![]() |
Wat ging er vandaag bij jou allemaal goed?
de tegenhanger van saartje's topic :p
- scheikunde viel uit dus ik had de eerste 2 uur vrij - ik was te laat bij informatica maar de leraar was ff weg dus ging ik rustig zitten :9 - ik snap informatica :Y) - ik had mijn huiswerk voor engels niet helemaal af maar hij controleerde vandaag niet :p - het is vrijdag :D |
niet veel 8)
|
- Mocht van mn leraar Nederlands de eerste twee uur vrij nemen omdat we toch nix doen in de les
- Heb vandaag een broodje frikadel met mayo gegeten (niet oged voor de portemonnee wel voor de buik..:)) - Zowaar mijn maatschappijleer voor volgende week (toetsweek) geleerd - Kheb mn mooie, warmige sjaal weer teruggevonden!! - Ben over 10 minuutjes uit - Heb om 4 uur zangles (leuk!!) |
- 1e 2e 3e 5e uur vrij op school
- vandaag geen bal tegen mn mond aan gehad met gym 8) - vandaag alleen op school geweest voor gym en frans :+ - de buik gevult met een zak pepernoten met van die witte chocola er om heen:p - het is eindelijk weer weekend :respect: |
tentamen ging wel redelijk:)
|
Proefexamen op eindexamen niveau van engels was heel makkelijk en mijn kleedgeld en salaris staat al op mijn rekening:D
|
ik mag morgen naar lopens buffet voor mn hond in de dierenwinkel :p
ik was echt goed fanatiek bezig bij gym :d ik hoefde latijn proefwerk niet te maken omdat wij van die geweldige zeikerds zijn :thumbsup: euh.. |
-vanavond, sinds een maand, weer roleplay :yes:
|
magk oowk zegge wat dur gister goedging :p ?
- Kheb brief gekregen van Idols, 11 oktober auditie:d - Kheb eindelijk kleertjes gescoord in de stad ( die glukkig nie ieder1 draagt :p ) en euhm vandaag hm... half 12 vrij van skool en net chocola gehad :p |
-vandaag niet uitgestuurd of wat
-het is weekend! -dikke knipoog van de lekkerste gast van heel de sgool! uhmzz en da wast =D |
mn vriendje komt vandaag terug van een week kamp :)
|
-Was vandaag ziek dus heel veel aan mn huiswerk gedaan
-Ik snap wiskunde -Heb kamer opgeruimt -Ben alweer een heel klein beetje over mn dipje heen:) *trots:)* |
De mensen houden van me :d...dat voelde wel goed toen ze dat zeiden
|
Mijn 4 uur les viel uit :9
en hopelijk wordt vanavond geweldig :D :love: :9~ :d |
-hondjes waren lief
-geen enge mannen tegengekomen -mensen deden vandaag leuk tegen mij - ik heb 2 hele grote stukken appel-kruimelvlaai genomen jammie |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.