...en die stukjes wat los zijn gegaan daardoor zwerven ergens rond en als die 2 botjes tegen elkaar komen heeft ie heeel erg pijn =( echt zielig... |
arm hondje :(
extra verwennen met dierendag!! :) |
onze kat heeft zich net verbrand aan de kachel.....zo zielie... heb ik um maar in de wasbak geduwd en z'n pootjes koelen:aai:
maar jou hondje is ook zielie :aai: :love: |
Citaat:
|
Citaat:
oooh.. die hond... :9 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.