![]() |
Ejoh!! Dierendag!!!
vet wel inorde!!! 8-)
Wat hebben jullie tot nu toe gedaan voor je dier? of wat ga je nog doen?? ik ga straks de hond borstelen.. verder lekker veel aandacht gegeven al.. en snoepjes :9 |
ik zal mij hond voor 1 keer eens niet aftuigen :]
en ik heb niet eens een hond :'( |
Is het dierendag?:?
Oh ja8) Ehhmm.. Nou ja kheb geen dier dus dat scheelt weer:) |
vorig jaar reed ik een duif over me fiets op dierendag :p
|
Haha nie grappig..ik heb geen boodschap aan mensne die hun vriendin als dier beschouwen
|
doe je goed plankje :O
|
Citaat:
|
hond: krijgt snoepjeees, word extra geknuffeld, en langer uitgelatennn... (die krijgt meer op der verjaardag)
papegaaien: die mogen langer uit de kooi, en die krijgen ook meer snoepies, en misschien nieuw speelgoedje. 8) :d |
Citaat:
|
^ mee eens!
uhmzz kwam er dus door deze toppic achter dat het dierendag is..dus heb net onze hond even een dikke knuffl gegeven voor de rest koop ik wel zo'n kluif ofzo.. |
Citaat:
|
net snoepstokjes gekocht voor m'n parkieten :)
|
Citaat:
|
onze hond is vandaag oook 2 jaar geworden :thumbsup:
|
LeoLeo 8|
Citaat:
Citaat:
|
trieste zooi dat er helemaal een dierendag opgericht moet worden zodat men wat aandacht extra gaat geven aan zn huisider oid. Een huisdier hoor je gewoon altijd genoeg aandacht te geven, dus slaat zo dierendag werkelijk nergens op :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
28? hou oud kunnen honden worden dan? :?
en ja je hebt denk ik gelijk, maar dan is t meer een soort van algemene verjaardag voor alle dieren....zit er dan veel verschil in? als je je huisdier op zijn verjaardag z'n verjaardag zou vieren (euh juist ja :?), dan geef je m toch ook extra aandacht of niet? :? |
ik heb fruitstokkies voor mn ratjes gekocht
lekkere snoepies voor mn katten vlees-reepjes (bah) voor mn hondje :) net terug van werken, ben met mn hond naar de dierenwinkel geweest, waar een lopend buffet voor hondjes was :d kreeg ze een bordje vol lekkere happies (jummm) en toen heb ik ook nieuw voer voor mn ratties gekocht en toen kreeg ik ook een bordje rattensnoepies :p en zometeen ga ik mn katten platknuffelen (yo, leuk :+) en snoepjes voeren, en vanmiddag extra lang spelen op grasveld met mn hondje en mn ratjes mogen de hele middag uit de kooi :p en misschien ga ik straks de koeien een lekker broodje geven 8-) lolz |
Citaat:
volgens mij worden ze een jaartje of 15/20, ligt ook wel aan t ras enzo denk' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
net kwamen er 3 kleine meisjes aan de deur die gratis lekkere dingetjes voor honden en konijnen en katten kwamen brengen (geen vogeldingen :p)
dat was wel liev :) |
Mijn zusje heeft een ontbijt op bed gemaakt vandaag voor onze hond :z
|
ik heb mijn katten gekamd en gevlooid, en ze kattenmelk gegeven en spek en ik ga straks nog even met ze knuffelen :)
maar eigenlijk doe ik elke dag wel lief O-) |
heb der ff aai gegeven en een zoentje op der hoofd
(poesie) |
ik heb hem een extra snoepje gegeven en mijn moeder heeft een nieuwe rien gekocht maar die was toch al nodig dus een loos cadeau
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn huisdier heeft iedere dag van het jaar een goed leventje. en hij wordt vast wel genoeg verwend..
om hem perse op 1 dag in het jaar extra te verwennen vind ik zo'n onzin. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.